Flere som er hormonell?

Thapira

Forelsket i forumet
Septemberlykke 2021
Samboern sa to dager før jeg testet positiv, at nå er jeg gravid. Senere kom det fram at han merket det, fordi jeg hadde kortere lunte :oops: Hyggelig..

Men! Det er nok sant. Spurte han om han kunne lage meg ostesmørbrød etter jeg hadde stekt brød i kveld. Så for meg hans gode ostesmørbrød, stekt i ovnen. Fikk servert mikrovarmet, og måtte ta meg i å ikke brake sammen i gråt :rolleyes: Hunden fikk de, og jeg lagde meg nye. Føler det er alt for tidlig å bli hormontroll...

Fortell gjerne om deres opplevelser! :smiley-angelic006
 
Jeg har fortalt det på forumet før, men jeg knakk sammen i gråt foran dama på Kid fordi hun fortalte meg at puta jeg ville ha, ikke var på 50%. Da var jeg rundt 4 uker og 3 dager på vei :hilarious:
 
Høres helt normalt ut for meg:hilarious: må le, for det er ikke noe annet å gjøre. Stakkars folk rundt meg, for å si det sånn.
 
Sa det tidlig til alle på jobb (uke 6) og det er jeg glad for nå fordi før helgen fikk jeg tidenes hormonutslag. Gråt, ble sint og var helt fra meg uten grunn..ganske ekkel opplevelse. Heldigvis visste alle hvorfor slik at jeg fikk unnskyldt meg og ikke trengte tvangsinnleggelse på psykiatrisk. I hverdagen ellers så er det samboeren stakkars som får gjennomgå.
 
Hihi! Ja, hormoner ass:bag:

Jeg eier ikke lunte for tiden, og tar alt mannen sier i værste mening:eek: .. føler meg som en av de karakterene til Kevin Vågenes innimellom :oops:
 
Åjada :smiley-ashamed004 Jeg fikk et lite sammenbrudd i går, fordi det var så mye som måtte ryddes i huset og at jeg var lat som ikke gadd å gjøre noe med det. Gråt og var helt tullete. Fine samboeren min som sa at det ikke hadde noen hast, og som hjalp til med alt etter at jeg var ferdig med gråtinga :hug003
4+4 i dag :love2
 
Heldigvis ikkje humørsvingningar, men veldig gløymsk i følge sambuar:smiley-angelic006
 
Ja! Jeg fikk et lite sammenbrudd i dag fordi jeg var uenig i en sak på jobb (heldigvis på hjemmekontor). Møtet kunne ikke bli avsluttet fort nok slik at jeg kunne begynne å gråte, type ugly crying. Dette kan bli lange måneder kjenner jeg... :smiley-angry017
 
Ja, huff. Er en liten sinnatagg for tiden:jimlad:
 
Oh Yes! 2 åring i trassalder og hormonell mamma er ingen god kombinasjon kjenner jeg...! I hvertfall ikke når hun i tillegg til å være i trassalder, er ekstremt mammadalt! Får aldri pause.... :dead:
 
Misforstå meg rett, men det var godt å lese alle svarene her inne :rolleyes: Her sitter gråten lett, og jeg knekker sammen i hulking for den minste ting.. Hadde gråteseanse med hunden i dag, stakkars.. Sovnet mens han sto ute i bånd, og han ble stående i 30 min i kulda helt til samboer kom hjem :( Godt å lese at vi er flere her ❤️
 
Hihi! Ja, hormoner ass:bag:

Jeg eier ikke lunte for tiden, og tar alt mannen sier i værste mening:eek: .. føler meg som en av de karakterene til Kevin Vågenes innimellom :oops:
Samboeren sammenligner meg også med de karakterene :hilarious: for det meste har jeg tydeligvis vært hun gamle damen som er så bekymret fra sesong to. :hilarious::hilarious:
 

Vedlegg

  • Screenshot_20210120_101009_com.huawei.browser~2.jpg
    Screenshot_20210120_101009_com.huawei.browser~2.jpg
    51 KB · Visninger: 11
Morsomt å lese at det e fleire som e hormonelle hehe. Sjølv har eg blitt såå lettrørt! Tårene trilla av det meste.
 
I dag har jeg vært den sureste kjerringa i Norge. Kjeftet, smelt og grått! Klokka er 11, så det liver godt for resten av dagen:hungover:
 
Har egentlig vært ganske stabil, helt til i går. Da dukket hormonella opp. Samboer hadde stekt seg burger til lunsj, var ikke flere igjen. Spurte om jeg ville ha en bit, men var ganske fornærmet og sa nei.
Etter en stund hentet han seg en is og etterhvert spurte jeg da om han kunne hente en til meg og.

Viser seg at det også var den siste isen. Han hadde altså spist den siste burgeren OG isen! Jeg hylgråt. Skjønte selv hvor patetisk jeg var, men var umulig å stoppe :shy::shy:
Nå har vi en to åring i trassalder og åpenbart ustabil mamma i hus. Stakkars mann!
 
Har egentlig vært ganske stabil, helt til i går. Da dukket hormonella opp. Samboer hadde stekt seg burger til lunsj, var ikke flere igjen. Spurte om jeg ville ha en bit, men var ganske fornærmet og sa nei.
Etter en stund hentet han seg en is og etterhvert spurte jeg da om han kunne hente en til meg og.

Viser seg at det også var den siste isen. Han hadde altså spist den siste burgeren OG isen! Jeg hylgråt. Skjønte selv hvor patetisk jeg var, men var umulig å stoppe :shy::shy:
Nå har vi en to åring i trassalder og åpenbart ustabil mamma i hus. Stakkars mann!

Du, det der hadde gjort meg smått fornærma i vanlig tilstand... :laughing002 Du har min fulle medfølelse ❤️ Sender en liten grynt til samboeren din :greet025
 
Du, det der hadde gjort meg smått fornærma i vanlig tilstand... :laughing002 Du har min fulle medfølelse ❤️ Sender en liten grynt til samboeren din :greet025
Hahah ja han var litt utenksom, men reaksjonen min tilsvarte at han hadde funnet ei ny og dumpa meg:angelic: sa han aldri skulle gjøre det igjen da og dro og kjøpte is (og burger om jeg fortsatt ville ha):joyful:
 
Kan vel stille meg i rekken over hormonelle :angelic:
Kom omtrent som lyn fra klar himmel i dag, plutselig var all tålmodighet brukt opp. Håper den snart dukker opp igjen.
 
Back
Topp