~Skravetråd for Desember ~

Litt stressa.
. Må enten jobbe i kveld eller litt lang dag på jobb, tar en vurdering om en liten time hvor mye som gjenstår.

Jeg trenger korte dager på jobb for å komme i mål hjemme.... Handle og rydde. Ikke rundvask, men få plass til juletreet, julekrybben og sånne ting. For mye rot i stua.

13 rapporter, lagre 35 brev og sende 35 mail står mellom meg og helg.

Usj, tok skulderen på jobb idag... Fikk beskjed om å bli hjemme imorgen og ta det rolig, de vil heller ha en egenmelding på én dag enn at jeg overdriver og ender med sykemeld eller noe.
Arg, har ikke tid til slikt nå...
Så lei av å gå til den tunge brukeren, er ikke den eneste som blir ødelagt av den brukeren heller.. :banghead:
God bedring!:)

Var så flink i går.
Ryddet, feiet, støvsugde og vasket hele 1. og 2. etasje.

Må lære meg at jeg ikke skal ta mer enn en etasje per dag og mannen er "sur" på meg siden jeg ikke ber om hjelp.
Han her problemer med å hjelpe til dersom jeg ikke forteller han hva han skal gjøre siden han har lett for bare å fly i veien for meg.
Uansett, resultatet: Ryggen er et rent h**** i dag
Du må delegere oppgaver!!:) god bedring til ryggen!❤️

Vært på posten å hentet 16 kkg med godis :laughing025 Var tungt ja , dvs det er vel 12 kg da for bokser og kasser veier vel også litt. En god del av det er til konfirmasjonen og candybar der
Oohhh, det var mye snop!:P

Mentalt såååååååå klar for helg.

Ikke helt ferdig på jobb enda gitt

Så klar for juleferie, men heller ikke helt ferdig enda

Straks ferdig for dagen, men ikke for juleferie, skal jobbe mandag og tirsdag tror jeg, litt usikker på når juleferien starter, en gang mellom lunsj tirsdag og lunsj onsdag.

Back
Topp