Skravletråd - oktober 21 :)

Ja skjønner! Jeg er nemmelig en av de som gjerne stikker innom benserten langs E6, så skjønner godt hva du mener når du snakker om mye folk ja:wideyed: Det er nok mye stress i høysesongen hver bidige dag, så skjønner at man til en stadighet ikke føler at man strekker helt til i de heftigste periodene. Jeg håper og satser på at det går bra for deg og at hjerteblinket klamrer seg fast hele veien! Jeg er så spent selv jeg, skal på TUL i neste uke og håper å se blinkende hjerte der også :Heartred er så redd for at det ikke skal gå veien, men på samme tid har jeg jo ikke hatt noe blødninger o.l - så risikoen med det er jo litt mindre håper jeg :love7

Sjansen er høy for at alt er bra, men man hører jo veldig mye om de (relativt få) tilfellene hvor det ikke går bra, og man er selvsagt alltid bekymret for at den lille prosenten skal gjelde en selv. I tråden med dag for dag risiko, oppfordrer jeg jo til å se på de POSITIVE tallene. Det hjelper faktisk veldig bare å snu sinnet DEN veien. "Det er nå ENDA høyere sjanse for at alt går bra.".

Masse lykke til på TUL neste uke ♥️ Når skal du, og hvor langt er du da?

Sjansen er høy for at alt er bra, men man hører jo veldig mye om de (relativt få) tilfellene hvor det ikke går bra, og man er selvsagt alltid bekymret for at den lille prosenten skal gjelde en selv. I tråden med dag for dag risiko, oppfordrer jeg jo til å se på de POSITIVE tallene. Det hjelper faktisk veldig bare å snu sinnet DEN veien. "Det er nå ENDA høyere sjanse for at alt går bra.".

Ja denne prosenten er noe av det første jeg sjekker om morgenen når jeg står opp. Det er fantastisk! Jeg har en del venninner som har vært uheldige, så det har vært noen tanker der. Men det ser ut til å gå bra slik jeg ser og føler det nå :rolleyes: Men leste her forleden at prosenten er minimal når de først har sett et blinkende hjerte, og det syns jeg også er en veldig positivt tanke å ta med seg videre:oops:

Tusen takk for det! Jeg vil da være 7+2 på vei :Heartred Ser virkelig frem til et besøk der. :love7

Ja denne prosenten er noe av det første jeg sjekker om morgenen når jeg står opp. Det er fantastisk! Jeg har en del venninner som har vært uheldige, så det har vært noen tanker der. Men det ser ut til å gå bra slik jeg ser og føler det nå :rolleyes: Men leste her forleden at prosenten er minimal når de først har sett et blinkende hjerte, og det syns jeg også er en veldig positivt tanke å ta med seg videre:oops:

Tusen takk for det! Jeg vil da være 7+2 på vei :Heartred Ser virkelig frem til et besøk der. :love7

Ja, sjansene er gode når hjertet slår i normal rytme på TUL ♥️ blir nok bra :)

Den tankegangen bruker jeg. Når jeg legger meg om kvelden tenker jeg at nå er jeg enda en dag nærmere målet :Heartred

Den tankegangen bruker jeg. Når jeg legger meg om kvelden tenker jeg at nå er jeg enda en dag nærmere målet :Heartred

Veldig bra ! ♥️ alltid et steg nærmere ♥️

Hahaha, se hva Facebook kom opp med som annonse i dag :p

Vedlegg

• 7331E14A-D058-4456-A479-9CA44B1E703E.png
    7331E14A-D058-4456-A479-9CA44B1E703E.png
    95,3 KB · Visninger: 9
Hahaha, se hva Facebook kom opp med som annonse i dag :p

Bruker komme opp til meg og :P Er nok for profesjonelle, men.. de kjøper NEPPE på wish :P
Har doppler da, men hjelper lite enda.

Bruker komme opp til meg og :p Er nok for profesjonelle, men.. de kjøper NEPPE på wish :p
Har doppler da, men hjelper lite enda.
Hahah, tviler på at de kjøper på wish ja :p men hadde nesten vært gøy å hatt en som man kunne sitt babyen selv hele tiden :p

Hahah, tviler på at de kjøper på wish ja :p men hadde nesten vært gøy å hatt en som man kunne sitt babyen selv hele tiden :p

Ja, men for 13.000 (eller hva de legger de ut for, tror det var rundt der) så tror jeg at jeg heller kjøper meg flere UL hos jm altså :P haha. Men hadde vært supert å hatt flere UL og sett babyen oftere.. man skulle nesten hatt skjerm utenpå magen, man er jo så spent :p

Ja, men for 13.000 (eller hva de legger de ut for, tror det var rundt der) så tror jeg at jeg heller kjøper meg flere UL hos jm altså :p haha. Men hadde vært supert å hatt flere UL og sett babyen oftere.. man skulle nesten hatt skjerm utenpå magen, man er jo så spent :p
Så ikke prisen, men hadde den kostet 1000kr så hadde jeg lett kjøpt :p skulle funnet opp noe som man kunne se babyen hver dag - slik som en skjerm som du sier :p

Så ikke prisen, men hadde den kostet 1000kr så hadde jeg lett kjøpt :p skulle funnet opp noe som man kunne se babyen hver dag - slik som en skjerm som du sier :p

Tror de ligger på 12k og opp :P
Men doppler er kjekt da! Når man kommer så langt at man kan høre noe.

Tror de ligger på 12k og opp :p
Men doppler er kjekt da! Når man kommer så langt at man kan høre noe.
Hehe, ja, det kan jeg tro :) tror jeg skal holde meg til UL og oppfølgingen og heller spør om å få sjekk litt oftere om det er mulig :D

Hehe, ja, det kan jeg tro :) tror jeg skal holde meg til UL og oppfølgingen og heller spør om å få sjekk litt oftere om det er mulig :D

Blir nok å ta et par private her. Greier nok ikke slå meg til ro med at ting er bra før jeg kjenner daglig liv.

Blir nok å ta et par private her. Greier nok ikke slå meg til ro med at ting er bra før jeg kjenner daglig liv.
Det gjorde ikke jeg sist svangerskap, da var jeg på TUL i uke 6,7,9,12 og 13 tror jeg :p så var det OUL i uke 20 og 3D i uke 28 :)

denne gangen skal jeg på en kontroll hos gynekolog når jeg er 7uker, (hadde mye mensblødninger i oktober/november) så var liksom på sjekk av den grunn og skal sjekke nå, men han vet ikke at jeg er gravid (og sa egentlig at jeg ikke skulle bli gravid i denne perioden....)

så jeg håper vi evt kan se noe hjerteslag da, ellers kontakter jeg venninnen min som er ultralydjordmor og spør om hun har plass til meg en eller annen dag :)

(Funfact, sist gang jeg ble gravid - så ble jeg gravid etter at legen sa jeg IKKE skulle bli gravid... det samme skjedde nå etter at gyn sa jeg IKKE skulle bli gravid nå...) kroppen min tolker det tydeligvis annerledes :p

Back
Topp