JEG TROR JEG FÅR.... JEG FÅR....

Glitterstøv

Forelsket i forumet
JuniJubel2021
Julibarna2024☀️
Tenkte det kunne være morsomt med en slik tråd! Tanken er at du legger igjen en kommentar med det kjønnet du TROR du får. Når du har vært på ultralyd og fått bekreftet kjønn, finner du igjen din kommentar her inne, for så å svare på din egen kommentar. Da kan vi se hvor mange av oss som faktisk hadde rett :D

(Kan også skrive hvorfor man tror man får det kjønnet man tror) :hilarious:
 
JENTE :Heartpink

Dette fordi magefølelsen min sier det, samt at svangerskapet frem til nå er identisk med tidligere jente-svangerskap jeg har hatt :hilarious:
 
Magefølelsen sier jente, men jeg føler det blir gutt ettersom jeg har mye mildere symptomer denne gangen. Sååå, tror jeg sier gutt :happy:
 
Jeg tror jeg får jente, fordi symptomene mine er så mye sterkere denne gangen :p:p
 
Magefølelsen sier gutt! Har ingen grunn til å tro det, men heller ingen grunn til å tro noe annet :rolleyes:
 
Fått det for meg at det blir gutt men skal ikke vite på UL, så jeg får finne tilbake kommentaren min om 8 mnder xsmile5
 
Hvis det er tvilling , en av hver.

Om det ikke er tvilling, jente.
 
JENTE :Heartpink

Grunnen til jeg tror det er pga magefølelsen, og så har vi en gutt fra før, så hadde vært koselig med én av hver :dummy::dummy1:
 
Jeg aner ikke hvorfor, men føler på meg at det blir jente:hilarious::Heartpink
 
Aner ikke hvorfor jeg heller, men føler jente. Sist følte jeg gutt, men det får jeg aldri vite om var rett ❤ Har også litt høy hcg denne gangen, målte 17935 på 5+3, og så denne artikkelen her etterpå. Kanskje det er noe i det? Time will show ❤

Screenshot_20201017-230331_Samsung Internet.jpg
 
Tror jeg får GUTT :Heartblue

Bare basert på erfaring :p Har to gutter fra før
 
Tror jeg får gutt :Heartblue Mannen kommer fra ei slekt med kun gutter født i slekta 4 generasjoner tilbake på farens side, er nok litt derfor :p Men det er første barn og blir fantastisk glad uansett :shy:
 
Jeg tror vi får jente :cheers

Har alltid trodd at d er d jeg får først, men vi er såklart glade uansett :Heartred

Men, hadde passet bra med en jente i ungeflokken til besteforeldre, da de bare har gutter som barnebarn :king
 
Kordan va ditt jente svangerskap da? :shy:
Har du hatt noe gutte svangerskap å kjent forskjellen? :downtown
Helt likt som nå - tok nøyaktig like lang tid å bli gravid, med samme strategi som sist gangen ( :laughing025).

Jeg har nesten ikke hatt et eneste symptom i jente-svangerskap. Eneste som tilsier at jeg er gravid er uteblitt mens og en voksende mage - som er helt like «symptomer» som sist med jente :love017 Så til nå er svangerskapet identisk som med tidligere jente. Har på en annen side ikke noen gutt - så har ikke noe å sammenligne med (kan jo godt hende jeg opplever det helt likt!). Men føler det er naturlig å tenke at det er samme kjønn så lenge ALT er likt :hilarious: Bli veldig spennende å se!
 
Helt likt som nå - tok nøyaktig like lang tid å bli gravid, med samme strategi som sist gangen ( :laughing025).

Jeg har nesten ikke hatt et eneste symptom i jente-svangerskap. Eneste som tilsier at jeg er gravid er uteblitt mens og en voksende mage - som er helt like «symptomer» som sist med jente :love017 Så til nå er svangerskapet identisk som med tidligere jente. Har på en annen side ikke noen gutt - så har ikke noe å sammenligne med (kan jo godt hende jeg opplever det helt likt!). Men føler det er naturlig å tenke at det er samme kjønn så lenge ALT er likt :hilarious: Bli veldig spennende å se!


Hahah skjønner :cat::smiley-angelic003
Merker du magen vokser fort?
Hvor langt på vei er du da? :smiley-bounce012
 
Gutt <3
 
Back
Topp