Skravletråd - oktober 21 :)

Ja, ikke godt for mammahjertet å se han slik som i natt:eek: hadde gjerne trodd jeg skulle bli dårlig av spylukta, men gikk overraskende fint :p

Er fælt å se når de er så dårlige og er ingenting man får gjort annet enn å trøste:( Ikke verst at du greide å holde ut med spylukta:p

Noen her som vet sånn ca når de fikk 3+ på clearblue? Hvor mange uker på vei liksom? Jeg har jo ikke kontroll på syklus siden den er litt ustabil i lengde, så kunne tenkt meg en pekepinn

Fikk 3+ samme dag jeg var 5 + 0

TUL i dag og gjett hva?! Tvillinger...!:hilarious: Er helt i sjokk... flere her som har fått denne beskjeden eller kanskje har fra før og kan fortelle litt? ALT av interesse:D

TUL i dag og gjett hva?! Tvillinger...!:hilarious: Er helt i sjokk... flere her som har fått denne beskjeden eller kanskje har fra før og kan fortelle litt? ALT av interesse:D

Oj så spennende! Gratulere :woot: hadde du noen mistanke? ekstra sterke tester eller noe? :)

Gratulerer så mye med tvillinger i magen:cool05:smiley-bounce015:smiley-bounce016:dance011:gen014:Heartred

Wooow, så spennende :D gratulerer :D

KJEMPE SPENNENDE! Gratulere :happy: Har ingen erfaringer å komme med dessverre. Fasinerende at de finner ut av sånt så tidlig

Oj så spennende! Gratulere :woot: hadde du noen mistanke? ekstra sterke tester eller noe? :)
Takk!:rolleyes: Veldig spennende og veldig tidlig så man vet jo aldri... er 6+1 i dag. Toeggede var de. Har ikke vært noe spesielt dårlig eller hatt noe særlig symptomer enn en ganske tydelig teststrek 12 dpo (som var første gang jeg testet) og stikninger i magen + nå i de siste dagene ganske trøtt.
Hadde NULL mistanke:joyful:

Takk!:rolleyes: Veldig spennende og veldig tidlig så man vet jo aldri... er 6+1 i dag. Toeggede var de. Har ikke vært noe spesielt dårlig eller hatt noe særlig symptomer enn en ganske tydelig teststrek 12 dpo (som var første gang jeg testet) og stikninger i magen + nå i de siste dagene ganske trøtt.
Hadde NULL mistanke:joyful:

Utrolig spennende med tvillinger:smiley-bounce012 har dere tvillinger i familien?:)

Gratulerer :love7

Gratulerer så mye! Har du barn fra før? Veldig spennende :)

Må innrømme at jeg selv håper på tvillinger, men det er så lite sannsynlig at jeg har skjøvet håpet til side. Har selv ingen tvillinger i familien (ei heller til min forlovede). Skal på TUL neste onsdag, da er jeg akkurat 8 uker.

Hei!

Slenger meg inn her jeg :)
Er 5+3 i dag, men med null symptomer og noen dårlige erfaringer, så kjenner jeg på nervene :nailbiting: veldig godt å lese det dere skriver, blir litt beroliget da :Heartpink

Back
Topp