Skravletråd - oktober 21 :)

Hei dere. Jeg jobber som Bpa (brukerstyrt personlig assistent), også er jeg delvis ufør.

Spennende jobb? Har sett sånt utlyses ganske ofte, ser for meg det er noe for folk som... Liker folk. Og greier prate med folk. :P
(Jeg er yrkesskadet på bensinstasjon, og er derfor velutviklet i misantropi :p)

Så bra! Jeg unner deg disse dagene! Har ikke vært lett med mye bekymring de siste dagene. Det var en kreativ diagnose må jeg si, Hehe! Men som du sier så er det viktigste nå å slappe av og ta det kuli noen dager.

jeg sover mye om dagene nå og jeg er spent på hvordan det skal bli på jobb med tanke på den energien her. Er egentlig godt gjennomtrent, men det hjelper lite altså. Jeg har en 100% stilig som lagermedarbeider nå, så da blir det mye løfting, ikke minst i alle forskjellige positurer og stillinger. Så jeg er spent på hvordan jeg får det tilrettelagt :) hva jobber du med?

Jeg håper det bare er en diagnose i et rulleskjema, ellers høres det nesten bare slemt ut :P

Den lurer jeg og på hvordan å få tilrettelagt.. stort lager? (Sånn at du evt blir satt til truck-arbeid, bare :P)?

Jeg jobber på bensinstasjon. Største utfordringen er å jobbe mye alene, og lite anledning til pauser. Ingen sitting :/

Sikkert lurt! De svelger etterhvert, men ikke alle det går ned like lett for. Fikk et par klor over hendene i går og forigår, men i dag gikk det OK. Han kjempa i mot, men gikk greit :p
Tror ikke jeg har noe å sprøyte vann med atm, så..

Jeg bruker det kun på hun ene som er helt ram til å klore:eek: Esma trenger jeg ikke det med og hun svelger tabletten i en fei:p Forskjell på katter og:joyful:

Er 6+4 :)
Hadde ikke egentlig tenkt til å ha TUL, men så må jeg bare forsikre meg om at det bare er en baby inni der. :p
Heheh, er vel den følelsen jeg også får :p

har heldigvis en ultralydjordmor som venninne, så får kommet inn på sjekk der når jeg vil, hadde bare håpet at jeg kunne vente litt til, slik at jeg ser mest mulig :)

Jeg bruker det kun på hun ene som er helt ram til å klore:eek: Esma trenger jeg ikke det med og hun svelger tabletten i en fei:p Forskjell på katter og:joyful:

Miss pleide spytte ut, men nå svelger hun uten protest. Så forskjell på samme katt og :p
Gizmo er faktisk verst å dryppe øynene på, det liker han ikke.. resten går greit.

Er 6+4 :)
Hadde ikke egentlig tenkt til å ha TUL, men så må jeg bare forsikre meg om at det bare er en baby inni der. :p

Jeg hadde UL i går, 6+4, du ser jo ikke så mye.. men får se AT det er noe der, og gjerne hjerteslag. :)

Heheh, er vel den følelsen jeg også får :p

har heldigvis en ultralydjordmor som venninne, så får kommet inn på sjekk der når jeg vil, hadde bare håpet at jeg kunne vente litt til, slik at jeg ser mest mulig :)

Åå, heldig! :) Jeg spiser som en hai så jeg blir litt stresset i fht om det er flere enn en der. :p

Miss pleide spytte ut, men nå svelger hun uten protest. Så forskjell på samme katt og :p
Gizmo er faktisk verst å dryppe øynene på, det liker han ikke.. resten går greit.

Ja, sånn kan det gå seg til også:joyful:
Dryppe øyer liker ingen av de:shifty:

Jeg vil bare se at det er en :p Og selvfølgelig vite at hjertet slår. :Heartred

Ikke sant. Greit å få hvite hva som er der :P
Jeg har bare gruet meg til hver UL nå, fordi jeg har trodd jeg skulle få negative beskjeder. Skal ha ny UL på fredag, og gruer meg ikke like mye (siden jeg fikk se hjerteslag i går), men gleder meg ikke helt heller. O.o Håper jeg greier glede meg til neste ultralyd deretter i alle fall. :)

Ja, sånn kan det gå seg til også:joyful:
Dryppe øyer liker ingen av de:shifty:

Øyedrypp var ikke gøy. Til tross for at han har så ubehag at han knapt greier ha øynene oppe.
16131580405518109694859632896703.jpg
Etter han fikk metacam istad, så har han bare ligget her i halvkoma.

Ikke sant. Greit å få hvite hva som er der :p
Jeg har bare gruet meg til hver UL nå, fordi jeg har trodd jeg skulle få negative beskjeder. Skal ha ny UL på fredag, og gruer meg ikke like mye (siden jeg fikk se hjerteslag i går), men gleder meg ikke helt heller. o_O Håper jeg greier glede meg til neste ultralyd deretter i alle fall. :)

Det skjønner jeg :Heartred Håper du føler deg roligere etter neste UL. :Heartred

Spennende jobb? Har sett sånt utlyses ganske ofte, ser for meg det er noe for folk som... Liker folk. Og greier prate med folk. :p
(Jeg er yrkesskadet på bensinstasjon, og er derfor velutviklet i misantropi :p)

Jeg jobber for en person som trenger «bistand i hverdagen», jeg handler, enkelt husarbeid, og ser myyyyye på serier og film. Jeg brenner for å hjelpe, så jeg liker denne jobben veldig godt :)

Øyedrypp var ikke gøy. Til tross for at han har så ubehag at han knapt greier ha øynene oppe.
Vis vedlegget 348481
Etter han fikk metacam istad, så har han bare ligget her i halvkoma.

Åååh, så flott han er:Heartred
Hehe, den medisinen har som regel den effekten:hilarious: Sløve-koma de neste timene:p Stakkars, må da være vondt å knapt nok kunne ha oppe øynene sine:oops:

Jeg jobber for en person som trenger «bistand i hverdagen», jeg handler, enkelt husarbeid, og ser myyyyye på serier og film. Jeg brenner for å hjelpe, så jeg liker denne jobben veldig godt :)

Høres nesten litt koselig ut! Men ikke noe jeg ville vært god på. (... Annet enn å se serier. Der er jeg god; men er særdeles dårlig på å finne en god kjemi/kommunikasjon uten videre).
Veldig godt at du trives i alle fall! :D Det er viktig!

Åååh, så flott han er:Heartred
Hehe, den medisinen har som regel den effekten:hilarious: Sløve-koma de neste timene:p Stakkars, må da være vondt å knapt nok kunne ha oppe øynene sine:oops:

Jepp. Han sover enda. Er snart på 6 timer med soving i stolen.

Back
Topp