JEG TROR JEG FÅR.... JEG FÅR....

Jeg tror det blir gutt, men jeg har ingen objektive grunner for at jeg tror det. Blir spennende å se hva det blir, jeg har ingen preferanse på kjønn egentlig. Har bestilt ultralyd i romjula for da er jeg over 15 uker på vei og da er det vel stor sannsynlighet for å kunne se kjønn
 
Har du fått vite kjønn? Her blir det nemlig gutt nummer 4 :Heartred :laughing002
Nei, har ikke det enda. Skal på TUL 21.des. Da vil jeg være 13+2. håper de greier å se det da. Når fikk du vite? 4 gutter blir stas da! Da er du jo gutte-ekspert! :Heartblue:Heartblue:Heartblue:Heartblue
 
Jeg tror jeg får en jente :Heartpink

Har en jente fra før og så langt er svangerskapet helt identisk.
 
Nei, har ikke det enda. Skal på TUL 21.des. Da vil jeg være 13+2. håper de greier å se det da. Når fikk du vite? 4 gutter blir stas da! Da er du jo gutte-ekspert! :Heartblue:Heartblue:Heartblue:Heartblue
Jeg skal også på Ul 21 desember :) håper å få vite kjønn jeg også da :).
Men jeg har det motsatt av deg , kun jenter fra før av så er veldig spent på om det er en lillebror i magen :)
 
Gutt :) Men håper litt på jente da jeg har en gutt fra før, vært så gøy med begge deler :p men blir glad uansett.
 
Nei, har ikke det enda. Skal på TUL 21.des. Da vil jeg være 13+2. håper de greier å se det da. Når fikk du vite? 4 gutter blir stas da! Da er du jo gutte-ekspert! :Heartblue:Heartblue:Heartblue:Heartblue
Jeg var 13+0/13+1 da jeg fikk vite. Var ingen tvil :hilarious: Ja, jeg elsker jo å være guttemamma til de guttene jeg har, så det blir helt topp :) Det eneste jeg blir lei av er alle kommentarene fra folk om at jeg sikkert ønsket jente, eller at da får du prøve en gang til så kommer nok jenta. Jeg får jo ikke barn fordi jeg vil ha et kjønn, men fordi vi ønsker et barn til.. Føler det forventes av meg at jeg bør være skuffet på en måte. :sorry: Og det gjør meg litt trist på vegne av de fantastiske flotte (og helt ulike) guttene jeg har, de har jo sin personlighet uavhengig av kjønnet. :Heartred
 
Jeg var 13+0/13+1 da jeg fikk vite. Var ingen tvil :hilarious: Ja, jeg elsker jo å være guttemamma til de guttene jeg har, så det blir helt topp :) Det eneste jeg blir lei av er alle kommentarene fra folk om at jeg sikkert ønsket jente, eller at da får du prøve en gang til så kommer nok jenta. Jeg får jo ikke barn fordi jeg vil ha et kjønn, men fordi vi ønsker et barn til.. Føler det forventes av meg at jeg bør være skuffet på en måte. :sorry: Og det gjør meg litt trist på vegne av de fantastiske flotte (og helt ulike) guttene jeg har, de har jo sin personlighet uavhengig av kjønnet. :Heartred
Ja, er det ikke rart? At det liksom forventes at man skal ønske seg en jente da man har gutt fra før, og motsatt. Og alt hva folk får seg til å si... blir helt matt! Her har folk heldigvis vært veldig greie når det gjelder akkurat det der, og de fleste tipper at dette blir gutt nr 4. hehe. Det gjenstår å se :) Jeg blir glad uansett. Så lenge baby er frisk ❤️
 
Hvis det er tvilling , en av hver.

Om det ikke er tvilling, jente.

skal på ultralyd for å sjekke kjønn på Torsdag, må si at jeg tror det er to jenter der inne heller men håper det er en av hver.
 
Jeg trodde gutt, og i følge tul ser det ut som det blir en lillebror:happy093.
 
Ultralyd i dag ❤️ 15+5, har ingen konkret magefølelse, men tipper mest gutt
 
Jeg er så spent på kjønn og begynte å se igjennom videoene fra ultralyd i uke 13 på nytt. Og der ser man nuben og noe som ser helt sykt ut som skjedegangen med eggstokkene i en y-formasjon i enden. Hva tenker dere, er dette en jente tro og hva er i såfall den y formasjonen man veldig tydelig ser?Screenshot_20201216_221036_com.android.gallery3d.jpg
 
Jeg trodde gutt, og i følge tul ser det ut som det blir en lillebror:happy093.
Har du noen bilder fra tidlig ultralyd? :) Synes det er så vanskelig å tyde kjønn, men jeg la ut et svar lenger oppe med ultralyd bilde av min lille, og det ser veldig ut som at man kan se eggledere og eggstokkene, men lurer veldig på hva det er man ser
 
Har du noen bilder fra tidlig ultralyd? :) Synes det er så vanskelig å tyde kjønn, men jeg la ut et svar lenger oppe med ultralyd bilde av min lille, og det ser veldig ut som at man kan se eggledere og eggstokkene, men lurer veldig på hva det er man ser
Jeg fikk ingen bilder som viste nub. Har et bilde hvor vi ser mellom beina hvor det ganske tydelig er en pung og en tiss. Hun var 80 prosent sikker men sa jeg måtte sende melding etter oul om hva det ble :rolleyes:
 
Back
Topp