Februarskravla!

Før og etterbilde av andre etasje av garasje. Nå er det overstått, og taket blir tett ila dagen:D

Vedlegg

• IMG_20210217_102148.jpg
    IMG_20210217_102148.jpg
    32,6 KB · Visninger: 6
  • IMG_20210217_102156.jpg
    IMG_20210217_102156.jpg
    52,5 KB · Visninger: 6
  • IMG_20210217_114443.jpg
    IMG_20210217_114443.jpg
    81,2 KB · Visninger: 6
  • IMG_20210217_114453.jpg
    IMG_20210217_114453.jpg
    79,1 KB · Visninger: 6
Han er kommet tilbake fra kr.sand, han kviknet raskt til etter operasjon. Jeg har ikke fått beskjed ang bildene om de fikk fjernet hele svulsten, men han tålte hvertfall operasjonen bra :Heartred
Så godt å høre! Krysser fingrene for at de fikk fjernet alt. :Heartred

Neida kan godt hende jeg kunne delt noe sv det men føltes tryggere med pm
DEt skjønner jeg godt. Og setter p ris på, vet jo at min nysgerrighet ikke har noen rett til å stilles, det er bare... at ejg gleder meg på deres vegne. Og blir sånn "nyhetssøkende junkie" på et vis

DEt skjønner jeg godt. Og setter p ris på, vet jo at min nysgerrighet ikke har noen rett til å stilles, det er bare... at ejg gleder meg på deres vegne. Og blir sånn "nyhetssøkende junkie" på et vis
Helt greit å spørre tenker jeg :)

Moen som vet noe om det å
Ignorere medlemmer ? Altså om man setter koen på ignoreringslisten, kan de likevel se hva jeg skriver?

Moen som vet noe om det å
Ignorere medlemmer ? Altså om man setter koen på ignoreringslisten, kan de likevel se hva jeg skriver?
Jeg tror de ser ja, mener det... Men du ser ikke dem du ser bare at det står "ignored member" på et innlegg eller noe sånn. Gjorde det med et sykt irriterende troll engang, men det ble nesten enda mer irriterende for vedkommende siterte meg så jeg klarte ikke la være å trykke for se hva som var skrevet

Jeg tror de ser ja, mener det... Men du ser ikke dem du ser bare at det står "ignored member" på et innlegg eller noe sånn. Gjorde det med et sykt irriterende troll engang, men det ble nesten enda mer irriterende for vedkommende siterte meg så jeg klarte ikke la være å trykke for se hva som var skrevet
Hadde vært lettere om de ikke sp mine også , er i grunn ikke vits å ignorere da

Mini ligger og sover på brystet mitt, mannen ser på sjakk ( :sleep002 ). Vurderer om jeg skal skifte på mini og gå en trilletur i snøværet. Er bare -1 her nå, så er jo ikke kaldt. :)

Trøtt. Vekking kl 5 gjør noe med morgenen. Altså, ufrivillig og unødvendig vekking.

Back
Topp