Joda, men det har vært såpass mye som han ikke ser at blir gjort(onsdag samtale i bhg ang minsten, torsdag eldste. Pøsregn hver dag, så såå mye tøy som må pakkes ned og opp igjen hjemme, spyles, henges, tørkes osv. Alt tar tid
). Kveldsvakt onsdag med eksta overtid, så var hjemme ca halv 12. Opp igjen for levering i bhg, bort å jobbe i nyhuset før samtale. Så hente, rengjør tøy/matbokser osv. Lage middag. Alle disse tingene tar tid
![]()
Ja eg veit, eg er enslig mor sjølv. Far til barna såg aldri alt eg gjorde. No er eg i over full jobb og har barna annakvar uke, ikkje eit ord lenger om at eg ikkje gjør nok. Har dere ukeplan? Skriv opp alle avtaler ol der, inkludert handling av gaver, husvask og all tøyvask.
(onsdag samtale i bhg ang minsten, torsdag eldste. Pøsregn hver dag, så såå mye tøy som må pakkes ned og opp igjen hjemme, spyles, henges, tørkes osv. Alt tar tid
får ikke blitt ferdig med julegavene (jobbet mye dagtid, alene med ungene osv), ha en liten feiring av minsten imorgen, flere som forventer besøk før jul/romjul i tillegg til jobb. Varmepumpe som blir levert 5.jan, så vegg der den skal monteres må være ferdig til da. Jeg kjenner at jeg går med konstant vondt i magen, klarer ikke å møte alles forventninger og da blir samboer gretten. Han forstår ikke hvor min tid blir av (levering, henting i bhg, samtaler i bhg, jobb, jobbe på hus, prøve å holde huset der vi bor noenlunde ok siden vi skal ha julaften her).