Det største ønske

PP64 - CD26 - ??DPO

Testet i går og i dag og testene er helt hvite. Ingen antydning til noe. Skjønner ikke hvorfor jeg tester når jeg vet det ikke kommer til å være noe strek det. Men så er det det håpet da :rolleyes:
Hvilepulsen er på vei ned.
Fortsatt ømme bryst. Noen ganger litt øm og noen ganger veldig øm.
Tror ikke jeg orker å teste noe mer nå. Får se det litt an. IKM er ca på fredag.

Nyter nå det flotte været vi har. Masse masse snø!! Og det er perfekt når sola skinner på det hvite landskapet :Heartred

Man håper jo alltids ❤️
 
PP64 - CD27 eller PP65 - CD1

Våknet til rødt på papiret i dag (hadde litt svakt rosa i går kveld så var ikke overrasket), så da er det nok over for denne gangen også. Litt kortere LF denne gangen. Ingen menssmerter enda men de kommer nok. Litt mindre ømme bryst.
Men jeg skal nyte dagen og det flotte været vi har. Kaldt med -7’, sol og blå himmel ❤️

274BDCB1-900F-4438-84C5-F68404604034.jpeg
 
❤️
 
PP65 - CD1

Da er det i gang med ny pp. Tanta kom i dag på et uvelkomment besøk som vanlig :sour: Gir ikke opp håpet om at det en gang skal klaffe ❤️
Heldigvis ikke så sterke kramper enda, men kjenner det litt i korsryggen. Da er det godt å sitte med varmepute :)
Nydelig vær i dag også. Fått gått på vår daglige tur. Sol, blå himmel og kaldt. Nyter det!

Hvilepulsen stupte i dag.


72C3D211-1E8F-4ADA-9F22-6B031EA463B9.jpeg
 
❤️❤️
 
PP65 - CD15 - ?DPO

Kanskje 1dpo i dag. Ingen testing eller temping denne syklusen heller. Begynner syklusen å klusse så må jeg vel begynne med det igjen men enn så lenge så vet jeg sånn ca når EL er. Kjenner det er veldig greit å slippe det nå.
Hadde litt ilinger i begge eggstokkene på søndag-tirsdag.
G-testingen begynner jeg kanskje med søndag i neste uke, hvis jeg ikke bare venter til IKM da :rolleyes:
 
Last edited:
PP65 - CD15 - ?DPO

Kanskje 1dpo i dag. Ingen testing eller temping denne syklusen heller. Begynner syklusen å klusse så må jeg vel begynne med det igjen men enn så lenge så vet jeg sånn ca når EL er. Kjenner det er veldig greit å slippe det nå.
Hadde litt ilinger i begge eggstokkene på søndag-tirsdag.
G-testingen begynner jeg kanskje med søndag i neste uke, hvis jeg ikke bare venter til IKM da :rolleyes:
Rett bak meg du, jeg skal prøve å holde meg unna testingen til 10 DPO :rolleyes:
Åååååå ingenting hadde gjort meg mer glad enn positive tester hos dere denne gangen :) :) :) :)
Og deretter en liten novemberspire (tror jeg ut fra ca dagens datoer) ? :) :)
Å føde i november er nok ganske fint, særlig om man bor en varm plass, å føde på en dag med 30 grader ute er neppe noe kult, så en kjølig fin novemberdag er nok helt supert :)

Sender over et trailerlass med babystøv :) :)
 
PP65 - CD15 - ?DPO

Kanskje 1dpo i dag. Ingen testing eller temping denne syklusen heller. Begynner syklusen å klusse så må jeg vel begynne med det igjen men enn så lenge så vet jeg sånn ca når EL er. Kjenner det er veldig greit å slippe det nå.
Hadde litt ilinger i begge eggstokkene på søndag-tirsdag.
G-testingen begynner jeg kanskje med søndag i neste uke, hvis jeg ikke bare venter til IKM da :rolleyes:
Håper sånn for deg og at det kommer et 2021 barn til dere❤️❤️ Du er stadig i mine tanker, tapre deg❤️❤️
 
Håper sånn for deg:smiley-angelic001 Sender masse gravidstøv:smiley-bounce012:Heartred
 
PP65 - CD 16

(Fredag)
I dag når jeg våknet (sorry TMI) så så jeg at det var det blodspor/tråd i utfloden. Svakt rosa på papiret senere på dagen (kunne nesten ikke se det) men mer rosa på papiret nå i kveld. Har jo hørt at man kan være ekstra fruktbar når det er blod i utfloden rundt EL men hvor nære EL/etter EL? Tenkte at EL var ca på CD14, men kanskje den er i dag? Kjent noe svakt i venstre eggstokk i kveld men det kan jo være etterdønningene etter EL. Hvilepulsen min hoppet opp to hakk i går men droppet to hakk i dag.
Da er det bare å vente å se om det blir positiv g-test denne gangen. Tenkte kanskje teste søndag neste uke som da kanskje ville være 11dpo. Men hvis EL var senere enn CD 14 så er jeg jo da kortere i dpo land.
Får vente med å starte på Wild yam til mandag tenker jeg.
Har vært litt kvalm de siste dagene. Ikke hele tiden men litt nå og litt da.

1786FD72-4753-4A27-B857-3F891CECFBEC.png
 
Last edited:
Åååååå ingenting hadde gjort meg mer glad enn positive tester hos dere denne gangen :) :) :) :)
Og deretter en liten novemberspire (tror jeg ut fra ca dagens datoer) ? :) :)
Å føde i november er nok ganske fint, særlig om man bor en varm plass, å føde på en dag med 30 grader ute er neppe noe kult, så en kjølig fin novemberdag er nok helt supert :)

Sender over et trailerlass med babystøv :) :)
På tide at jeg og RainbowDash forflytter oss til terminforum nå :Heartred
Midt i november blir en eventuell termin. Greit at det ikke er for varmt og her vi bor så blir det jo ikke så kaldt på høsten. Sitte inne med et lite nurk og høre høststormen suse ute :happy:

Takk for babystøv! Trenger virkelig det :Heartred
 
Back
Topp