~Skravetråd for Desember ~

Straks ferdig for dagen, men ikke for juleferie, skal jobbe mandag og tirsdag tror jeg, litt usikker på når juleferien starter, en gang mellom lunsj tirsdag og lunsj onsdag.
Det har jeg, og julegave fra ledelsen:
Betalt fri i hele romjulen :)

Hvorfor ikke det?
Jeg orker ikke:sorry: får ikke blitt ferdig med julegavene (jobbet mye dagtid, alene med ungene osv), ha en liten feiring av minsten imorgen, flere som forventer besøk før jul/romjul i tillegg til jobb. Varmepumpe som blir levert 5.jan, så vegg der den skal monteres må være ferdig til da. Jeg kjenner at jeg går med konstant vondt i magen, klarer ikke å møte alles forventninger og da blir samboer gretten. Han forstår ikke hvor min tid blir av (levering, henting i bhg, samtaler i bhg, jobb, jobbe på hus, prøve å holde huset der vi bor noenlunde ok siden vi skal ha julaften her).

Imorgen drar han sammen med svigerfar vestover 2-2,5t hver vei for å få tak i rimelige ytterdører. Dermed er jeg alene med ungene igjen frem til det nærmer seg feiring..

Jeg vet inderlig godt at jeg må senke skuldrene, men jeg klarer det ikke :shy:

Jeg orker ikke:sorry: får ikke blitt ferdig med julegavene (jobbet mye dagtid, alene med ungene osv), ha en liten feiring av minsten imorgen, flere som forventer besøk før jul/romjul i tillegg til jobb. Varmepumpe som blir levert 5.jan, så vegg der den skal monteres må være ferdig til da. Jeg kjenner at jeg går med konstant vondt i magen, klarer ikke å møte alles forventninger og da blir samboer gretten. Han forstår ikke hvor min tid blir av (levering, henting i bhg, samtaler i bhg, jobb, jobbe på hus, prøve å holde huset der vi bor noenlunde ok siden vi skal ha julaften her).

Imorgen drar han sammen med svigerfar vestover 2-2,5t hver vei for å få tak i rimelige ytterdører. Dermed er jeg alene med ungene igjen frem til det nærmer seg feiring..

Jeg vet inderlig godt at jeg må senke skuldrene, men jeg klarer det ikke :shy:
Jeg håper han gjør like mye som deg. Han bør i det minste sette pris på deg og alt du gjør. Her har vi ikke vaska, pynta, baka eller handlet. Ferdig med julegaver da. Tror jeg. Orker ikke å styre så mye:P Blir jul likevel:)

Her er ikke ryddet, vasket eller pyntet. Og vi er ikke ferdig med gavene. Eller å bake.

Svett.

Og vi har bare et hus å holde styr på, og klarer ikke det engang....

Jeg håper han gjør like mye som deg. Han bør i det minste sette pris på deg og alt du gjør. Her har vi ikke vaska, pynta, baka eller handlet. Ferdig med julegaver da. Tror jeg. Orker ikke å styre så mye:p Blir jul likevel:)
Han har sitt å styre med, han river kledning og må ligge i forkant for snekkerne som bygger opp igjen. Så han stresser også :bag:

Han har sitt å styre med, han river kledning og må ligge i forkant for snekkerne som bygger opp igjen. Så han stresser også :bag:

Men ansvar for barn er full jobb og. Du får overta å rive kledning for han, så kanskje han ser at du jobber hardt og;)

Men ansvar for barn er full jobb og. Du får overta å rive kledning for han, så kanskje han ser at du jobber hardt og;)
Joda, men det har vært såpass mye som han ikke ser at blir gjort :shy: (onsdag samtale i bhg ang minsten, torsdag eldste. Pøsregn hver dag, så såå mye tøy som må pakkes ned og opp igjen hjemme, spyles, henges, tørkes osv. Alt tar tid:shy:). Kveldsvakt onsdag med eksta overtid, så var hjemme ca halv 12. Opp igjen for levering i bhg, bort å jobbe i nyhuset før samtale. Så hente, rengjør tøy/matbokser osv. Lage middag. Alle disse tingene tar tid :p

Back
Topp