LeitSender deg en god klem!
Takk
Det er tungt å takle det vi er gjennom
synst alt er så urettferdig med de som blir gravid 
Håper virkelig for deres del at egget som blir sotte inn er gullegget! Og at det går heile veien til baby i armene

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
LeitSender deg en god klem!
Det er tungt å takle det vi er gjennom

Jeg vet, det er så vondtTakkDet er tungt å takle det vi er gjennom
Nå står det en rødvin og en musserende klar for TR. Også må eg bare tenke at det vil gå til slutt. Eg er bare 25(26 i april) så har jo tiden med meg. Og vi er/det er så mange ufrivillige barnløse som blir gravide til slutt
Håper virkelig for deres del at egget som blir sotte inn er gullegget! Og at det går heile veien til baby i armene![]()
Men som du sier, vi er unge og det SKAL ordne seg. Det er selvfølgelig møkkakjedelig at det drøyer sånn da
Er heldigvis en liten trøst i de! 
Det er lov å kjenne på at det er tungt til tider å stå i en prøveprosess. Det er jo veldig fint at dere får litt hjelp på veien om ikke altfor lenge. Dere kommer til å lykkes til slutt, selv om det ikke føles sånn nåVenter på at PP 24 skal starte ... skal det noen gang gå ? Heldigvis har eg offentlig samtale med klinikk i april, så det skjer noe kvar mnd framover. 2 iui forsøk til så klinikk time![]()
Jeg vet, det er så vondtMen som du sier, vi er unge og det SKAL ordne seg. Det er selvfølgelig møkkakjedelig at det drøyer sånn da
Det blir bra med rødvin og bobler
Er heldigvis en liten trøst i de!
Vi håper så inderlig at det er vår tur nå. Føler vi har ventet i en hel evighet på dette innsettet
Bruker du progesteron nå, forresten? Det kan jo være at du må slutte med det for å få tr![]()
Det er lov å kjenne på at det er tungt til tider å stå i en prøveprosess. Det er jo veldig fint at dere får litt hjelp på veien om ikke altfor lenge. Dere kommer til å lykkes til slutt, selv om det ikke føles sånn nå![]()

Ja, men da blir det kanskje litt lettere igjen med ny giv i ny pp! Hehe, sier jeg også! Tar gjerne 2 for 1tok siste i går kveld, så da kommer nok mensen innen 3 dagerdet er jo mulig å få positiv test litt etter ikm, men eg tviler sterkt. Litt irriterende at progesteron utsetter mensen litt, men man må jo bare prøve det i håp om at det kan hjelpe egget
Eg måtte forresten inn til sjekk før iui dagen siden eg går på letrozol, itilfelle eg plutselig hadde to egg klare
ikkje at det stopper meg da ! 1 graviditet 2 babyer ja takk
![]()
To hadde vært drømmenJa, men da blir det kanskje litt lettere igjen med ny giv i ny pp! Hehe, sier jeg også! Tar gjerne 2 for 1![]()
Krysser fingrene for deg!Endelig dukket TR opp. Nytt mot, mot ny PP 24. 2 IUI forsøk igjen, går det ikkje blir det ivf offentlig med kun få egg befrukta. Blir baby til slutt![]()
Endelig! Så bra hun innfant seg nå. Men det eneste jeg lurer på... Kan du ha blitt insiminert for tidlig? Sånn, hvis el faktisk var såpass mye senere enn den viste seg å være?Endelig dukket TR opp. Nytt mot, mot ny PP 24. 2 IUI forsøk igjen, går det ikkje blir det ivf offentlig med kun få egg befrukta. Blir baby til slutt![]()

Endelig! Så bra hun innfant seg nå. Men det eneste jeg lurer på... Kan du ha blitt insiminert for tidlig? Sånn, hvis el faktisk var såpass mye senere enn den viste seg å være?![]()

Leit å høre at første IUI ikke gikk, men jeg har fortsatt trua!!Er jo bare å gønne på og holde motet oppe, så er du jo snart inseminert på nytt!
Det går så fort med sånn IUI altså, det må være så digg!
![]()
Endelig noen optimistiske uker i møte ! Fekk tlf frå sjukehuset i dag ang. kikkhullsoperasjonden blir i slutten av mars ! Så det betyr at om eg ikkje blir gravid på IUI denne syklusen så er det bare 2 vekes tid så får eg sett om eg har endometriose , de skal også skylle egglederene
ahhh så gode nyheter altså !! Da har vi 1 iui forsøk igjen etter operasjonen og offentlig klinikk time igjen etter det. Blir utrulig godt å få svar på om det er noe gærent inni der, da er det evt litt lettere å ta avgjørelsen ang. Ivf.

Spennende! Og elsker når timingen er god!!Å skylle egglederne øker visst sjansen for å bli gravid i 2-3 mnd etterpå også, sa gyn til meg da jeg gjorde det!
![]()
uææ sprøyte ! Satser på at det går bra
Orker ikkje sette den selv ititlfelle eg feiger litt ut så må kjøre ditt min mann er å jobber
hahah jaja , spent på kossen kroppen takler og bli "sotte i gang" med el, om det påvirker resultatet? Er egget klar nok liksom ? Mange spørsmål i hode her nå , håper bare så inderlig at dette er gullegget !!