Skravletråd - oktober 21 :)

Hei!

Slenger meg inn her jeg :)
Er 5+3 i dag, men med null symptomer og noen dårlige erfaringer, så kjenner jeg på nervene :nailbiting: veldig godt å lese det dere skriver, blir litt beroliget da :Heartpink

Gratulerer så mye med spiren:wav:love7

Oj så spennende! Gratulere :woot: hadde du noen mistanke? ekstra sterke tester eller noe? :)

Tusen takk! Ikke merket noe som helst til at det kunne være to...ganske sterk strek 12 dpo (første gang jeg testet), men ikke noe mer enn det. Helt uvirkelig:)

Gratulerer så mye! Har du barn fra før? Veldig spennende :)

Må innrømme at jeg selv håper på tvillinger, men det er så lite sannsynlig at jeg har skjøvet håpet til side. Har selv ingen tvillinger i familien (ei heller til min forlovede). Skal på TUL neste onsdag, da er jeg akkurat 8 uker.

Tusen takk!:) Ingen barn fra før, ingen tvillinger i familien heller (som jeg vet om). Jaa, det er veldig spennende. Håper på du har tvillinger inni der du også da!! Kan jo tydeligvis skje hvem som helst dette her:p

Å nei, nå kjenner jeg kvalmen komme snikende :hungover: Får håpe den gir seg senest i uke 20, slik som de to andre gangene :rolleyes::smiley-angelic001

Å nei, nå kjenner jeg kvalmen komme snikende :hungover: Får håpe den gir seg senest i uke 20, slik som de to andre gangene :rolleyes::smiley-angelic001

Huff, gravidkvalmen er mildt sagt intens:oops:

Jeg er i dårlig form. Ikke direkte svimmel, men LITT - og slik at det føles som om jeg blir å svime av. Ikke direkte kvalm, men bare litt, og føles som om jeg kan komme til å kaste opp. Sliten og slapp. Og veldig trøtt. Vil bare legge meg :(

Jeg er i dårlig form. Ikke direkte svimmel, men LITT - og slik at det føles som om jeg blir å svime av. Ikke direkte kvalm, men bare litt, og føles som om jeg kan komme til å kaste opp. Sliten og slapp. Og veldig trøtt. Vil bare legge meg :(
Så kjedelig :sorry: Sender en klem :Heartred

Hadde glemt hvordan det var sist (for 5 år siden), men det begynner å komme tilbake til meg nå :hilarious::hungover:

Hehe, man glemmer fort hvordan kvalmen er, det er jo så verdt det, men de mnd kvalmen varer er virkelig en prøvelse man bare må komme seg gjennom på best viso_O

Er det noen logikk med svangerskapskvalme? Er det f eks sånn at om jeg ikke har hengt rundt doen innen uke 7, så skjer det sannsynligvis ikke?

Hittil bare uggen, må spise hele tiden (selv om ingen mat frister). Redd for å kaste opp, då håper det bare fortsetter som nå. Jeg er 6+6 i dag.

Usj, kvalme og svimmelhet er ikke noe hyggelig, frøken:( har 3 barn hjemme med magesjau å kvalme, og er dårlig idag selv og. Skikkelig uggen med kvalme og frysninger, men kan hende det er barna som har smittet meg, eller så er det gravidkvalmen på gang:depressed: ønsker deg en riktig god bedring, søta:Heartred

Hehe, man glemmer fort hvordan kvalmen er, det er jo så verdt det, men de mnd kvalmen varer er virkelig en prøvelse man bare må komme seg gjennom på best viso_O
Merkelig det der, hvor mye man egentlig kan glemme. Jeg er visst veldig glemsk, føler meg som en førstegangsfødende igjen :hilarious: Googler litt om første trimester f.eks og blir overrasket over hvor mye som er glemt. Hva som kan spises, ikke spises, bør spises, drikkes, hva man bør gjøre, ikke gjøre osv osv :rolleyes:

Så kjedelig :sorry: Sender en klem :Heartred

Det er akkurat det det er. Kjedelig. For jeg er ikke HELT dårlig, sånn at jeg føler det er innafor å dra hjem, bare dårlig nok til at det ikke er gøy å stå på jobb.

Usj, kvalme og svimmelhet er ikke noe hyggelig, frøken:( har 3 barn hjemme med magesjau å kvalme, og er dårlig idag selv og. Skikkelig uggen med kvalme og frysninger, men kan hende det er barna som har smittet meg, eller så er det gravidkvalmen på gang:depressed: ønsker deg en riktig god bedring, søta:Heartred

Med frysninger høres det gjerne mer ut som syk ><
Er bare så utrolig frustrerende, for jeg er dårlig, men ikke SÅ dårlig at jeg føler det er innafor å dra hjem.

Er det noen logikk med svangerskapskvalme? Er det f eks sånn at om jeg ikke har hengt rundt doen innen uke 7, så skjer det sannsynligvis ikke?

Hittil bare uggen, må spise hele tiden (selv om ingen mat frister). Redd for å kaste opp, då håper det bare fortsetter som nå. Jeg er 6+6 i dag.

Min erfaring er at kvalmen startet i uke 6+5, 6+2 og 5+4. Jeg har mao vært godt i gang med kvalme når jeg har nådd uke syv i alle tre graviditetene. Noen er jo heldige og slipper unna kvalmen, så det kan jo godt være du er en av dem! :)
I forrige graviditet har jeg notert meg at kvalmen ble verre i uke 10, men da presset jeg meg nok altfor mye og jeg blir dårligere jo mer jeg gjør.

Akkurat slik hos meg også :wideyed: vil bare hjem å sove :shy:

Back
Topp