Skravletråden

Ååååå så sjalu på dere som skal på Ultralyd allerede! Er så lenge å vente til 4. januar, livredd for å avsløre meg i julen og så skal UL vise noe gale senere.....

Og så drømmer jeg jo samtidig om å få se bankende hjerte og kunne vise sambo! Her var det ikke ledig time før jul, annet enn hos en som ligger for langt unna (jeg kjører ikke) og som hadde dobbel pris av tilbudet i sentrum, så da utgikk de, men nå angrer jeg litt altså!

Jeg har fått time til tidlig UL og genetisk veiledning rett utpå nyåret :happy7
Da er jeg bare 9 uker på vei ca, trodde ikke slikt ble gjort før nærmere 12 uker?

Planene deres for denne søndagen da, damer?

Shaine huset, handle noen gaver. Alt man kan rekke innimellom lek med småen på 20mnd.

Og så lager mannen ribbe i dag, på thai-vis. Mmm:woot: er ikke kvalm ennå, så må benytte meg av anledningen før den lange ‘fasten’ :p

Shaine huset, handle noen gaver. Alt man kan rekke innimellom lek med småen på 20mnd.

Og så lager mannen ribbe i dag, på thai-vis. Mmm:woot: er ikke kvalm ennå, så må benytte meg av anledningen før den lange ‘fasten’ :p
Heheh. Da er det bare å dytte innpå. :cool::cool::cool:

Så.....hvor mange dager på rad kan man spise toastet brød med smør og hvitost til alle måltider før det blir for mye brød og for lite alt annet?

Spør for en venn :bag:

Jeg har ikke matlyst, ingenting smaker som det skal (appelsinjuice er for surt, saft for søtt, kjøtt smaker rart, pizzaen er smakløs, fisk gir meg brekninger...) og eneste jeg har spist siste dagene er toast med smør og hvitost og litt druer og ananas. Fikk en craving på fanta exotic, men selv den smakte ikke som den pleier....

Matlei men samtidig sulten og kvalm, alt på en gang :grumpy:

Så.....hvor mange dager på rad kan man spise toastet brød med smør og hvitost til alle måltider før det blir for mye brød og for lite alt annet?

Jeg har ikke matlyst, ingenting smaker som det skal (appelsinjuice er for surt, saft for søtt, kjøtt smaker rart, pizzaen er smakløs, fisk gir meg brekninger...) og eneste jeg har spist siste dagene er toast med smør og hvitost og litt druer og ananas. Fikk en craving på fanta exotic, men selv den smakte ikke som den pleier....

Akkurat så lenge som det trengs! :hippy2

Får du i deg kosttilskudd i tillegg?

Jeg gjorde det nesten hele første trimester med forrige mann :angelic: Etterhvert fant jeg ut det hjalp hvis noen lagde maten min for meg.. er så tøft å være sulten og kvalm men ikke lyst på noe altså :/

Jeg har fått time til tidlig UL og genetisk veiledning rett utpå nyåret :happy7
Da er jeg bare 9 uker på vei ca, trodde ikke slikt ble gjort før nærmere 12 uker?

Hmm, ja, er det duo-test du skal ta? Der skal ul tas litt senere hvert fall :confused005

Er alle i mål med det som skal gjøres før jul? Jeg har et fjell av husarbeid igjen, blir nok to sene kvelder før det er helligdagsfred. Går mye tråere uten litt alkohol å smøre det kjedelige arbeidet med :dead:

Er alle i mål med det som skal gjøres før jul? Jeg har et fjell av husarbeid igjen, blir nok to sene kvelder før det er helligdagsfred. Går mye tråere uten litt alkohol å smøre det kjedelige arbeidet med :dead:

må innrømme at julestemningen har ikke meldt seg hos meg i år.. hvertfall ikke ennå. Har bare gjort det mest nødvendige som julegaver og hengt opp to adventsstjerner. Vi drar til min familie i morgen, så håper det kommer deg da :) er glad at jeg slipper handling av mat, vask og pynting i år. :p

Hihi, mannen husket fra forrige svangerskap at jeg fikk dilla på after eight rett fra kjøleskapet (spiser vel nesten aldri den sjokoladen ellers).

Før vi dro på TUL i dag, hadde han vært ute og kjøpe det til meg og satt i kjøleskapet. Synes det var så koselig<3

Mangler å pakke inn en gave og så er planen å støvsuge, vaske gulv og ta en siste shining på kjøkkenet i morgen. Reiser til mor og far på kvelden og blir til 25. eller 26. så vil ha det rent og pent når vi kommer hjem så kan vi slappe av romjulen :)

Vi reiser til svigers i morgen. Er skikkelig kvalm og gruer meg veldig til 6t i bil. Må ha med katten vår i tillegg, noe som gjør turen ekstra stress. Har ikke begynt å pakke en gang, og vi skal være der i 10 dager så blir jo en del ting. Skikkelig tiltaksløs.

Back
Topp