JEG TROR JEG FÅR.... JEG FÅR....

Tror jeg får gutt. Det blir ikke født jenter i mannen sin familie!:hilarious:

det gjør det knapt i mannens, de er null søstre også har han 4 brødre. I min familie blir førstefødte alltid jente, og det skjedde i vår familie også :) Denne gangen tror jeg det er en gutt
 
Tror jeg får gutt. Det blir ikke født jenter i mannen sin familie!:hilarious:
Samma her! Mannen min er 1 av 2 brødre. Faren er 1 av 3 brødre. Farfaren er 1 av 3 brødre. Oldefaren er 1 av 4 brødre... :hilarious::hilarious::hilarious: Og nei, det er ingen søstre i noen av generasjonene. Magefølelsen min sier.. at det blir gutt? :p
 
Jeg tror det blir jente fordi magefølelsen sier det:Heartpink blir spennende å se om magefølelsen holder seg sånn eller om den endrer seg:cheers er i dag 6+1
 
Trodde egentlig gutt helt i starten, men denne konstante kvalmen gjør at jeg mistenker jente xsmile9 Både mannen og meg har tre søstre, men vår førstefødte ble utrolig nok en gutt xsmile14
 
Jeg tror gutt :Heartblue har tre gutter fra før, så derfor blir det nok en gutt denne gangen og :laughing002
 
Minsten på 5 år snakker om babyen i magen som ei jente, naboen vår kom ned til meg i dag når jeg var der for å pakke noen ting og hun sa at hun hadde drømt om at vi fikk en jente... dette svangerskapet er også anderledes enn ved de to andre graviditetene jeg har hatt og de har vært gutter ... men tør ikke håpe på jente for er redd for å Evt bli skuffet det lille sekundet når vi får vite kjønn :hilarious: magefølelsen sier ingenting ... er i såpass god form denne gangen at jeg nesten ikke tror at jeg er gravid en gang :hilarious:
 
Jeg tror jente :dummy1: Er i dag 7+4, har fra før en gutt på 8 år. Har sagt i flere år at nummer 2 kommer til å bli jente, det har bare vært en magefølelse. Og nå som det er noen der inne, så har følelsen blitt sterkere. Min bestemor sendte meg melding forrige dagen og sa hun trodde det ble ei jente, og fortalte også at hennes venninne hadde sagt ut av det blå en dag «du kommer til å få et jenteoldebarn». Det blir spennende å se:rolleyes:
 
Jeg tror det er ei jente:binkybaby er overtall av jenter i familien. Å vi har bare jenter fra før. Har en gutt også men det er fra et annet forhold. Blir svært overrasket om det skulle gjemme seg en gutt inni der, men hadde vært kjekt å fått litt flere gutter i familien :)
 
Magefølelsen seier jente. Veit ikkje kvifor. Ingen symptomer så og sei, så det er veldig likt då eg venta gutt. Eg har ingen god grunn til å tru at det er jente, men det gjer eg altså :p blir veldig spennende å få fasiten.

Nei no har eg ombestemt meg :yuck: Har følelse på gutt no :rolleyes: Så det blir spennande å sjå til slutt!
 
Føler på gutt:Heartblue


...men umulig å vite. Pga var mer kvalm og stort ubehag i forrige svangerskap vs dette.
 
Har alltid hatt lyst på jente, så regner med det blir gutter. Så lenge de er friske så er jeg fornøyd. Har ingen føleles på hva det blir.
 
Kjønn ingen aning men lurer av og til om det er flere der pga jeg føler meg mer jevnt dårlig... muligens jeg som drømmer om flere barn og tenker dette blir nok siste gang jeg er gravid... og alltid hatt lyst på tvillinger...
 
Jeg tror at vi får en jente :) , Vi har bare jenter fra før av :).
Selvom symptomene begynte en god del tidligere denne gangen enn de har gjort tidligere svangerskap :)
Nå har jeg fått skikkelig guttefølelse . så blir spennende å få vite på ul
 
Jeg tror vi får ei jente fordi det er mye jenter på begge sidene av familiene våre, samt mye uren hud og fettete går! Blir dog litt usikker når jeg kraver salt og kun er kvalm noen ganger i uka.
 
Jeg har på følelsen på at det er jente. Første svangerskapet mitt, så har ikke noe å sammenlikne med. Blir selvsagt like fornøyd uansett <3
 
Back
Topp