Lillafrosk
Firebarnsmamma♡
Tilgangsansvarlig
Assistert-jentene
Sensommerlykke 2017
Oktoberbarna 2021♡
Julilykke 2023
Marsfiolene 2026 ♡
Ja skjønner! Jeg er nemmelig en av de som gjerne stikker innom benserten langs E6, så skjønner godt hva du mener når du snakker om mye folk jaDet er nok mye stress i høysesongen hver bidige dag, så skjønner at man til en stadighet ikke føler at man strekker helt til i de heftigste periodene. Jeg håper og satser på at det går bra for deg og at hjerteblinket klamrer seg fast hele veien! Jeg er så spent selv jeg, skal på TUL i neste uke og håper å se blinkende hjerte der også
er så redd for at det ikke skal gå veien, men på samme tid har jeg jo ikke hatt noe blødninger o.l - så risikoen med det er jo litt mindre håper jeg
![]()
Sjansen er høy for at alt er bra, men man hører jo veldig mye om de (relativt få) tilfellene hvor det ikke går bra, og man er selvsagt alltid bekymret for at den lille prosenten skal gjelde en selv. I tråden med dag for dag risiko, oppfordrer jeg jo til å se på de POSITIVE tallene. Det hjelper faktisk veldig bare å snu sinnet DEN veien. "Det er nå ENDA høyere sjanse for at alt går bra.".
Masse lykke til på TUL neste uke
Det er nok mye stress i høysesongen hver bidige dag, så skjønner at man til en stadighet ikke føler at man strekker helt til i de heftigste periodene. Jeg håper og satser på at det går bra for deg og at hjerteblinket klamrer seg fast hele veien! Jeg er så spent selv jeg, skal på TUL i neste uke og håper å se blinkende hjerte der også
er så redd for at det ikke skal gå veien, men på samme tid har jeg jo ikke hatt noe blødninger o.l - så risikoen med det er jo litt mindre håper jeg