~Skravetråd for Desember ~

IMG_20201212_140623.jpg lager tennbriketter mer ungene. Hyggelig juleverksted

Her er vi på leos. Ungene løper rundt alene. Hu
mor feter seg på burger og cola

Jeg har bakt julebrød. Skal kjøre rundt og levere det og annen julebakst til mamma og svigermor når de har avkjølt seg litt.:cat:

Julebrød ja, det skulle jeg laget snart.

Her lages det lussekatter ..
mannen skulle på apoteket og hente sprøyter før de stenger , men det er godt mulig han kommer hjem uten de for mobilen med kort lugger hjemme og han må ko vise legitimasjon...

23 nye smittede i nabokommunen , 4 hos oss og det på en dag :(
Ble voldsomt! Og utrivelig med så mange eldre i begge kommunene (forutsatt at din kommune er den jeg tror basert på tallene :rolleyes: – du har vel før vært inne på at vi antakelig ikke bor så langt unna hverandre).
Jeg har vært på kjøpesenteret i dag (var der nesten ved åpningstid for å unngå mest mulig folk) og ble veldig overrasket over hvor få som brukte munnbind – selv om det jo ikke er noe krav.
I min kommune er det en egen forskrift om dette, så her er det en helt annen praksis.

Fått faktura fra Onecall på hele to kroner, lurer på hvordan jeg skal klare å betalt den :p

Ungene fikk tre i kalenderen i dag. Ikke helt beregnet at svigermor her her, mellomste sovet hos eldste og i det hele tatt. Menmen. Litt pynt blir det ettrhvert likevel. Men første gangs "brette ut greiner" tar tid på tre trær.

Punktert dekk på hovedbilen er akkurat hva vi IKKE trenger nå!!!!!!!!!

Usj, tok skulderen på jobb idag... Fikk beskjed om å bli hjemme imorgen og ta det rolig, de vil heller ha en egenmelding på én dag enn at jeg overdriver og ender med sykemeld eller noe.
Arg, har ikke tid til slikt nå...
Så lei av å gå til den tunge brukeren, er ikke den eneste som blir ødelagt av den brukeren heller.. :banghead:

Srakkars mannen.... Han liker ikke shopping, men tilbød seg å være konsulent for sin mor som måtte kjøpe julegave til alle ungene våre i dag.

De dro til det ene senteret åpnet klokka ett. Nå kom de tilbake.

Det var den dagen... Jaja. Jeg har begynt å lage middag og eldste har lagt inn søknad/beskjed om at vi skal spille setlers of catan i kveld.

Back
Topp