Januar 2021

:crybaby2 er lei meg med deg, kan ikke forestille meg hvor leit det må føles:sorry::Heartred

Åh nei, kjære HåpeSpire!! Jeg er så lei meg på dine vegne! Dette er så urettferdig :( jeg sender deg verdens største klem :Heartbigred

:sorry::Heartred Det er lov å være lei seg nå. Klem!

Så leit! Sender styrkeklemmar din veg! ❤️

Ååå nei vet hvordan det følelsen er :(:( sender deg en klem og det er fortsatt tidlig!!!

Lei meg på dine vegne :( Sender en stor klem din vei:Heartred

Tusen takk for gode ord og klemmer ❤ Det er helt forjævlig det her, men det er samtidig godt å vite at man ikke er alene (dessverre) ❤

Vi skal bruke dagen på å sørge oss ferdig. Men i morgen er en ny dag, og det er ikke så mye annet å gjøre enn å se fremover selv om jeg helst bare vil grave meg ned. Blir uansett med videre og heier på dere som enda er i gamet ❤

Ja, litt i overkant dette, med pandemi på toppen av det heile... :banghead:

Litt ulike grunnar til at me har valgt OLGA, sjølv om det er meir krevande:

1. Har høyrt utruleg mykje bra om klinikken, dei er internasjonalt anerkjente med høg kompetanse.
2. Me har dårleg tid og me er slitne av å ha prøvd på nr.2 i over 2,5 år. Eg er 39, snart 40 og har låg AMH.
3. OLGA tilbyr pakker med babygaranti. I vårt tilfelle 4 IVF-forsøk med PGT-A. Viss ikkje dette resulterer i baby, får me pengane tilbake. Prisen er høgare enn i Norge, men då veit me at pengane ikkje er tapt om det ikkje går.
4. Dei tilbyr PGT-A, altså gentesting av embryo. Etter å ha opplevd MA i veke 8, mest sannsynleg fordi embryoet ikkje var friskt, vil eg gjerne gjera alt for å unngå at dette skjer fleire gonger. Dette er særleg gunstig for kvinner over 35, ettersom fleire embryo då vil ha kromosomfeil.

Ei heil liste med grunnar, altså... Spent og nervøs for korleis alt blir!! :nailbiting:

Det gir mening det da :) Håper virkelig at det er dette som skal til! Lykke til ❤

CD12 og UL-kontroll i dag! Viste to ledende follikler på 11 og 12 mm på venstre side. Har fått veldig sterke tester hittil, og kjent mye nedi der, så ble litt overrasket over at de var så små.. :confused: Skal tilbake på torsdag, før vi ser om det blir innsett i starten av neste uke. :woot:

Hvor mye vokser sånne follikler på noen dager da?:dead:

CD12 og UL-kontroll i dag! Viste to ledende follikler på 11 og 12 mm på venstre side. Har fått veldig sterke tester hittil, og kjent mye nedi der, så ble litt overrasket over at de var så små.. :confused: Skal tilbake på torsdag, før vi ser om det blir innsett i starten av neste uke. :woot:

Hvor mye vokser sånne follikler på noen dager da?:dead:

Oii, spennende! Gyn sa til meg i går at de vokser ca 2mm i døgnet. Ut i fra det jeg har lest så vokser de i gjennomsnitt 1,5mm. Men en plass mellom der er nok riktig :D

Melder meg inn her og håper det ikke er for tidlig. Sjøfruen, 30 år, barn nr 1, første forsøk, st olavs, medisin: menopur.
Skal ha første oppstart i Januar nå, egentlig innen 21 er forventet syklus. Den stoler jeg aldri helt på. medisinene er hentet ut, og forhåpentligvis får jeg begynne med sprøyter denne uken.

Ber om at jeg unngår overstiumlering og får innsett noen dager etter uttak.

Kjekt å følge andre her også i oppturer og nedturer

Åh, jeg begynner skimte noe på testene O.o Tar de ikke helt seriøst når jeg bare kan skimte (må kunne sees med 'manneøyne', ikke trente testeøyne, først, haha), men det stiger et lite håp..!

Hurra! Så spennende:woot: del gjerne bilde :D

Var noe enormt vanskelig å få det med på kameraet. Jeg ser den gjennom kameraappen, men når jeg tar bildet så blir det litt uklart likevel :P
Men prøver dem jeg la ut i dagboken.
Kinatesten ser jeg ikke strek på (kanskje en udefinerbar 'noe', men ikke noe jeg ville reagert på ellers).
Babyplan ser jeg ingen tydelig strek på (ingenting på bildet), men jeg oppfatter "noe" der.
Make sure ser jeg strek på, som ser rosa ut. Jeg synes jeg skimtet noe i går kveld også, men var enda mer uklart.. men synes altså jeg ser strek der i dag.
Ene bildet er redigert for å kompensere for dårlig bildeoppløsning her inne :P

P_20210120_071400_1.jpg

P_20210120_072937_1.jpg

Var noe enormt vanskelig å få det med på kameraet. Jeg ser den gjennom kameraappen, men når jeg tar bildet så blir det litt uklart likevel :p
Kinatesten ser jeg ikke strek på (kanskje en udefinerbar 'noe', men ikke noe jeg ville reagert på ellers).
Babyplan ser jeg ingen tydelig strek på (ingenting på bildet), men jeg oppfatter "noe" der.
Make sure ser jeg strek på, som ser rosa ut. Jeg synes jeg skimtet noe i går kveld også, men var enda mer uklart.. men synes altså jeg ser strek der i dag.
Ene bildet er redigert for å kompensere for dårlig bildeoppløsning her inne :p

Vis vedlegget 346545

Vis vedlegget 346544

JEG SER!!! :D Krysser fingrene for at dette er starten på noe ❤ Hvor mange dpo?

Syns ikke streken var vanskelig å se i det hele tatt, dette er jo veldig lovende :woot:

Ja, jeg har håp..! Har tatt 3 stk make sure som alle nå har en svak strek. Skal ta nye i kveld, må være litt tydeligere før jeg tør tro noe :P

Var noe enormt vanskelig å få det med på kameraet. Jeg ser den gjennom kameraappen, men når jeg tar bildet så blir det litt uklart likevel :p
Ene bildet er redigert for å kompensere for dårlig bildeoppløsning her inne :p

Vis vedlegget 346545

Vis vedlegget 346544

spennende!! Ser strekene godt :):):)

Dere som har har hatt flere forsøk, hvilken CD har dere hentet ut egg?

Melder meg inn her og håper det ikke er for tidlig. Sjøfruen, 30 år, barn nr 1, første forsøk, st olavs, medisin: menopur.
Skal ha første oppstart i Januar nå, egentlig innen 21 er forventet syklus. Den stoler jeg aldri helt på. medisinene er hentet ut, og forhåpentligvis får jeg begynne med sprøyter denne uken.

Ber om at jeg unngår overstiumlering og får innsett noen dager etter uttak.

Kjekt å følge andre her også i oppturer og nedturer

SÅ spennende, masse masse lykke til :Heartpink:Heartpink er noen få uker bak deg, også hos St Olavs, venter mens ~30 januar :) Skal du ha lang eller kort protokoll?

Back
Topp