Hei alle februardamer!
Ja, når tenker dere pakke fødebagen? Selv hadde jeg ikke tenkt å pakke den før uke 35, men var hos jm denne uken og hun mente det var lurt å begynne å pakke den allerede nå
Syntes det var litt vel tidlig, men kanskje like greit å ha den noenlunde klar før julen setter inn for fullt. Jeg er selv 32+2 i dag.
Og til dere som har født på KK før; hva har de av ting til baby der? Jeg gidder ikke ta med ting jeg kan få på sykehuset. Er det nødvendig å ta med gulpekluter? Ammeinnlegg?
Ja, når tenker dere pakke fødebagen? Selv hadde jeg ikke tenkt å pakke den før uke 35, men var hos jm denne uken og hun mente det var lurt å begynne å pakke den allerede nå
Og til dere som har født på KK før; hva har de av ting til baby der? Jeg gidder ikke ta med ting jeg kan få på sykehuset. Er det nødvendig å ta med gulpekluter? Ammeinnlegg?

Ja, har vel litt kontroll jeg også egentlig, men merker det kan bli lett å ta med seg for mye? Men hey, heller for mye enn for lite kanskje
Ville bare nevne det så du ikke blir skuffet dersom du går over tiden, for det ble jeg
Det er så kjipt å innstille seg på å føde litt tidligere eller til termin, for å så gå mange dager over. De var så lange de ekstra dagene 

Vet godt at kynnerne ikke behøver bety noe, men man vet jo aldri heller.. Er mest jm som var veldig opptatt av dette på sist kontroll, og jeg tenker vel bare at det er greit å være forberedt, selv hadde jeg ikke tenkt å begynne å pakke før uke 35-36 

Det eneste jeg mangler er snacks og øyegel(bruker døgnlinser, så jeg har linsene på i 30 dager i strekk). Bagen til babyen er ferdig pakket!