Når pakker dere fødebagen?

Tenkte å pakke litt denne veka, er 37+3 idag.

Har begynt å pakke, men er ikke ferdig enda. Er 37+0 i morgen så da skal alle kjerringråd iverksettes :D

Å tenke på fødebag har liksom vært så fjernt, er jo lenge igjen enda. Men, så begynner man å tenke da. Vil ha den ferdigpakket ca en måned før termin, og da er der bare en måned til den må være klar. Herregud! :eek:

Og nå er vi her og jeg har ikke begynt! Har skrevet en veldig detaljert liste da, så mangler egentlig bare å handle inn litt småting og få baggen pakket:p

Hva pakker dere fødebagen i? En weekend bag? Stor bag? Koffert? :hilarious:

Hva pakker dere fødebagen i? En weekend bag? Stor bag? Koffert? :hilarious:
Med forrige pakket jeg treningsbagen min. Og stelleveske til baby. Nå blir jeg alene til vi blir hentet, og ser for meg at å drasse bag, stelleveske, kameraveske og baby ut av sykehuset alene blir litt voldsomt. Lurer derfor på trillekoffert. Evt krysse fingrene for at samboer får komme inn for å hente oss...

Har alltid hatt alt oppi en koffert. Blir en litt halvstor koffert denne gang siden jeg skal settes i gang og far får ikke forlate barselhotellet for å hente noe. Trenger plassen:joyful:

Hvilke str pakker dere til baby i fødebag? Blir 56 for stort? Synes det er så vanskelig å vite. Har egentlig ingen plagg i 50. På symfysemål er han helt gjennomsnittlig.

Hvilke str pakker dere til baby i fødebag? Blir 56 for stort? Synes det er så vanskelig å vite. Har egentlig ingen plagg i 50. På symfysemål er han helt gjennomsnittlig.
Har pakket bare i str 56, har ingenting i 50 :p Tenker å kjøpe en del etter fødselen (da har jeg noe å gjøre på barsel:p:p:p), de vokser fort ut av str, så jeg har kun kjøpt 8-9 plagg i str 56, har arvet en del klær da, men vil først og fremst bruke det jeg har kjøpt :)

Har pakket bare i str 56, har ingenting i 50 :p Tenker å kjøpe en del etter fødselen (da har jeg noe å gjøre på barsel:p:p:p), de vokser fort ut av str, så jeg har kun kjøpt 8-9 plagg i str 56, har arvet en del klær da, men vil først og fremst bruke det jeg har kjøpt :)
Haha ser nå at jeg skrev symfysemål, husker ikke hva det heter! Ok, takk for svar!!! Ja deg blir nettshopping på barsel? :D Lurt. Jeg har fått en liten ulldress i 50 men kjipt at han vokser ut av den med en gang så tror jeg bytter den til 56. Ææ nærmer seg nå!

Vi fikk faktisk bruk for en del i str 50, brukte det ca en måned selv om mine var ganske store. Vanskelig å vite før de er her, men kan være greit å ha litt i 50 i alle fall:)

Hehe jeg er visst også litt senere ute enn jeg planla :p

Hva slags snacks og mat pakker dere? Og hva får man av mat på sykehuset, kun i «spisetider» eller kan man få noe dersom man er sulten?

Hehe jeg er visst også litt senere ute enn jeg planla :p

Hva slags snacks og mat pakker dere? Og hva får man av mat på sykehuset, kun i «spisetider» eller kan man få noe dersom man er sulten?

Har ikke tenkt på å pakke snacks og mat :hilarious: men skjønner jeg kanskje burde det:rolleyes:

Har de kjøleskap man får oppbevare egen mat i? Eller bør man tenke på kun å pakke ting som holder seg fint i romtemperatur?

Kunne tenke meg litt sjokolade og spekemat! Noen nøtter gjerne for rask og god energi.

Har ikke tenkt på å pakke snacks og mat :hilarious: men skjønner jeg kanskje burde det:rolleyes:

Har de kjøleskap man får oppbevare egen mat i? Eller bør man tenke på kun å pakke ting som holder seg fint i romtemperatur?

Kunne tenke meg litt sjokolade og spekemat! Noen nøtter gjerne for rask og god energi.

Du må pakke ting som tåler romtemp.

Jeg hadde ikke noe behov for å ha med noe å spise sist. Denne gangen har jeg pakket nedi en sjokolade og noen lakriskuler, men det er mest fordi vi hadde så sinnsykt mye i skapene etter julen :p

Ellers har jeg nesten pakket ferdig. Mangler sånne ting jeg trenger å bruke nå også, som kindle, mobillader, o.l., og har ikke pakket noe til babyen ennå..

Har pakket i en liten trillekoffert (str kabinkoffert). Ammepute, flipflop, og bæretøy må jeg ha i en pose utenom. Enten det, eller så må jeg pakke om i den store amerika-kofferten :p Og med tanke på hvor lite plass det var på rommet sist, er det lettere med to kolli, så jeg slipper dra frem den svære kofferten hver gang jeg skal ha en ny sokk.

Back
Topp