Skravletråd

Har en julibaby og en marsbaby, og må si det er veldig mye lettere å føle seg fresh som høygravid i sommerkjole og sandaler enn i vinterklær :wacky:

Kjole å lette klær er fint å alt, men å gå høygravid på sommeren.. Håhå.. Jeg håper det ikke blir reprise på 2019 temperaturene her alså :hilarious: trudde jeg skulle dø i varmen! Kjenner nå at jeg er veldig takknemmelig for varmepumpe så det går ann å kjøle ned hjemmet :hilarious: å stå desperat å pumpe opp stort basseng alene, å gå med bøtte etter bøtte etter bøtte.. Pooh sier jeg bare! skal stå i en sommer til som høygravid om spiren holder hus! Absolutt verdt det! Men jeg håper på litt kjøligere temperaturer denne sommeren :) :) :p

Kjole å lette klær er fint å alt, men å gå høygravid på sommeren.. Håhå.. Jeg håper det ikke blir reprise på 2019 temperaturene her alså :hilarious: trudde jeg skulle dø i varmen! Kjenner nå at jeg er veldig takknemmelig for varmepumpe så det går ann å kjøle ned hjemmet :hilarious: å stå desperat å pumpe opp stort basseng alene, å gå med bøtte etter bøtte etter bøtte.. Pooh sier jeg bare! skal stå i en sommer til som høygravid om spiren holder hus! Absolutt verdt det! Men jeg håper på litt kjøligere temperaturer denne sommeren :) :) :p

Personlig tar jeg det any day over kolikkbaby i sommervarme :rolleyes: Vi får håpe det blir gode temperaturer på rundt 22 grader med en sval bris :P

Med to februarbabyer bak meg inkludert bekkenløsning, og som skikkelig frysepinn, må jeg si jeg gleder meg veldig til å være gravid til sommeren. Håper det blir varmt så jeg kan kose meg med is uten å få blå fingre :D

Med to februarbabyer bak meg inkludert bekkenløsning, og som skikkelig frysepinn, må jeg si jeg gleder meg veldig til å være gravid til sommeren. Håper det blir varmt så jeg kan kose meg med is uten å få blå fingre :D

Da er det nok bedre med litt varme ja!:) men alt med måte tenker jeg!:) ikke stas å sitte med hvilepuls på over 100 å kynnere pga varmen heller :hilarious: en ok mellomting er ønskelig :)

Vi er snart forbi juligruppen i antall innlegg. Vi er visst snakkesalige :D

Jeg var ni måneder gravid de to varmeste sommer-ukene vi har hatt på manns minne. Det var helt grusomt. Klarte ikke å være ute mer enn fem minutter om gangen. Og jeg som vanligvis elsker sol og varme!

Gleder meg litt til å gå gravid på sommeren, men håper også på at det ikke blir sånn ekstrem varme som det var for noen år tilbake. Har vinterbarn fra før, og da gikk jeg gravid på sommeren da det var så varmt, men det gikk heldigvis fint. Etter den sommeren fikk vi en ekstra varmepumpe, så da skal jeg nok overleve en varm sommer til :joyful: :p

Jeg prøver være positiv og tenke at så ofte og mye som jeg fryser (hele året!) er det ikke noe problem å være høygravid på sommerstid :p fortrenger samtidig alle kveldene jeg tilbragte i kjelleren for å kjøle meg ned i forrige graviditet - midt på vinteren :D

Må le litt av meg selv. Plutselig begynner jeg å gråte ordentlig fordi jeg sa god natt til katta, og at jeg skulle legge meg :rolleyes: det henger jo ikke på greip :dead:

11 uker i dag, og TUL om 8 dager. Om alt ser bra ut da, skal vi endelig fortelle guttene at de skal bli storebrødre.
De maser om å få en baby daglig, så jeg gleder meg helt enormt til å fortelle dem det :Heartred

Andre som utsetter ferien til neste år? Jeg tar ikke sommerferie i år, siden jeg går i perm i august. Får da 5 uker ekstra perm og knøttet kan heller starte i bhg i januar

Andre som utsetter ferien til neste år? Jeg tar ikke sommerferie i år, siden jeg går i perm i august. Får da 5 uker ekstra perm og knøttet kan heller starte i bhg i januar

Ikke dumt! Jeg hadde litt lyst til det samme, men tenker at 5åringen har godt av litt ferie i sommer før livet hans blir helt snudd på hodet :p blir tidlig sommerferie på oss da, er redd bekkenet skal klikke de siste ukene og da er det ikke fullt så lett å finne på noe kjekt ilag :) så blir nok bare 1 uke spart her, siden vi i tillegg er pålagt å ta 1 uke innen mars der jeg jobber :)

Jeg er lærer, så jeg må nesten ta ferie når jeg må :hilarious: Lite vits å jobbe i sommer når der ikke er barn :hilarious: Når jeg tenker meg om så hadde det kanksje vært en veldig rolig arbeidsdag :hilarious:

Jeg vurderte det, men barnehagen stenger tre uker om sommeren. Jeg vil helst ha den tiden med datteren min før baby kommer og tar mye av oppmerksomheten!

Jeg vurderte det, men barnehagen stenger tre uker om sommeren. Jeg vil helst ha den tiden med datteren min før baby kommer og tar mye av oppmerksomheten!
Mannen tar fri med hun største :) vi kommer til å nyte tidligere dager når hun starter på skolen og slipper sfo

Skal på første svangerskapskontroll i morgen hos lege, 11+4 :happy:
Skal jeg ta med urinprøve eller er ikke det før lenger ut i svangerskapet? Har gjort dette to ganger før, men glemmer jo så fort :hilarious:

Skal på første svangerskapskontroll i morgen hos lege, 11+4 :happy:
Skal jeg ta med urinprøve eller er ikke det før lenger ut i svangerskapet? Har gjort dette to ganger før, men glemmer jo så fort :hilarious:
Jeg har fått beskjed om å ha med på kontroll når jeg er 12+0 så ville tatt med for sikkerhets skyld hvis jeg var deg :happy:

Jeg jobber i bhg og vi har sommerstengt i to uker. Så her tar jeg de fire ukene jeg er satt opp på. Har allerede to stk, en på skole og en i bhg som må ha fri. Sparer femte ferieuke til permisjonen.

Back
Topp