Samboern sa to dager før jeg testet positiv, at nå er jeg gravid. Senere kom det fram at han merket det, fordi jeg hadde kortere lunte
Hyggelig..
Men! Det er nok sant. Spurte han om han kunne lage meg ostesmørbrød etter jeg hadde stekt brød i kveld. Så for meg hans gode ostesmørbrød, stekt i ovnen. Fikk servert mikrovarmet, og måtte ta meg i å ikke brake sammen i gråt
Hunden fikk de, og jeg lagde meg nye. Føler det er alt for tidlig å bli hormontroll...
Fortell gjerne om deres opplevelser!
Men! Det er nok sant. Spurte han om han kunne lage meg ostesmørbrød etter jeg hadde stekt brød i kveld. Så for meg hans gode ostesmørbrød, stekt i ovnen. Fikk servert mikrovarmet, og måtte ta meg i å ikke brake sammen i gråt
Fortell gjerne om deres opplevelser!

Jeg fikk et lite sammenbrudd i går, fordi det var så mye som måtte ryddes i huset og at jeg var lat som ikke gadd å gjøre noe med det. Gråt og var helt tullete. Fine samboeren min som sa at det ikke hadde noen hast, og som hjalp til med alt etter at jeg var ferdig med gråtinga 

Blir sur for den minste ting!

Du har min fulle medfølelse 
sa han aldri skulle gjøre det igjen da og dro og kjøpte is (og burger om jeg fortsatt ville ha)