Vi over 38 (Eksisterende tråd)

Ja, har fått det forklart av lege ;) Var jo forberedt på at de kom til å avbryte igjen sist og jeg skjønte ikke hvordan folliklene skulle "henge med" så sakte som de vokste i starten. For min del hadde de ikke noe å gå på mtp oppjustering av dosen heller siden den var makset, er det aktuelt for deg? Som sagt kan den jo gjøre et lite byks og vokse 2 mm de neste dagene, evt. må du vel bare fortsette litt lenger. :) Den vokser litt etter Ovitrelle også, tror min lå på rundt 17 da den ble satt.

En ting til; hvor stor må den minimum være før jeg setter ovitrellen? Er det jo større jo bedre? De ber meg vel ikke sette den kun for å få inn cash? De ber meg avbryte om det ikke er bra nok, ikke sant?

En ting til; hvor stor må den minimum være før jeg setter ovitrellen? Er det jo større jo bedre? De ber meg vel ikke sette den kun for å få inn cash? De ber meg avbryte om det ikke er bra nok, ikke sant?
Kupper tråden litt her, men har lest at man kan bli gravid på en folikkel som er minimum 14 mm.

Hei, har mange jeg skulle skrevet til her inne. Har en personlig ting i livet som gjør sånn at jeg tar en liten skrive pause. Men tenker på dere. Saltvann: lykke til i morgen. Krysser alt jeg kan. Smuta : lykke til du også, tenk at du reiser snart. Snakkes her inne snart. Klem fra meg. ❤️

Hei søta :) Var i litt dårlig humør idag tidlig. Jeg brant havrepannekaken, det ble ingen kaffe, for melken kom ikke ut av steameren. Da jeg hadde stekt ny pannekake, brant jeg meg på stekespaden som hadde ligget på en varm plate. På vei til bussen leste jeg om dette "q10" opplegget, så jeg bare innfant meg med at dette går til H!

Jeg er i bedre humør :happy: Samtidig er jeg mentalt innstilt på at det blir avbrutt. Heller det enn å ta inseminering med en dårlig pose. Så da prøver vi på egenhånd inntil vi kan starte opp igjen :)

Fra mandag er det slutt på godis og på med joggeskoene, planer om å jogge annenhver dag fra neste uke. Om det ikke blir baby, skal jeg iallfall se flott ut :laughing001

Men det skal bli baby, altså. Håper jeg iallfall :Heartred
Haha og huff, en ulykke skjer sjelden alene... :p Tenker at Q10 bare er verdt å prøve, men det er nok ikke der det står og faller for om det lykkes denne gangen eller ikke.

Godt at du er i bedre humør! Lurt å være forberedt på det verste, men ingen grunn til å ta sorgene på forskudd! Tror dette går bra og at det blir inseminering!
Det blir så spennende, Lura!! Både med baby og med jobb :) Ikke bruk kalorier på å tenke på ny jobb vs graviditet. Inntil mennene kan føde babyer, er det fortsatt slik at vi kvinner må ta den delen :)
Takk snuppa, har innsett at jeg har en kjip arbeidsgiver som jeg ikke ønsker meg tilbake til, så nå har jeg en liten jobbsøkingsmaraton frem til nytt forsøk :) Men min egen (mentale) helse kommer først!:D
Skal være forsiktig med å leke lege her, så det tør jeg ikke svare på. En moden follikkel skal vanligvis være mellom 15 og 20 mm, men vet ikke hva nedre grense for uttak ved IVF er. Tror overhodet ikke klinikken er så kynisk at de tar avgjørelser basert på cash, så de avbryter nok om det ikke ser bra ut. Masse lykke til i morgen!!:Heartpink:Heartpink

Hei, har mange jeg skulle skrevet til her inne. Har en personlig ting i livet som gjør sånn at jeg tar en liten skrive pause. Men tenker på dere. Saltvann: lykke til i morgen. Krysser alt jeg kan. Smuta : lykke til du også, tenk at du reiser snart. Snakkes her inne snart. Klem fra meg. ❤️

Fullt forståelig, kjære deg :) Håper ikke det er noe alvorlig.

Ta vare på deg selv så lenge, så gleder jeg meg til du er tilbake :Heartred Tusen takk for gode tanker:)

Hei igjen, har noen av stimuleringsskjemaene mine som jeg har sett gjennom nå, og de viser at jeg har fått befruktede egg fra follikler som var ca 15-16 mm da Ovitrelle ble satt. Eggene hadde ikke blitt befruktet om de ikke var modne. Nå i siste runde vokste follikkelen fra 9,7 mm til 14 på en uke, men så plutselig var den 17,5 tre dager etter det...
Så det er ikke nødvendigivs sånn at jo større jo bedre :)

Tenker på deg og håper dere finner ut av ting. Skjønner at det kan være mye annet også som foregår på toppen av alt. Ta vare på deg selv Nyprøver, håper vi hører fra deg igjen snart! :Heartpink

Hei igjen, har noen av stimuleringsskjemaene mine som jeg har sett gjennom nå, og de viser at jeg har fått befruktede egg fra follikler som var ca 15-16 mm da Ovitrelle ble satt. Eggene hadde ikke blitt befruktet om de ikke var modne. Nå i siste runde vokste follikkelen fra 9,7 mm til 14 på en uke, men så plutselig var den 17,5 tre dager etter det...
Så det er ikke nødvendigivs sånn at jo større jo bedre :)

Du er så søt!! :) Tusen takk, du gir meg trua!! Det er jo fantastisk!!

Hei alle fine digitale venner her. ❤️ Har hatt eit par voldsomt intensive dagar med ordning av alt frå kontroll, akupunktur, covid-19-testar, barnevakt til 4-åringen og all annan logistikk, i tillegg til behandling sjølvsagt. Slitsomt! Men no nærmar det seg veldig avreise, iiik!! Var på UL onsdag, som gjekk sånn middels. Hadde ein follikel som var 12,2 mm og to på 11 mm og seks andre mindre. Hadde håpt på fleire folliklar i lik storleik. Men min lege hos OLGA trur kanskje at den største faktisk er den gamle cysta... Ny kontroll i morgon, det blir spennande.

Og NyPrøver: Ta godt vare på deg sjølv, håpar du kjem tilbake til oss snart.

Heia oss alle som skal på kontroll i morgon!! ❤️

Hei alle fine digitale venner her. ❤️ Har hatt eit par voldsomt intensive dagar med ordning av alt frå kontroll, akupunktur, covid-19-testar, barnevakt til 4-åringen og all annan logistikk, i tillegg til behandling sjølvsagt. Slitsomt! Men no nærmar det seg veldig avreise, iiik!! Var på UL onsdag, som gjekk sånn middels. Hadde ein follikel som var 12,2 mm og to på 11 mm og seks andre mindre. Hadde håpt på fleire folliklar i lik storleik. Men min lege hos OLGA trur kanskje at den største faktisk er den gamle cysta... Ny kontroll i morgon, det blir spennande.

Og NyPrøver: Ta godt vare på deg sjølv, håpar du kjem tilbake til oss snart.

Heia oss alle som skal på kontroll i morgon!! ❤️

Kjære deg :) Ja, skjønner du hadde håpet på flere i samme størrelse. Det er vel det alle gjør her. Men som sagt tidligere; bedre med et FANTASTISK et, enn flere sånn passe bra:)

Tenk; du stikker til Russland imorgen! :) Masse, masse lykke til idag!! :) Oppdater så fort som mulig, var såååå spent på å høre fra deg. Stor klem :)

Masse lykke til til vi som skal ha kontroll idag!! :)

Er det flere enn Smuta, Mikkemu og meg? Må alle gå ut happy fra timen idag!! :) :smiley-bounce016

Hei dere :)
Jeg slenger meg med inn her, siden jeg blir 38 om noen mnd. regner jeg med det er innafor?
Har ikke vært så aktiv på forum i det siste, og holdt meg mest på skjult, men nå er det nytt forsøk på gang, og det er hyggelig å kunne skrive litt. Har følt det var vært litt vanskelig å finne et sted å høre til selv her på assistert, siden det er snart 3 år siden første IVF og «alle» som var her da jeg startet opp er i mål og noen til og med på vei med nr 2. Så plutselig sitter man der med samme følelse som utenfor assistert-verden. At «alle andre» får det til, men jeg sitter fortsatt her flere år etter og er ikke i mål.
Jeg blir da 38 i år, har en gutt på 6, som kom naturlig etter flere års prøving og aborter.
Prøvde selv i 2 år på søsken før vi startet IVF våren 2018.
Har til nå hatt 4 uttak, 9 innsett, 1 tidlig SA, 1 kjemisk og en senabort.
Er i skrivende stund dagen etter uttak 4, og (forhåpentligvis) skal ha innsett tirsdag.
Holder til på St. Olav.

Jeg slenger meg med inn her, siden jeg blir 38 om noen mnd. regner jeg med det er innafor?
Har ikke vært så aktiv på forum i det siste, og holdt meg mest på skjult, men nå er det nytt forsøk på gang, og det er hyggelig å kunne skrive litt. Har følt det var vært litt vanskelig å finne et sted å høre til selv her på assistert, siden det er snart 3 år siden første IVF og «alle» som var her da jeg startet opp er i mål og noen til og med på vei med nr 2. Så plutselig sitter man der med samme følelse som utenfor assistert-verden. At «alle andre» får det til, men jeg sitter fortsatt her flere år etter og er ikke i mål.
Jeg blir da 38 i år, har en gutt på 6, som kom naturlig etter flere års prøving og aborter.
Er i skrivende stund dagen etter uttak 4, og (forhåpentligvis) skal ha innsett tirsdag.
Holder til på St. Olav.
Hei og velkommen til oss "gammliser" Føler meg ikke gammel altså, men mora mi sier at nå er det på tide at jeg forstår hva tallet 40 betyr :dance018
Skjønner ikke hva hun mener.... Men hjelper sikkert på at man har en mann som er 10 år yngre :happy090
Uansett, her ble det bare tull å vas.
Velkommen til gruppa :Heartred
Her er det masse fine mennesker som heier på hverandre.

Holder til på St. Olav.
Jaaaaaa, bli med oss her også, Signy. Så kan me følgja kvarandre både her og på skjult. :p Dette er ei fantastisk gruppe!! Heia, heia! ❤️❤️❤️

Lykke til i dag @Saltvann @Smuta @mikk
Holder til på St. Olav.
Velkommen til oss, her er vi bare glade for å få med flere! Har stor forståelse for følelsen din, vi heier jo på hverandre men ønsker jo veldig å få bli med videre selv også. :Heartpink Krysser fingrene for deg og håper den sitter denne gangen!

For en hjertelig velkomst da ❤️ :)
Ja, håper virkelig det går veien her snart, men det blir jo vanskeligere å vanskeligere å ha tro på å lykkes. Men legene har troa da, så må prøve å stole på dem. Fikk i hvert fall rekordmange egg denne gangen, så er det bare å vente til tirsdag på å ikke bli ringt opp! Skulle gjerne hatt live stream fra laben så man kunne følge med på utviklingen! :D:p

For en hjertelig velkomst da ❤️ :)
Ja, håper virkelig det går veien her snart, men det blir jo vanskeligere å vanskeligere å ha tro på å lykkes. Men legene har troa da, så må prøve å stole på dem. Fikk i hvert fall rekordmange egg denne gangen, så er det bare å vente til tirsdag på å ikke bli ringt opp! Skulle gjerne hatt live stream fra laben så man kunne følge med på utviklingen! :D:p
Ja livestream hadde vært knall! Kanskje du skal finne opp en app å ta patent på det. Jeg kjøper lett :dance008

Her ble det avbrutt. Var mentalt innstilt. En dårlig syklus visstnok. Det går bra, fortsatt positiv til at det vil gå neste gang :) :Heartred

Her gjekk det også dårleg... Kun to eggposar på den ein sida og ein mindre på den andre. Veldig skuffa! :sorry: Det kjennest veldig håpløst ut akkurat no, men ventar på tilbakemelding frå legen min hos OLGA. Det er så grusomt tøft dette her! Vegen til eit friskt embryo kjennest uendeleg lang no...

Back
Topp