Skravletråd

Jeg jobber i bhg og vi har sommerstengt i to uker. Så her tar jeg de fire ukene jeg er satt opp på. Har allerede to stk, en på skole og en i bhg som må ha fri. Sparer femte ferieuke til permisjonen.
Jeg jobber også i barnehage, men vi holder oppe. Jeg har ei som begynner på skole, men mannen tenker å finne på en del kjekt sammen. Så tar vi en lang helg :)
 
Hvordan var denne termin regningen igjen..? Gynekologen sa jeg idag er 9+4, og termin 20. september. Får ikke det til å stemme på noen kalkulatorer. Hvis terminen er 20.september, er jeg 10+0 idag. Ikke at det har så veldig mye å si, men forde... :rolleyes:
 
40+3 etter siste mens tror jeg det er? Man hva det blir fra befruktningsdato er jeg usikker på...
 
Har evig lange sykluser, så etter siste mens dato blir det værtfall ikke rett :rolleyes:
Har motsatt problem. Har måttet "krangle" meg til rett termin hos lege og jordmor da jeg har så korte sykluser. Fikk bekreftet min egen dato på UL.
 
Hvordan var denne termin regningen igjen..? Gynekologen sa jeg idag er 9+4, og termin 20. september. Får ikke det til å stemme på noen kalkulatorer. Hvis terminen er 20.september, er jeg 10+0 idag. Ikke at det har så veldig mye å si, men forde... :rolleyes:

Jeg blir ikke klok på det selv.. :bag::hilarious: Jeg er 11+0 idag, hadde stabil 28-dagers syklus før graviditet så den er ganske sikker (og antall uker og dager på vei stemte på en prikk på lengden på mini på TUL), og alle terminkalkulatorer sier 13 september. Men fastlegen min sa 11! Husker at fastlegen regnet ut annen dato ved forrige graviditet òg..:joyful:
 
Nå er jeg sikkert veldig tidlig ute, men har noen kjent spark ennå? :)

Jeg kjenner etter og kjenner etter (mener jeg kjente allerede rundt uke 11-12 med de to andre), men alt jeg kjenner nå er tarmene som danser :p
 
Nå er jeg sikkert veldig tidlig ute, men har noen kjent spark ennå? :)

Jeg kjenner etter og kjenner etter (mener jeg kjente allerede rundt uke 11-12 med de to andre), men alt jeg kjenner nå er tarmene som danser :p
Kjente der også i uke 12 med førstemann, men har ikke kjent noe enda denne gangen (er 12+0 i dag, så kanskje det kommer). Er ei her inne som kjenner vet jeg (husker ikke nicket).
 
Jeg blir ikke klok på det selv.. :bag::hilarious: Jeg er 11+0 idag, hadde stabil 28-dagers syklus før graviditet så den er ganske sikker (og antall uker og dager på vei stemte på en prikk på lengden på mini på TUL), og alle terminkalkulatorer sier 13 september. Men fastlegen min sa 11! Husker at fastlegen regnet ut annen dato ved forrige graviditet òg..:joyful:
Skriver inn termindatoen på BV appen, og sier da at jeg er 10 uker idag :p:D
 
Kjente der også i uke 12 med førstemann, men har ikke kjent noe enda denne gangen (er 12+0 i dag, så kanskje det kommer). Er ei her inne som kjenner vet jeg (husker ikke nicket).

Synes det er så spennende nå fremover! Magene som popper frem, og de lynraske bevegelsene "oi! Der var det noe!" :Heartred
 
Nå er jeg sikkert veldig tidlig ute, men har noen kjent spark ennå? :)

Jeg kjenner etter og kjenner etter (mener jeg kjente allerede rundt uke 11-12 med de to andre), men alt jeg kjenner nå er tarmene som danser :p

Kjenner ingenting enda, 11+2 i dag :) Kjente 17+1 med første og 16+2 med andre, så får vi se om det kommer litt tidligere denne gangen!
 
Andre med morkake på fremrevegg. Litt skuffa da en visstnok kjenner mindre bevegelse fordi morkaken demper mot magen


Ellers ga vi svigermor en vinflaske der det sto på etiketten at hun venter barnebarn. Hun så på flasken, og sa «den så spennende ut» uten å lese. Hvor lenge skal vi vente på at hun oppdager det :D
 
Forstår ikke at hun ikke så det :D
 

Vedlegg

  • CF638E2D-E217-4EA1-AD1E-EED6D0F22D3B.jpeg
    CF638E2D-E217-4EA1-AD1E-EED6D0F22D3B.jpeg
    16 KB · Visninger: 53
Andre med morkake på fremrevegg. Litt skuffa da en visstnok kjenner mindre bevegelse fordi morkaken demper mot magen


Ellers ga vi svigermor en vinflaske der det sto på etiketten at hun venter barnebarn. Hun så på flasken, og sa «den så spennende ut» uten å lese. Hvor lenge skal vi vente på at hun oppdager det :D

Sist svangerskap hadde jeg morkaken foran, og jeg kjente ikke bevegelser før i uke 20/21. Morkaken dempet mye tror jeg, og jeg kjente ikke like harde bevegelser som venninner feks. Håper ikke det er likt denne gangen :hilarious:
 
Andre med morkake på fremrevegg. Litt skuffa da en visstnok kjenner mindre bevegelse fordi morkaken demper mot magen


Ellers ga vi svigermor en vinflaske der det sto på etiketten at hun venter barnebarn. Hun så på flasken, og sa «den så spennende ut» uten å lese. Hvor lenge skal vi vente på at hun oppdager det :D

Morkaken har ligget delvis på fremre vegg begge de forrige gangene, så jeg kjente alt liv til høyre for navlen :rolleyes:

Når gav dere henne den flaska? Godt jobba å ikke få det med seg! :hilarious:
 
Morkaken har ligget delvis på fremre vegg begge de forrige gangene, så jeg kjente alt liv til høyre for navlen :rolleyes:

Når gav dere henne den flaska? Godt jobba å ikke få det med seg! :hilarious:
Vi var innom med en forsinket morsdagsgave (vinen) og et brev hun ba om ca kl 18 :D
 
Fra 4-åringen:
Wow mamma! Nå er det plass til en baby i magen din!

:joyful:
 

Vedlegg

  • IMG_20210220_122000.jpg
    IMG_20210220_122000.jpg
    20,2 KB · Visninger: 42
Nå er jeg sikkert veldig tidlig ute, men har noen kjent spark ennå? :)

Jeg kjenner etter og kjenner etter (mener jeg kjente allerede rundt uke 11-12 med de to andre), men alt jeg kjenner nå er tarmene som danser :p
Ja, her har det vært flere dager med følelse av bobler som sprekker i magen. Trodde jeg kjente fiskebevegelser med første, sa at jeg var så boblete her om dagen til min kjære - å han bare, der er jo bevegelser :hilarious: fikk bekrefta det ganske greit i går på tul. Skikkelig aktiv liten en :D
 
Andre med morkake på fremrevegg. Litt skuffa da en visstnok kjenner mindre bevegelse fordi morkaken demper mot magen


Ellers ga vi svigermor en vinflaske der det sto på etiketten at hun venter barnebarn. Hun så på flasken, og sa «den så spennende ut» uten å lese. Hvor lenge skal vi vente på at hun oppdager det :D
Har hun skjønt det nå? :)
 
Ja, her har det vært flere dager med følelse av bobler som sprekker i magen. Trodde jeg kjente fiskebevegelser med første, sa at jeg var så boblete her om dagen til min kjære - å han bare, der er jo bevegelser :hilarious: fikk bekrefta det ganske greit i går på tul. Skikkelig aktiv liten en :D

Åå så koselig! :love7 Så magisk å kjenne den lille som turner rundt inni der! Hvor langt er du på vei? :D
 
Back
Topp