Det er ikke noe problem.Det er bra du har lyspunkter![]()
Har generelt sett en positiv innstilling uansett hvor galt ting ser ut.
Reiser meg alltid opp igjen, trenger bare litt tid først for å bli ferdig med å være lei
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er ikke noe problem.Det er bra du har lyspunkter![]()
SkjønnerPå kjøkkenet er der ikke fysisk plass, men enden av spisebordet går.
Jo takk. Hun fylte på onsdag, vennene i dagGratulerer
Takk takkKos dere
Nei SGratulerer så mye.
O?
Jo takkGratulerer
Ja, mi blir 5 om knapt 3 uker.Jo takk. Hun fylte på onsdag, vennene i dagvåre er jo jevngamle . 5 år
![]()
Det har jeg lyst på også.Lyst på rundt spisebord altså, egentlig et på kjøkkenet også
Sett noen du har lyst på?Det har jeg lyst på også.
Vi er veldig glad i eik. Ellers stoler som ikke er lyse, sånn som vi har nå. De ser virkelig ikke ut. Har du sett deg ut noe?Sett noen du har lyst på?
Det har jeg lyst på også.
Vi og skal ha rundt!Sett noen du har lyst på?
Har sett flere, men de er en smule dyre. Tror ikke det blir eik denne gangenVi er veldig glad i eik. Ellers stoler som ikke er lyse, sånn som vi har nå. De ser virkelig ikke ut. Har du sett deg ut noe?
Ikke så mange som bruker det her, men vi bor på et relativt lite sted og har f.eks tre dagligvarebutikker som da er oppe fra 7/8 - 22/23. Virker som folk er flinke til å spre handelen utover åpningstideneFolk er jaggu god på munnbind nå, vært på senter og hentet gaven til kengubsrnet , 90% hadde munnbind
Gikk fint å holde avstand der vi var men folk hadde likevel munnbind. Vi var jo bare nederst etasje daIkke så mange som bruker det her, men vi bor på et relativt lite sted og har f.eks tre dagligvarebutikker som da er oppe fra 7/8 - 22/23. Virker som folk er flinke til å spre handelen utover åpningstidene![]()