Januar 2021

Ja, vi har en sønn som ble til på tredje forsøket :) Så det er jo ikke håpløst med tanke på denne babyen, vi må jo bare tenke at det går til slutt ❤
Jamen du da må du prøve å tenke på det.. det kommer helt sikkert til å gå igjen! Vi fikk en sønn på 2 forsøket, men innsett nr 5. nå har jeg hatt et frys og et avbrutt frys og er på 1 ferskforsøk.. satser på det går til slutt!! Men det er søren ikke noe gøy (eller billig) å stå i!!

Var noe enormt vanskelig å få det med på kameraet. Jeg ser den gjennom kameraappen, men når jeg tar bildet så blir det litt uklart likevel :p
Men prøver dem jeg la ut i dagboken.
Kinatesten ser jeg ikke strek på (kanskje en udefinerbar 'noe', men ikke noe jeg ville reagert på ellers).
Babyplan ser jeg ingen tydelig strek på (ingenting på bildet), men jeg oppfatter "noe" der.
Make sure ser jeg strek på, som ser rosa ut. Jeg synes jeg skimtet noe i går kveld også, men var enda mer uklart.. men synes altså jeg ser strek der i dag.
Ene bildet er redigert for å kompensere for dårlig bildeoppløsning her inne :p

Vis vedlegget 346545

Vis vedlegget 346544

Sniker fra september:pompus: Sånn så mine ut i begynnelsen, jeg er nå 7+6:happy: Jeg har troa;) Var også fryseforsøk jeg hadde forresten.

Sniker fra september:pompus: Sånn så mine ut i begynnelsen, jeg er nå 7+6:happy: Jeg har troa;) Var også fryseforsøk jeg hadde forresten.

Fikk sterkere i ettermiddag, så jeg får se hva det blir i morgen ♥️♥️

Huff, at det skal gå an å ha så dårlig flaks :( Skjønner at det er tøft å være deg nå ❤ Blir jo i hvert fall ikke bedre av å MÅTTE ta medisiner på toppen av det hele, det kan nesten føles som et hån kan jeg se for meg :banghead: Får håpe at mensen blir litt medgjørlig i det minste slik at det blir nytt forsøk i mars!!! Jeg skal i hvert fall følge med og heie ❤

For å være ærlig er jeg sint. Sånn skikkelig kjempesint som gjør at jeg bare griner. Jeg er så sint for at det ikke gikk nå heller!!!! Og at det ikke bare er for oss å prøve igjen, at det er så mye styr og planlegging og penger involvert. Også er jeg sint fordi alle rundt meg er gravid plutselig og jeg får det slengt i trynet konstant. Blæh. Sorry, jeg er bare skikkelig pms :hilarious:

Har ikke testet mer nei, det murrer såpass i livmora at jeg ikke gidder å utsette meg for det. Skal teste en siste gang på fredag (13 dpo) sånn at jeg kan ringe klinikken og be de bestille mer donorsæd IGJEN. Herregud så mye penger vi har brukt på det der :arghh: Skal også be om en samtale rundt veien videre. Vi har bare to forsøk igjen, og så er det stopp pengemessig. Jeg må med stor sannsynlighet fjerne brystene og eggstokkene og kanskje livmora i nær fremtid pga kreftgen i familien, så det er ikke noe mulighet for å spare penger og prøve på nytt senere heller. Det må lykkes innen to forsøk nå, hvis ikke blir det ingen baby. Det er både grusomt vondt og grusomt stressende å tenke på. Prøver alt jeg kan å tenke positivt, men akkurat nå er det vanskelig syns jeg. Vi er så heldige som allerede har ettåringen vår, men det er så utrolig vondt å tenke på at han kanskje må vokse opp alene uten søsken.

Jøsses, sorry for avhandlingen :oops: Det er rart med det, men ingenting er som en skikkelig utblåsning blant anonyme likesinnede! :p
Jeg sender deg en kjempestor klem :Heartred du har all rett til å klage, grine og være sint! det der må være skikkelig tøft... denne prosessen er tøff nok fra før av, men å ha en frist på seg må være så stressende.

Men jeg ar troen på at spiren kommer til å sitte før dere må gi dere! Jeg heier på deg og kommer til å følge med, selv om jeg må ta en tvangspause i et par måneder :Heartred
(Men er jo i grunn fortsatt litt spent på test du skal ta fredag, jeg har ikke gitt opp håpet for deg denne runden heller nemlig :rolleyes:)

Jamen du da må du prøve å tenke på det.. det kommer helt sikkert til å gå igjen! Vi fikk en sønn på 2 forsøket, men innsett nr 5. nå har jeg hatt et frys og et avbrutt frys og er på 1 ferskforsøk.. satser på det går til slutt!! Men det er søren ikke noe gøy (eller billig) å stå i!!

Vi får bare håpe alt vi har ❤

Jeg sender deg en kjempestor klem :Heartred du har all rett til å klage, grine og være sint! det der må være skikkelig tøft... denne prosessen er tøff nok fra før av, men å ha en frist på seg må være så stressende.

Men jeg ar troen på at spiren kommer til å sitte før dere må gi dere! Jeg heier på deg og kommer til å følge med, selv om jeg må ta en tvangspause i et par måneder :Heartred
(Men er jo i grunn fortsatt litt spent på test du skal ta fredag, jeg har ikke gitt opp håpet for deg denne runden heller nemlig :rolleyes:)

Det er blytungt å vite at man har en deadline. Derfor prøver jeg å ikke tenke eller snakke så mye om det fordi det drar opp så mange vonde følelser. Men det er innimellom litt godt å lufte bekymringene også da.

Tusen takk ❤ Hehe, du er god som håper enda :joyful: Kona er også veldig håpefull for morgendagen. Det er på mange måter fint at hun er så optimistisk og positiv. Men jeg kjenner jeg har et behov for å beskytte meg selv, og klarer derfor ikke å tenke på at vi fremdeles har en sjanse. Jeg er så SYKT pms. Er alltid HELT grusom å ha med å gjøre før mensen, blir liksom som lightversjonen av en terrorist :hilarious: Også murrer det heftig i livmora :banghead: Alt tilsier at mensen kommer, dessverre...

P_20210121_063041_2.jpg
P_20210121_063153_1.jpg

Dagens ;)

6 dager etter innsett, 11 "dpo". :)

Ååååh, fantastisk!!!! Gratulerer så mye ❤
Fantastisk! Håper den klorer seg fast :Heartpink

Takk, nå må den bare bli der ♥️

Åh så fantastisk :woot: gratulerer så mye!! Skal jeg flytte deg over på gravid? :D

♥️♥️
Ja, kan du gjøre :)
Er enda over en uke til testdag - men testene øker raskt i styrke, så jeg ER gravid for øyeblikket i alle fall :)

Usj, venter og venter på positiv el-test:inpain: Kom igjeeeen kroppennnnnn. Cd14 i dag. Det seneste jeg har fått positiv er cd17. Det er på søndag. Jeg orker ikke begynne å bekymre meg for at det skal skje på mandag eller tirsdag igjen?!:p Nei, det må skje innen søndag. Herlighet så klar jeg er:hilarious:

Hei.
Spennende
Skal ha kort protokoll. Menopur 1200ie. Ultralyd dag 8. du da?

Skal også ha kort protokoll, rekovelle. Vet ikke når det blir ultralyd ennå. Håper du får starte opp nå som forventet ila de kommende dagene!

Skal også ha kort protokoll, rekovelle. Vet ikke når det blir ultralyd ennå. Håper du får starte opp nå som forventet ila de kommende dagene!

Jeg også. Ingen tendens t mensen enda. Syklusdag 34. Lengste jeg har hatt på noen måneder nå :( så frustrerende

krysser fingrene for at st olavs plutselig ikke sier at jeg mister plassen min. Syklusen min er ustabil

Jeg også. Ingen tendens t mensen enda. Syklusdag 34. Lengste jeg har hatt på noen måneder nå :( så frustrerende

krysser fingrene for at st olavs plutselig ikke sier at jeg mister plassen min. Syklusen min er ustabil

oppdatering: ser ut til at dette kan bli syklusdag 1 likevel

Har endelig fått bekreftet at blodprøven er negativ, så da får jeg slutte på medisinene :facepalm: Fordelen med at det tok litt tid nå er jo at jeg akkurat bikker over til en uke med ledig kapasitet på Riksen, slik at det kun blir 1 måned pause og nytt forsøk i mars, og ikke som forespeilet på mandag at det kunne bli april :D

Nå er jeg litt lettet og klarer å se frem til mars. Alltid godt å ha en plan :)

Fortsetter å heie på alle dere og håper å få se mange flere positive tester her inne snart :woot:

Har endelig fått bekreftet at blodprøven er negativ, så da får jeg slutte på medisinene :facepalm: Fordelen med at det tok litt tid nå er jo at jeg akkurat bikker over til en uke med ledig kapasitet på Riksen, slik at det kun blir 1 måned pause og nytt forsøk i mars, og ikke som forespeilet på mandag at det kunne bli april :D

Nå er jeg litt lettet og klarer å se frem til mars. Alltid godt å ha en plan :)

Fortsetter å heie på alle dere og håper å få se mange flere positive tester her inne snart :woot:

Så bra med litt gode nyheter oppi alt:Heartred

Back
Topp