Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Å tenke på fødebag har liksom vært så fjernt, er jo lenge igjen enda. Men, så begynner man å tenke da. Vil ha den ferdigpakket ca en måned før termin, og da er der bare en måned til den må være klar. Herregud!
Hva pakker dere fødebagen i? En weekend bag? Stor bag? Koffert?
Litt stor treningsbag på størrelse med en weekend bag. Stelleveske til babyHva pakker dere fødebagen i? En weekend bag? Stor bag? Koffert?
Hva pakker dere fødebagen i? En weekend bag? Stor bag? Koffert?
Med forrige pakket jeg treningsbagen min. Og stelleveske til baby. Nå blir jeg alene til vi blir hentet, og ser for meg at å drasse bag, stelleveske, kameraveske og baby ut av sykehuset alene blir litt voldsomt. Lurer derfor på trillekoffert. Evt krysse fingrene for at samboer får komme inn for å hente oss...Hva pakker dere fødebagen i? En weekend bag? Stor bag? Koffert?
Har pakket både til meg og babyen i en sportsbag Mannen får en egen, pluss at all drikke og snacks blir pakket i hans bagHva pakker dere fødebagen i? En weekend bag? Stor bag? Koffert?
Har pakket bare i str 56, har ingenting i 50 Tenker å kjøpe en del etter fødselen (da har jeg noe å gjøre på barsel), de vokser fort ut av str, så jeg har kun kjøpt 8-9 plagg i str 56, har arvet en del klær da, men vil først og fremst bruke det jeg har kjøptHvilke str pakker dere til baby i fødebag? Blir 56 for stort? Synes det er så vanskelig å vite. Har egentlig ingen plagg i 50. På symfysemål er han helt gjennomsnittlig.
Haha ser nå at jeg skrev symfysemål, husker ikke hva det heter! Ok, takk for svar!!! Ja deg blir nettshopping på barsel? Lurt. Jeg har fått en liten ulldress i 50 men kjipt at han vokser ut av den med en gang så tror jeg bytter den til 56. Ææ nærmer seg nå!Har pakket bare i str 56, har ingenting i 50 Tenker å kjøpe en del etter fødselen (da har jeg noe å gjøre på barsel), de vokser fort ut av str, så jeg har kun kjøpt 8-9 plagg i str 56, har arvet en del klær da, men vil først og fremst bruke det jeg har kjøpt
Vi fikk faktisk bruk for en del i str 50, brukte det ca en måned selv om mine var ganske store. Vanskelig å vite før de er her, men kan være greit å ha litt i 50 i alle fallHvilke str pakker dere til baby i fødebag? Blir 56 for stort? Synes det er så vanskelig å vite. Har egentlig ingen plagg i 50. På symfysemål er han helt gjennomsnittlig.
Jeg har pakket i trillekoffert (kabin-størrelse) og en ryggsekk utenomHva pakker dere fødebagen i? En weekend bag? Stor bag? Koffert?
Hehe jeg er visst også litt senere ute enn jeg planla
Hva slags snacks og mat pakker dere? Og hva får man av mat på sykehuset, kun i «spisetider» eller kan man få noe dersom man er sulten?
Har ikke tenkt på å pakke snacks og mat men skjønner jeg kanskje burde det
Har de kjøleskap man får oppbevare egen mat i? Eller bør man tenke på kun å pakke ting som holder seg fint i romtemperatur?
Kunne tenke meg litt sjokolade og spekemat! Noen nøtter gjerne for rask og god energi.