Flere som er hormonell?

Har heldigvis ikke vært så irritabel, men merker tårene sitter veldig løst. Den minste rørende ting får tårene til å trille :p
 
Her sitter tårene løst til vanlig.. Med hormoner i sving så kan jeg love dere at det er 100 ganger verre nå :hilarious:
Og ikke nok med det så kjenner jeg at jeg blir utrolig lett irritert på samboer! Stakkars mann sier jeg..
Men man kan jo velge sine ord med omhu da, så det er ikke alt som er ufortjent :hilarious:
 
I går kjente jeg på disse hormonene for første gang. Visste jeg reagerte helt irrasjonelt, men likevel presset tårene på for helt teite ting. Ser heldigvis ut til å være bedre i dag.
 
Det er ikke mye håp om å kunne se drama/romantikk uten hysterisk gråting ser det ut som... Er nesten som om jeg bare trenger små hint om at noe blir trist å såååå er vi i gang :hilarious: :hilarious:
Samboer får desverre enda kjørt seg.. For omtrent alt han gjør irriterer... Prøver å bite tennene sammen men det er ikke alltid like lett! Så tenker jeg, hvorfor si eller gjøre ting som trigger meg til å enten klikke eller gråte? Selv om det er lite rasjonellt så går det jo ann å tenke litt? For egentlig vet han hvilke knapper han skal trykke på for å trigge frem hormonella deville! :shifty:
 
Ingen store sinneutbrudd her, men jeg bryter sammen hvis jeg svetter eller blir redd. Spesielt av høye lyder. Da klarer jeg ikke å stoppe tårene:hilarious:
 
Back
Topp