Så snill du er!Jeg har bakt julebrød. Skal kjøre rundt og levere det og annen julebakst til mamma og svigermor når de har avkjølt seg litt.![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så snill du er!Jeg har bakt julebrød. Skal kjøre rundt og levere det og annen julebakst til mamma og svigermor når de har avkjølt seg litt.![]()
Ikke helt fornøyd med ny lege, hu har hjemmekontor. Så fikk bare snakke med hu gjennom en skjerm.
Da mister man liksom mye av poenget føler jeg.:
Ja det syns jeg og. Er 40 minutter hver vei.Da var rart du måtte gå inn dit da
Ja det syns jeg og. Er 40 minutter hver vei.
Grandtanta mi døde inatt...
Det var da voldsomtFått faktura fra Onecall på hele to kroner, lurer på hvordan jeg skal klare å betalt den![]()
God bedring!Usj, tok skulderen på jobb idag... Fikk beskjed om å bli hjemme imorgen og ta det rolig, de vil heller ha en egenmelding på én dag enn at jeg overdriver og ender med sykemeld eller noe.
Arg, har ikke tid til slikt nå...
Så lei av å gå til den tunge brukeren, er ikke den eneste som blir ødelagt av den brukeren heller..![]()
Du må delegere oppgaver!!Var så flink i går.
Ryddet, feiet, støvsugde og vasket hele 1. og 2. etasje.
Må lære meg at jeg ikke skal ta mer enn en etasje per dag og mannen er "sur" på meg siden jeg ikke ber om hjelp.
Han her problemer med å hjelpe til dersom jeg ikke forteller han hva han skal gjøre siden han har lett for bare å fly i veien for meg.
Uansett, resultatet: Ryggen er et rent h**** i dag
Hvordan gikk det??Mr i morgenEndelig skal heg forhåpentligvis få et svar på hva det er med ankelen og at set er nra nok svar for ortopeden!
Oohhh, det var mye snop!Vært på posten å hentet 16 kkg med godisVar tungt ja , dvs det er vel 12 kg da for bokser og kasser veier vel også litt. En god del av det er til konfirmasjonen og candybar der
Kondolerer så myeGrandtanta mi døde inatt...

Takk. Det kom ikke som en overraskelse, kreft i tykktarmen med spredning og prognosene var aldri gode.. men allikevel trist.Kondolerer
Kondolerer så mye![]()
Så klar for juleferie, men heller ikke helt ferdig endaMentalt såååååååå klar for helg.
Ikke helt ferdig på jobb enda gitt
Så klar for juleferie, men heller ikke helt ferdig enda