Skravletråd - oktober 21 :)

Er det ;)
Han bare har ikke de typiske fargene.

Har ikke sett så mange av hvit/creme eller generelt flerfarget. Mye Golden og silver, og solide farger.

Selv bor jeg med to huskatter, en somali og en Maine coon. Abyssiner står høyest på lista mi, måtte avlive min elskede Aby gutt august 2019 pga nyresvikt. Har hatt rasekatt siden tidlig 2000-tallet og huskatt så lenge jeg kan huske :Heartbigred

Har ikke sett så mange av hvit/creme eller generelt flerfarget. Mye Golden og silver, og solide farger.

Selv bor jeg med to huskatter, en somali og en Maine coon. Abyssiner står høyest på lista mi, måtte avlive min elskede Aby gutt august 2019 pga nyresvikt. Har hatt rasekatt siden tidlig 2000-tallet og huskatt så lenge jeg kan huske :Heartbigred

Nei, han har litt spesielle farger, som gjør at trekkene i ansiktet viskes veldig ut på bilder.. men han er britisk korthår, bare en spesiell fargekombinasjon (:
De andre kattene mine er vanlige "bastarder", og utrolige ulike. Jeg skulle egentlig ikke ha flere katter, for to katter siden :P Men så fant vi denne nydelige britiske, og jeg har alltid ønsket meg en sånn.. (men han er så utrolig sær, aldri sett noe sånt! Han får mentalt breakdown av gjenskinn i lys, som når man vipper på en kniv eller klokke f.eks.)
Også fanget min mor inn et kull med villkatter; også... Ja.. woops.

Main Coon hadde eksen min, utrolig morsom rase! Måtte google bilder av de andre to, husket det ikke sånn i farten - men utrolig nydelige..!

Litt dårlig samvittighet over å være sykemeldt så gubben må jobbe litt dobbelt... Men på den andre siden, så orker jeg ikke gå på jobb med angst for å røre meg omtrent.
Jeg hadde ikke greid å være på jobb i dag, kjenner jeg på kroppen.

Jeg håper det bare er en diagnose i et rulleskjema, ellers høres det nesten bare slemt ut :p

Den lurer jeg og på hvordan å få tilrettelagt.. stort lager? (Sånn at du evt blir satt til truck-arbeid, bare :p)?

Jeg jobber på bensinstasjon. Største utfordringen er å jobbe mye alene, og lite anledning til pauser. Ingen sitting :/

jaa! Det er jeg helt enig i :rolleyes: regner med de har slikt diagnoseskjema som de går etter og før kategorisert (etter beste evne :p)

Joda, lageret er helt ok i ste, det er ikke kjempestort, men alltids nok å gjøre. Der jeg jobber er de heldigvis flere divisjoner slik at jeg har mulighet til å rekruttere til f.eks produksjon o.l hvor det finnes roligere arbeid også:rolleyes:

Jeg skjønner situasjonen din ja. Det er viktig å ha mulighet til å sitte ned, få små pauser i ny og ne osv. og det kommer jo veldig an på kundemasse og trykk hos dere på stasjonen. Håper dere finner en løsning som fungerer for dere alle, ser for meg det kan bli veldig tungt utover i svangerskapet også:dead::wideyed:

jaa! Det er jeg helt enig i :rolleyes: regner med de har slikt diagnoseskjema som de går etter og før kategorisert (etter beste evne :p)

Joda, lageret er helt ok i ste, det er ikke kjempestort, men alltids nok å gjøre. Der jeg jobber er de heldigvis flere divisjoner slik at jeg har mulighet til å rekruttere til f.eks produksjon o.l hvor det finnes roligere arbeid også:rolleyes:

Jeg skjønner situasjonen din ja. Det er viktig å ha mulighet til å sitte ned, få små pauser i ny og ne osv. og det kommer jo veldig an på kundemasse og trykk hos dere på stasjonen. Håper dere finner en løsning som fungerer for dere alle, ser for meg det kan bli veldig tungt utover i svangerskapet også:dead::wideyed:

Da blir du forhåpentligvis satt til rolig arbeid ! :) Slippe løfte og sånt.

Det er litt viktig med pauser ja, også synes jeg det er vanskelig nå etter blødningen, for da leser jeg jo (selv om legene ikke sier noe; men gynekologene her synes jeg ikke er helt top notch uansett....) at man bør ta det litt med ro. Kan hende hematomet mitt er relativt lite, jeg vet ikke - men jeg fikk ganske dårlig informasjon.
Akkurat nå er kundetrykket lavt, men har jo likevel rutiner som må gjøres hver dag. Etterhvert, i påsken f.eks, og når sommeren nærmer seg, blir det vanskeligere, og færre muligheter for pauser. Til sommerferien må man påregne at man ikke får tid til lunsjen sin engang; må bare hive i seg noe kjapt.

Huff, så utålmodig jeg er. Tiden går utenkelig sent. Nesten verre enn dpo dagene. :shifty:

Gleder meg veldig til den dagen jeg kan si med selvtillit at jeg er gravid. Nå er det mye sånn "men vi må jo se det an da" og "det er jo tidlig enda".

Hvis ikke korona var et problem skulle jeg reist til syden eller noe for å slappe av og få tiden til å gå. :cool01

Huff, så utålmodig jeg er. Tiden går utenkelig sent. Nesten verre enn dpo dagene. :shifty:

Gleder meg veldig til den dagen jeg kan si med selvtillit at jeg er gravid. Nå er det mye sånn "men vi må jo se det an da" og "det er jo tidlig enda".

Hvis ikke korona var et problem skulle jeg reist til syden eller noe for å slappe av og få tiden til å gå. :cool01

Det skal bli godt å komme inn i andre trimester...!! Spesielt når man begynner kjenne liv, og greier slappe litt mer av.

Blødning igjen - men brunt. Håper det bare var litt av hematomet som blødde ut. Blir litt sliten av å bekymre meg hele tiden..

Da blir du forhåpentligvis satt til rolig arbeid ! :) Slippe løfte og sånt.

Det er litt viktig med pauser ja, også synes jeg det er vanskelig nå etter blødningen, for da leser jeg jo (selv om legene ikke sier noe; men gynekologene her synes jeg ikke er helt top notch uansett....) at man bør ta det litt med ro. Kan hende hematomet mitt er relativt lite, jeg vet ikke - men jeg fikk ganske dårlig informasjon.
Akkurat nå er kundetrykket lavt, men har jo likevel rutiner som må gjøres hver dag. Etterhvert, i påsken f.eks, og når sommeren nærmer seg, blir det vanskeligere, og færre muligheter for pauser. Til sommerferien må man påregne at man ikke får tid til lunsjen sin engang; må bare hive i seg noe kjapt.

ja, så sant! Jeg kommer til å være prippen på å ta det med ro nå, spesielt i første trimester også regner jeg med energien kommer litt tilbake igjen. Men for all del, jeg håper du setter grenser for deg selv og at du får slappet av mest mulig. Jeg håper du muligens vil få noen som kan gå sammen med deg på de mest hektiske vaktene slik at du får avlastet mest mulig :rolleyes: men først nå hvil så mye du kan :love7

Det skal bli godt å komme inn i andre trimester...!! Spesielt når man begynner kjenne liv, og greier slappe litt mer av.
Jaaa! 2. trimester hvor det ikke lenger trenger å være en hemmelighet, sommer og sol, mindre koronatiltak. Mye å glede seg til :Heartred Gleder meg faktisk sånn til det at jeg kunne grått! :p

ja, så sant! Jeg kommer til å være prippen på å ta det med ro nå, spesielt i første trimester også regner jeg med energien kommer litt tilbake igjen. Men for all del, jeg håper du setter grenser for deg selv og at du får slappet av mest mulig. Jeg håper du muligens vil få noen som kan gå sammen med deg på de mest hektiske vaktene slik at du får avlastet mest mulig :rolleyes: men først nå hvil så mye du kan :love7

På de mest hektiske vaktene, så kan vi være tre stykk på det meste, og likevel ha det alt for travelt :P haha. Men hvis jeg blir like dårlig som sist, blir jeg sykemeldt lenge før vi kommer dit..

Jaaa! 2. trimester hvor det ikke lenger trenger å være en hemmelighet, sommer og sol, mindre koronatiltak. Mye å glede seg til :Heartred Gleder meg faktisk sånn til det at jeg kunne grått! :p

Det blir bra! Håper mesteparten av tiltakene er lettet til vi kan føde og, sånn at vi slipper å nesten fylle ut egenerklæringsskjema i forhold til korona, MENS vi har en unge halvveis gjennom fødekanalen. (Det er så irriterende å svare på 'nei jeg har ikke vært syk, nei jeg har ikke vært i utlandet', når man har det travelt med å komme seg inn på sykehuset.. :P)

Åå, får tro det. :Heartred
Det blir deilig å komme dit hvor man slipper å bekymre seg så mye og bare kan glede seg over den lille. :Heartred

Jeg blir litt matt av alt dette her. Kan jeg ikke bare få ha et problemfritt svangerskap? Disse ukene her føles veldig kritiske i forhold til svangerskapet; de er skumle, langdrygne og man har ikke noe tegn på liv. Eneste man kan gjøre, er å være obs på blødninger og smerter. Når jeg allerede har en av dem som plager meg hele tiden, så går jeg litt "on edge". Nå er det bare å grue seg litt til neste UL igjen, og håpe alt blir bra!

På de mest hektiske vaktene, så kan vi være tre stykk på det meste, og likevel ha det alt for travelt :p haha. Men hvis jeg blir like dårlig som sist, blir jeg sykemeldt lenge før vi kommer dit..

Aah, såppas ja! Krysser fingrene for deg. Jeg tenker denne perioden burde være litt mer egotrip for en selv og lille spire i magen :Heartred

Aah, såppas ja! Krysser fingrene for deg. Jeg tenker denne perioden burde være litt mer egotrip for en selv og lille spire i magen :Heartred

Jobben vår er veldig sesongbetont. Stasjonen ligger langs E6, og.. på vinteren har vi for det meste bare stamkunder innom. De som er innom uansett og kjøper boller, pølser og energidrikk. Er sånn at det såvidt går rundt.. Januar-februar er av disse veldig lave månedene. På sommeren og i ferier derimot, er vi en sånn fin stasjon å stikke innom når man kjører forbi (fordi man kjører på E6). Vi har plutselig do-køer frem til kassen (enda vi har to toaletter), og en person står nærmest låst til softismaskinene; mens andre prøver sitt beste å få unna folk i kassen. På slike dager, blir det aldri rolig, og man kan ikke ta pauser. Men.. får ta det om/når jeg kommer dit.
(Føler hele svangerskapet mitt er så 50/50 akkurat nå, frem til hematomet er borte OG hjerteblink vises, etter blødningsfaren forsvinner).

Jobben vår er veldig sesongbetont. Stasjonen ligger langs E6, og.. på vinteren har vi for det meste bare stamkunder innom. De som er innom uansett og kjøper boller, pølser og energidrikk. Er sånn at det såvidt går rundt.. Januar-februar er av disse veldig lave månedene. På sommeren og i ferier derimot, er vi en sånn fin stasjon å stikke innom når man kjører forbi (fordi man kjører på E6). Vi har plutselig do-køer frem til kassen (enda vi har to toaletter), og en person står nærmest låst til softismaskinene; mens andre prøver sitt beste å få unna folk i kassen. På slike dager, blir det aldri rolig, og man kan ikke ta pauser. Men.. får ta det om/når jeg kommer dit.
(Føler hele svangerskapet mitt er så 50/50 akkurat nå, frem til hematomet er borte OG hjerteblink vises, etter blødningsfaren forsvinner).

Ja skjønner! Jeg er nemmelig en av de som gjerne stikker innom benserten langs E6, så skjønner godt hva du mener når du snakker om mye folk ja:wideyed: Det er nok mye stress i høysesongen hver bidige dag, så skjønner at man til en stadighet ikke føler at man strekker helt til i de heftigste periodene. Jeg håper og satser på at det går bra for deg og at hjerteblinket klamrer seg fast hele veien! Jeg er så spent selv jeg, skal på TUL i neste uke og håper å se blinkende hjerte der også :Heartred er så redd for at det ikke skal gå veien, men på samme tid har jeg jo ikke hatt noe blødninger o.l - så risikoen med det er jo litt mindre håper jeg :love7

Back
Topp