Skravletråd

På en uke har vi gått fra å ha vår lille hemmelighet til at alle nære venner, familie og jobb er informert - nå tar jungeltelegraften resten :hilarious: var på butikken i går for å handle strømpebukser til diverse julekjoler for de kommende dagene - plutselig var jeg lang inne i babyavdelingen :love7
 
Noen her som venter nr 3?
Hvilke uke kjente dere liv? :happy::happy::happy:
Venter spent på å kjenne ordentlig bevegelse. Er enda bare murringer :hungry:
 
Noen her som venter nr 3?
Hvilke uke kjente dere liv? :happy::happy::happy:
Venter spent på å kjenne ordentlig bevegelse. Er enda bare murringer :hungry:
Jepp.. Venter tredje lille gull :) Er 16+5 og fortsatt ingen tydelige bevegelser.. Tror jeg har kjent et par ganger.. Men kan likegjerne være luft :s
 
Vært veldig fraværende de siste ukene, alt er bra. Bare ukene som går veldig i ett :p Halvannen uke til OUL :eek: Tiden flyr av gårde!!!
 
Vært veldig fraværende de siste ukene, alt er bra. Bare ukene som går veldig i ett :p Halvannen uke til OUL :eek: Tiden flyr av gårde!!!
Så gøy her må vi vente til 28 januar :hilarious:
 
Ah, synes du tiden går sent? :sorry: Hvor langt er du på veg når du skal på OUL? :)
Jeg er 19+3 på oul:hungover: synes egentlig ikke det går så sent, mye fortere enn med første men når jeg begynner å telle dager osv føles det som det går sakte!
 
Så gøy her må vi vente til 28 januar :hilarious:

Wohii, samme dag som meg :) Synes det er så kjedelig at jeg må dra dit alene, selv om jeg skjønner at de ikke vil dra inn flere personer enn de må :sorry:
 
Wohii, samme dag som meg :) Synes det er så kjedelig at jeg må dra dit alene, selv om jeg skjønner at de ikke vil dra inn flere personer enn de må :sorry:
Morro! Hvor langt er du når du skal på oul?
Her har det så langt ikke kommet noen beskjed om at partner ikke kan bli med. Jeg gikk alene med første så hadde jo vært gøy å ha med pappaen denne gangen da.:shy:
 
Jeg gråter for Gjerdrum :( Noe så tragisk! Har ikke ord.
 
Morro! Hvor langt er du når du skal på oul?
Her har det så langt ikke kommet noen beskjed om at partner ikke kan bli med. Jeg gikk alene med første så hadde jo vært gøy å ha med pappaen denne gangen da.:shy:

18+5 tror jeg. Stod i brevet med timen at det ikke er lov å komme inn flere enn meg på sykehuset. De har tydeligvis adgangskontroll i inngangen nå
 
Barndomsvenninne av meg som ligger på A-hus og føder nå. Jeg er såå spent :D
 
Er så glad for at kommende storebror plutselig vil sitte i vogn igjen! Har mye mindre vondt i kroppen nå som jeg ikke bærer rundt på han pluss alt annet men bare slenger det under vogna. Håper det varer! :hilarious:
 
Var en tur innom senteret og stoppet innom mammaavdelingen på HM og stod å tok tak i ei bukse for å kjenne på stoffet. "Skal du ha den?" Spørr gubben. "Ja, jeg passer jo ingen klær mer!?" "Ja men skal du ha DEN?" "NEI KJÆRE DEG JEG SKAL NOK HA EN MYE STØRRE SKULLE BARE KJENNE PÅ STOFFET:mad::mad:" :hilarious::hilarious::hilarious::hilarious:....:shifty: . Begynner å synes denne vektøkninga ja:bag:
 
Var en tur innom senteret og stoppet innom mammaavdelingen på HM og stod å tok tak i ei bukse for å kjenne på stoffet. "Skal du ha den?" Spørr gubben. "Ja, jeg passer jo ingen klær mer!?" "Ja men skal du ha DEN?" "NEI KJÆRE DEG JEG SKAL NOK HA EN MYE STØRRE SKULLE BARE KJENNE PÅ STOFFET:mad::mad:" :hilarious::hilarious::hilarious::hilarious:....:shifty: . Begynner å synes denne vektøkninga ja:bag:

Haha sykt bra :hilarious:
 
Back
Topp