Februar 2021

I morgen er det UL for å sjekke om stimuleringen har hatt noe for seg. Jeg er skikkelig nervøs :nailbiting:

Masse lykke til! Jeg kjente det godt de første dagene slik du gjorde. UL gikk fint. De siste dagene har jeg ikke kjent noe, men vil anta alt fortsatt er bra

Dagens UL på CD11 viste 4 follikkler mellom 18-20 mm og "en hel HAUG" på rundt 16 mm. Venter på at klinikken skal ringe meg og gi meg en plan.

Aaaaner ikke om det er et godt resultat eller ikke :nailbiting: Noen andre som vet? :)

Dagens UL på CD11 viste 4 follikkler mellom 18-20 mm og "en hel HAUG" på rundt 16 mm. Venter på at klinikken skal ringe meg og gi meg en plan.

Aaaaner ikke om det er et godt resultat eller ikke :nailbiting: Noen andre som vet? :)
Det er jo kjempebra!!!!! Regner med du har uttak om få dager jeg

Det er knallbra! Gynekologen min sa en gang du kunne regne med alle over 13/14mm. Så en hel haug over 16mm må jo være supert :happy093

Første ul unnagjort og alt er i god rute som vanlig. Har også denne gangen 2 store folikler på venstre side ( alltid 2 på den siden :nailbiting: ) Så mannen har fått beskjed om at sex er ikke aktuelt før i neste uke :confused: Kan ikke risikere trillinger :eek:

Uttak på torsdag :) Skal sette ovitrelle tirsdag kveld, sprøytefri på onsdag.

Innsett på lørdag, blir det todagers eller tredagers da? :wideyed:

Uttak på torsdag :) Skal sette ovitrelle tirsdag kveld, sprøytefri på onsdag.

Innsett på lørdag, blir det todagers eller tredagers da? :wideyed:

Tror det blir todagers! Kjempespennende!

Fikk du høre hvor mange egg du kan forvente? :) Ut ifra det som du sa er jeg positivt overrasket at det ikke blir totalfrys, tenkte "en hel haug" kan bety 15++ i seg selv

Tror det blir todagers! Kjempespennende!

Fikk du høre hvor mange egg du kan forvente? :) Ut ifra det som du sa er jeg positivt overrasket at det ikke blir totalfrys, tenkte "en hel haug" kan bety 15++ i seg selv

Gynekologen hadde visstnok sendt over detaljert beskrivelse, så de forventet å få ut ca 14 egg totalt. Det er vel rett i grenseland for overstimulert slik jeg har forstått, men har likevel fått planlagt innsett på lørdag o_O Har ikke tenkt å si noe på det :angelic:

Jeg er så syyyyykt spent :woot:

Gynekologen hadde visstnok sendt over detaljert beskrivelse, så de forventet å få ut ca 14 egg totalt. Det er vel rett i grenseland for overstimulert slik jeg har forstått, men har likevel fått planlagt innsett på lørdag o_O Har ikke tenkt å si noe på det :angelic:

Jeg er så syyyyykt spent :woot:
Wæææ så spennende at du har kommet så langt allerede❤️

36+!!! :wideyed: Masse lykke til med uttak! Du venter fortsatt på dato?

Nei, blir uttak torsdag formiddag. Ikke helt kjekt at det blir totalfrys, men ser at flere og flere får det..
Spent på hva så mange eggposer kan resultere i. Samtlige var store.

Back
Topp