Skravletråd

Og akkurat NÅ kjente jeg et helt tydelig lynraskt dytt, som jeg helt klart ikke kan skylde på tarmene! :happy093
 
Har hun skjønt det nå? :)
Vi ringte hun og sa vi sto på polet, og skulle gjerne kjøpt en vin til av samme merke. Vi ba hun lese opp navnet til oss. Hun begynte å lese, så ble hun helt stille :D
 
Har dere begynt å dele nyheten om graviditeten med familie ennå? :) Vi har begynt litt, men kjenner det er fryktelig skummelt...
 
Har dere begynt å dele nyheten om graviditeten med familie ennå? :) Vi har begynt litt, men kjenner det er fryktelig skummelt...

Nei, tør ikke ennå :shy:
Skal på ny UL om 2 uker, er da 12+2. Hvis alt ser fint ut der, så kanskje vi begynner å fortelle. Men har egentlig lyst til å vente til rett før påske, for å kunne gjøre litt gøy ut av det med påskeegg :)
De eneste som vet nå er sjefen, 2 kollegaer og bestevenninna mi :)
 
Har dere begynt å dele nyheten om graviditeten med familie ennå? :) Vi har begynt litt, men kjenner det er fryktelig skummelt...
Jeg har sagt det til ganske mange, nærmeste familie og bestevenninner fikk vite det omtrent med en gang. Og litt andre venninner og kollegaer har jeg fortalt det til ettersom jeg har møtt på de. Ville sagt det til dem alle sammen dersom det gikk galt også, men håper jo at vi fortsatt bare kan dele nyheten etterhvert som ukene går. Tul neste uke, da er jeg 11+1, så ser alt bra ut da forteller jeg sikkert til jobb og sånn fra og med uke 12 tenker jeg :p første gang, så alt er nytt og veldig veldig spennende:D
 
Tror nesa mi har klikka:hilarious: kjøpte pizzastykke på meny i dag og syns det luktete og til tider smakte fjøs. Håper nesten at det var det det gjorde ellers kan det bli interessante uker med fjøslukt :sorry::facepalm::hilarious:
 
Har nå delt nyheten med elleve-åringen med det resultat at jeg har blitt varta opp og passet på siden. Jeg får stadig snacks på sengekanten og ei mugge med sitronvann stående klar i kjøleskapet. Nettopp fortalte han meg at han hadde Googlet hvilken mat man bør unngå som gravid i tilfelle han skulle gi meg noe som ikke var bra for meg. :laughing025:love7:love7:love7
Føler virkelig jeg lever opp til nikket mitt.
 
Har dere begynt å dele nyheten om graviditeten med familie ennå? :) Vi har begynt litt, men kjenner det er fryktelig skummelt...
Jeg er kun 10 uker, så håper å holde det skjult litt til. Fikk besøk av foreldrene mine i dag da, var sikker på at jeg skulle bli avslørt. Det var på med den største begge genseren jeg fant og drikke en halv kopp kaffe, som jeg ikke har rørt på flere uker. De sa ingenting heldigvis.
Hvis alt ser greit ut på ul neste fredag (11+1) er det nok mulig at vi forteller det snart. Men vil at storesøstrene skal få vite først.
 
Jeg er kun 10 uker, så håper å holde det skjult litt til. Fikk besøk av foreldrene mine i dag da, var sikker på at jeg skulle bli avslørt. Det var på med den største begge genseren jeg fant og drikke en halv kopp kaffe, som jeg ikke har rørt på flere uker. De sa ingenting heldigvis.
Hvis alt ser greit ut på ul neste fredag (11+1) er det nok mulig at vi forteller det snart. Men vil at storesøstrene skal få vite først.
Det er nettopp den biten rundt å bli avslørt som har fått meg til å ønske å dele nå. Blir så stressa av det :p I tillegg jobber jeg ikke for øyeblikket og synes det er vondt å lyve. Så orka ikke det lenger. Godt å fortelle sannheten og beklage for løgnene - det har heldigvis blitt godt mottatt og unnskyldningene er akseptert :hilarious:
 
Det er nettopp den biten rundt å bli avslørt som har fått meg til å ønske å dele nå. Blir så stressa av det :p I tillegg jobber jeg ikke for øyeblikket og synes det er vondt å lyve. Så orka ikke det lenger. Godt å fortelle sannheten og beklage for løgnene - det har heldigvis blitt godt mottatt og unnskyldningene er akseptert :hilarious:

Jeg har lagt på meg såpass mye rundt magen allerede at jeg tror jeg lett ville blitt avslørt nå! Så vi har bare sagt det til de nærmeste nå, og så får jungeltelegrafen ta seg av resten i møte med ryktene som allerede svirret :p guttungen fikk vite det i forrige uke så nå vet iallefall hele barnehagen det skjønte jeg :hilarious:
 
Har dere begynt å dele nyheten om graviditeten med familie ennå? :) Vi har begynt litt, men kjenner det er fryktelig skummelt...

Nei... Er 12 uker på lørdag, men har ikke hatt lyst til å dele, egentlig. Bare sjefen og 1 venninne. Tror kanskje jeg vil være mer klar for å dele nærmere påske :)
 
Andre som våkner veldig tidlig? Altså klokken 4, hver morgen/natt! Jeg må på do på natta, og får ikke sove etterpå... begynner på jobb 9 i dag og har langdag
 
Andre som våkner veldig tidlig? Altså klokken 4, hver morgen/natt! Jeg må på do på natta, og får ikke sove etterpå... begynner på jobb 9 i dag og har langdag
Ja :arghh:
Her kan jeg våkne allerede i 01 tida og ikke få sove igjen. Har vært oppe i nesten hele natt, sist jeg så på klokken var den vel 05.15... så ble ikke mange timer søvn i natt :grumpy:
 
Back
Topp