~Skravetråd for Desember ~

Det er bra du har lyspunkter ❤️
Det er ikke noe problem.
Har generelt sett en positiv innstilling uansett hvor galt ting ser ut.
Reiser meg alltid opp igjen, trenger bare litt tid først for å bli ferdig med å være lei

Endelig bestemt iss for lampe, da må vi bare få kjøpt den. Gave til meg fra mamma , gaven til kengubsrnet fra min mamma er også i boks , deilig

Gjett om jeg etterhvert skal begynne å spare til laseroperasjon, er så lei av alt som heter briller og linser :p

Folk er jaggu god på munnbind nå, vært på senter og hentet gaven til kengubsrnet , 90% hadde munnbind

Folk er jaggu god på munnbind nå, vært på senter og hentet gaven til kengubsrnet , 90% hadde munnbind
Ikke så mange som bruker det her, men vi bor på et relativt lite sted og har f.eks tre dagligvarebutikker som da er oppe fra 7/8 - 22/23. Virker som folk er flinke til å spre handelen utover åpningstidene :)

Ikke så mange som bruker det her, men vi bor på et relativt lite sted og har f.eks tre dagligvarebutikker som da er oppe fra 7/8 - 22/23. Virker som folk er flinke til å spre handelen utover åpningstidene :)
Gikk fint å holde avstand der vi var men folk hadde likevel munnbind. Vi var jo bare nederst etasje da

Back
Topp