JEG TROR JEG FÅR.... JEG FÅR....

Aner ikke hvorfor jeg heller, men føler jente. Sist følte jeg gutt, men det får jeg aldri vite om var rett ❤ Har også litt høy hcg denne gangen, målte 17935 på 5+3, og så denne artikkelen her etterpå. Kanskje det er noe i det? Time will show ❤

Vis vedlegget 338449

Oi, veldig interessant! Eg hadde relativ lav hcg, hadde 13000 på 5+5. Så kanskje gutt då :) har i grunn ingen følelse, men de har eg aldri hatt med nåken:p men har født 3 jenter då, så mulig gutten komme ;) har eit lite snev av håp om tvillingar, men trudde ikkje de når hcg va så lavt, men livmor e ganske høgt oppe og eg finne morkakelyd på to plasser (de har eg ikkje gjort før) men ingen fosterhjerter endo. Så bittelitt noio for ka detta e, men de finne me ut på Mandag uansett^^
 
Tror egentlig gutt nå :p Har jente fra før. Denne gangen har jeg ikke lyst på godteri i det hele tatt, i motsetning til forrige gang, og jeg fikk senere positiv test enn forrige gang. Så blir spennende å se :D
 
Jeg tror at vi får en jente :) , Vi har bare jenter fra før av :).
Selvom symptomene begynte en god del tidligere denne gangen enn de har gjort tidligere svangerskap :)
 
Nå skal ikke jeg vite, men på bakgrunn av symptomer, så må det være gutt denne gangen :p
 
Oi, veldig interessant! Eg hadde relativ lav hcg, hadde 13000 på 5+5. Så kanskje gutt då :) har i grunn ingen følelse, men de har eg aldri hatt med nåken:p men har født 3 jenter då, så mulig gutten komme ;) har eit lite snev av håp om tvillingar, men trudde ikkje de når hcg va så lavt, men livmor e ganske høgt oppe og eg finne morkakelyd på to plasser (de har eg ikkje gjort før) men ingen fosterhjerter endo. Så bittelitt noio for ka detta e, men de finne me ut på Mandag uansett^^

Så spennende! Ikke lenge til mandag nå, gleder meg til å høre hvordan det går :)
 
Magefølelsen min sier gutt. Vet ikke hvorfor, har alltid sett for meg jente før jeg ble gravid. Nå er jeg helt sikker på at det er liten gutt. Så det blir spennende og se :D:D
 
Sist gang jeg var gravid så trodde jeg at det var gutt. Hadde typiske guttesymptomer. Men fikk jente. Denne gangen så har ikke magefølelsen sagt noe, enda. Største forskjellen hittil er at jeg har fått kviser siden eggløsning. Sist gang fikk jeg kjempefin hud nesten med engang.
 
Jeg tror det er en jente til :) hadde vært artig med en av hver, men føler det er en jente til:)
 
Har to jenter fra før, totalt ulike svangerskap med begge de.. Sååå jeg aner ikke hva jeg tror, men har et lite ekstra håp på gutt :Heartblue
 
Tror det blir en gutt, av den simple forklaring at jeg har en gutt fra før og jenter er en sjelden ting i vår familie så klarer ikke se for meg en jente:hilarious:
 
Magefølelsen seier jente. Veit ikkje kvifor. Ingen symptomer så og sei, så det er veldig likt då eg venta gutt. Eg har ingen god grunn til å tru at det er jente, men det gjer eg altså :p blir veldig spennende å få fasiten.
 
Back
Topp