JEG TROR JEG FÅR.... JEG FÅR....

Eg har følelse det er ei jente :p

Men symptomer er så milde at det kan være en gutt...:confused013:cat: uansett, vi kommer til å være glad, det er vår første baby :joyful:
Svigerinne har to gutter, så svigermor sa hun vil gjerne ha en liten barnebarn-jente, for å strikke masse fine kjøler til henne:D:D:D
 
Jente sidene svangerskapet er så anderledes enn forgje men tørr ikke tro før vi får vite det på OUL.
 
Min første tanke var at det var gutt. Har ei jente på 5 år og en gutt på 2 år. Men foreløpig er dette mitt «beste» svangerskap. Generelt bra form. Så tenker jeg at det ikke kan være gutt for med nr. 2 var jeg dårlig fra start til slutt :D
 
Kan hende jeg får vite kjønn på UL Neste uke, men bare viss gynekologen får sett ordentlig på babyen. Veldig spent på neste uke  jeg tror det er jente. :happy093
 
Jeg tror jeg får en gutt :Heartblue magefølelsen sier det og jeg har drømt det :nailbiting: Jeg er førstegangs gravid så har ingenting å sammenligne med, men jeg har knapt vært dårlig bortsett fra milde symptomer og trøtthet. Kan nesten ikke vente med å få vite på UL i januar :woot:
 
11+6 i dag og jeg tror jeg venter ei jente. hittil er svangerskap ganske likt da jeg gikk med min datter.. Med sønnen min var jeg ikke såå dårlig hehe
 
Jeg tror jeg får en gutt :Heartblue magefølelsen sier det og jeg har drømt det :nailbiting: Jeg er førstegangs gravid så har ingenting å sammenligne med, men jeg har knapt vært dårlig bortsett fra milde symptomer og trøtthet. Kan nesten ikke vente med å få vite på UL i januar :woot:
Jeg trodde selv det skulle bli gutt, men så hadde jeg en drøm for 2 uker siden om at det ble jente.. Og hva viste ultralyden igår? Ei lite jente :dummy1::Heartpink Kan være noe med de der drømmene. Kroppen som prøver å fortelle oss noe?:love7
 
Tror jeg får gutt :Heartblue Mannen kommer fra ei slekt med kun gutter født i slekta 4 generasjoner tilbake på farens side, er nok litt derfor :p Men det er første barn og blir fantastisk glad uansett :shy:
Tror nok jeg ble litt påvirket av mannen ja, for det stemte ikke med gutt :p Har alltid sett for meg at jeg skulle få en jente først, hadde en drøm for noen uker siden at vi fikk vite at det var ei jente, men ellers har jeg ikke hatt noen magefølelse.. Men ultralyden igår viste at det var ei lita prinsesse :shy::dummy1::Heartpink Hadde blitt overlykkelig uansett kjønn :Heartred
 
Jeg trodde selv det skulle bli gutt, men så hadde jeg en drøm for 2 uker siden om at det ble jente.. Og hva viste ultralyden igår? Ei lite jente :dummy1::Heartpink Kan være noe med de der drømmene. Kroppen som prøver å fortelle oss noe?:love7
Så spennende med en liten prinsesse da :Heartred ja den gjør kanskje det, men jeg drømte at han var typ 16 år :blackeye jeg føler det er 1000 år til januar, så jeg vurderer enda en tidlig UL rett før jul for jeg er så utrolig nyskjerrig på hva som gjemmer seg inni der :bom Hadde vært gøy å annonsert babyen OG kjønnet for familien i julen :love7
 
Jeg tror jeg får en gutt :Heartblue magefølelsen sier det og jeg har drømt det :nailbiting: Jeg er førstegangs gravid så har ingenting å sammenligne med, men jeg har knapt vært dårlig bortsett fra milde symptomer og trøtthet. Kan nesten ikke vente med å få vite på UL i januar :woot:

Når jeg ble gravid med kommende storebror drømte jeg at jeg fikk en gutt :happy: når vi nå skulle prøve på nr2 drømte jeg at jeg fikk en gutt, og fikk positiv test noen dager senere. Mistet den spiren og når jeg ble gravid med denne drømte jeg igjen at jeg fikk en gutt og fikk positiv test noen dager senere hehe så jeg tror absolutt på at det kan ligge noe i drømmene ;) drømmer aldri om baby og graviditet utenom disse eksemplene. blir spennende å se hva det blir denne gangen!
 
Når jeg ble gravid med kommende storebror drømte jeg at jeg fikk en gutt :happy: når vi nå skulle prøve på nr2 drømte jeg at jeg fikk en gutt, og fikk positiv test noen dager senere. Mistet den spiren og når jeg ble gravid med denne drømte jeg igjen at jeg fikk en gutt og fikk positiv test noen dager senere hehe så jeg tror absolutt på at det kan ligge noe i drømmene ;) drømmer aldri om baby og graviditet utenom disse eksemplene. blir å se hva det blir denne gangen!
Så spennende :Heartblue hadde aldri trodd at denne ventingen på svar skulle føles så uendelig lenge, jeg vil jo vite det nå :rolleyes: masse lykke til i allefall :Heartred
 
Så spennende :Heartblue hadde aldri trodd at denne ventingen på svar skulle føles så uendelig lenge, jeg vil jo vite det nå :rolleyes: masse lykke til i allefall :Heartred
Haha ja det snegler seg av gårde. Men plutselig er det over! Vi er heldige som nå går inn mot jul og så er jo oul rett over nyåret! :) jeg er derimot for dårlig og håper å få vite på tul 16 desember hehe :hilarious:
Takk og lykke til, til deg og:Heartred
 
Har alltid hatt lyst på jente, så regner med det blir gutter. Så lenge de er friske så er jeg fornøyd. Har ingen føleles på hva det blir.
Tror jeg får jente, syntes jeg såg det på UL 12+2, ifht nub-teori, men dr.gyn. flyttet seg så fort forbi at jeg ikke er sikker.
 
Tror jeg får jente, syntes jeg såg det på UL 12+2, ifht nub-teori, men dr.gyn. flyttet seg så fort forbi at jeg ikke er sikker.

Legen jeg hadde påpekte at gutteutstyr ikke reiser seg før nærmere uke 14-15, og nuben pleier før den tid å hoppe litt opp og ned når fosteret beveger seg. Så forsto det som at man må se en del bilder før man kan være sikker på at nuben holder fast posisjon pekende nedover, før man kan konkludere med sannsynlig jente. Blir spennende å se hva dere får! :)
 
Back
Topp