Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tror jeg får gutt. Det blir ikke født jenter i mannen sin familie!![]()
Samma her! Mannen min er 1 av 2 brødre. Faren er 1 av 3 brødre. Farfaren er 1 av 3 brødre. Oldefaren er 1 av 4 brødre...Tror jeg får gutt. Det blir ikke født jenter i mannen sin familie!![]()

Og nei, det er ingen søstre i noen av generasjonene. Magefølelsen min sier.. at det blir gutt? Magefølelsen sier det er en gutt![]()
magefølelsen sier ingenting ... er i såpass god form denne gangen at jeg nesten ikke tror at jeg er gravid en gang 
Er i dag 7+4, har fra før en gutt på 8 år. Har sagt i flere år at nummer 2 kommer til å bli jente, det har bare vært en magefølelse. Og nå som det er noen der inne, så har følelsen blitt sterkere. Min bestemor sendte meg melding forrige dagen og sa hun trodde det ble ei jente, og fortalte også at hennes venninne hadde sagt ut av det blå en dag «du kommer til å få et jenteoldebarn». Det blir spennende å se
er overtall av jenter i familien. Å vi har bare jenter fra før. Har en gutt også men det er fra et annet forhold. Blir svært overrasket om det skulle gjemme seg en gutt inni der, men hadde vært kjekt å fått litt flere gutter i familien Magefølelsen seier jente. Veit ikkje kvifor. Ingen symptomer så og sei, så det er veldig likt då eg venta gutt. Eg har ingen god grunn til å tru at det er jente, men det gjer eg altsåblir veldig spennende å få fasiten.
Har følelse på gutt no Nå har jeg fått skikkelig guttefølelse . så blir spennende å få vite på ulJeg tror at vi får en jente, Vi har bare jenter fra før av
.
Selvom symptomene begynte en god del tidligere denne gangen enn de har gjort tidligere svangerskap![]()