Skravletråd - oktober 21 :)

Hei dere. Jeg jobber som Bpa (brukerstyrt personlig assistent), også er jeg delvis ufør.

Spennende jobb? Har sett sånt utlyses ganske ofte, ser for meg det er noe for folk som... Liker folk. Og greier prate med folk. :P
(Jeg er yrkesskadet på bensinstasjon, og er derfor velutviklet i misantropi :p)

Så bra! Jeg unner deg disse dagene! Har ikke vært lett med mye bekymring de siste dagene. Det var en kreativ diagnose må jeg si, Hehe! Men som du sier så er det viktigste nå å slappe av og ta det kuli noen dager.

jeg sover mye om dagene nå og jeg er spent på hvordan det skal bli på jobb med tanke på den energien her. Er egentlig godt gjennomtrent, men det hjelper lite altså. Jeg har en 100% stilig som lagermedarbeider nå, så da blir det mye løfting, ikke minst i alle forskjellige positurer og stillinger. Så jeg er spent på hvordan jeg får det tilrettelagt :) hva jobber du med?

Jeg håper det bare er en diagnose i et rulleskjema, ellers høres det nesten bare slemt ut :P

Den lurer jeg og på hvordan å få tilrettelagt.. stort lager? (Sånn at du evt blir satt til truck-arbeid, bare :P)?

Jeg jobber på bensinstasjon. Største utfordringen er å jobbe mye alene, og lite anledning til pauser. Ingen sitting :/

Sikkert lurt! De svelger etterhvert, men ikke alle det går ned like lett for. Fikk et par klor over hendene i går og forigår, men i dag gikk det OK. Han kjempa i mot, men gikk greit :p
Tror ikke jeg har noe å sprøyte vann med atm, så..

Jeg bruker det kun på hun ene som er helt ram til å klore:eek: Esma trenger jeg ikke det med og hun svelger tabletten i en fei:p Forskjell på katter og:joyful:

Er 6+4 :)
Hadde ikke egentlig tenkt til å ha TUL, men så må jeg bare forsikre meg om at det bare er en baby inni der. :p
Heheh, er vel den følelsen jeg også får :p

har heldigvis en ultralydjordmor som venninne, så får kommet inn på sjekk der når jeg vil, hadde bare håpet at jeg kunne vente litt til, slik at jeg ser mest mulig :)