v
sendte deg pm jeg
Burde vite bedre enn å tenke sånne detaljer på åpent nett. Sorry. Men bare spent på deres vegne.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
v
sendte deg pm jeg
Så godt å høre! Krysser fingrene for at de fikk fjernet alt.Han er kommet tilbake fra kr.sand, han kviknet raskt til etter operasjon. Jeg har ikke fått beskjed ang bildene om de fikk fjernet hele svulsten, men han tålte hvertfall operasjonen bra![]()

Ser at jeg skrev litt feil på forrige, han er kommet til kr.sand fra osloSå godt å høre! Krysser fingrene for at de fikk fjernet alt.![]()
Neida kan godt hende jeg kunne delt noe sv det men føltes tryggere med pmBurde vite bedre enn å tenke sånne detaljer på åpent nett. Sorry. Men bare spent på deres vegne.
TakkAu da, god bedring til ham
DEt skjønner jeg godt. Og setter p ris på, vet jo at min nysgerrighet ikke har noen rett til å stilles, det er bare... at ejg gleder meg på deres vegne. Og blir sånn "nyhetssøkende junkie" på et visNeida kan godt hende jeg kunne delt noe sv det men føltes tryggere med pm
Helt greit å spørre tenker jegDEt skjønner jeg godt. Og setter p ris på, vet jo at min nysgerrighet ikke har noen rett til å stilles, det er bare... at ejg gleder meg på deres vegne. Og blir sånn "nyhetssøkende junkie" på et vis
Jeg er usikker. Tror det egentlig er du som ikke ser hva de skriver.Moen som vet noe om det å
Ignorere medlemmer ? Altså om man setter koen på ignoreringslisten, kan de likevel se hva jeg skriver?
Da er liksom litt av poenget borte i grunn ,Jeg er usikker. Tror det egentlig er du som ikke ser hva de skriver.
Jeg tror de ser ja, mener det... Men du ser ikke dem du ser bare at det står "ignored member" på et innlegg eller noe sånn. Gjorde det med et sykt irriterende troll engang, men det ble nesten enda mer irriterende for vedkommende siterte meg så jeg klarte ikke la være å trykke for se hva som var skrevetMoen som vet noe om det å
Ignorere medlemmer ? Altså om man setter koen på ignoreringslisten, kan de likevel se hva jeg skriver?
Hadde vært lettere om de ikke sp mine også , er i grunn ikke vits å ignorere daJeg tror de ser ja, mener det... Men du ser ikke dem du ser bare at det står "ignored member" på et innlegg eller noe sånn. Gjorde det med et sykt irriterende troll engang, men det ble nesten enda mer irriterende for vedkommende siterte meg så jeg klarte ikke la være å trykke for se hva som var skrevet
EnigHadde vært lettere om de ikke sp mine også , er i grunn ikke vits å ignorere da
Deilig!