Medisterkaker var mannen vant med til ribbeDa lider han jo ingen nød.
Medister er ikke jeg glad i, men mannen er faktisk glad i medisterkaker, kanskje vi burde ha det også til ribba. Noen få.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Medisterkaker var mannen vant med til ribbeDa lider han jo ingen nød.
Medister er ikke jeg glad i, men mannen er faktisk glad i medisterkaker, kanskje vi burde ha det også til ribba. Noen få.
Jeg kan faktisk ikke huske om svigermor noen gang har servert medisterkaker til jul, men mine svigerforeldre er vestlendinger bosatt på Østlandet så de serverer pinnekjøtt med svinemør, ikke klassisk østlandsmat. Medister har jeg følelsen av at et østlandsmat? Men han har kjøpt det til middag sånn helt utenom julematen, var bare ikke en veldig stor hit i familien så han gjør det ikke så ofte. Men skal høre om han vil ha til jul. Kanskje noen unger har vokst inn i smakenMedisterkaker var mannen vant med til ribbe
På julMin er ikke glad i kjøtt sånn egentlig, så vi burde kanskje hatt noe annet men han får spise seg mett på tilbehør
Nå trodde jeg et øyeblikk at han bare skulle få tilbehør til julemiddag. Glad det ikke var slik!Vi har både medisterkaker og pølser, han er heldigvis glad i medisterkaker
Ja det er nok østlandsmAt og helt vanlig hos svigerfamilienJeg kan faktisk ikke huske om svigermor noen gang har servert medisterkaker til jul, men mine svigerforeldre er vestlendinger bosatt på Østlandet så de serverer pinnekjøtt med svinemør, ikke klassisk østlandsmat. Medister har jeg følelsen av at et østlandsmat? Men han har kjøpt det til middag sånn helt utenom julematen, var bare ikke en veldig stor hit i familien så han gjør det ikke så ofte. Men skal høre om han vil ha til jul. Kanskje noen unger har vokst inn i smaken
Nå ligger det litt mer bak dette akkurat her i heimen, så tilbehør hadde vært godt nok om han hadde valgt å bare spise detPå jul
Nå trodde jeg et øyeblikk at han bare skulle få tilbehør til julemiddag. Glad det ikke var slik!
Kjente en som ikke likte ribbe, og måtte spise brødskive på julaften i oppveksten. Det synes jeg var umåtelig trist.
Jeg likte ikke ribbe heller, så jeg fikk sossisser som min helt egen julemat. Beholdt det helt til jeg sluttet å spise kjøtt, selv om jeg etter hvert likte ribbe og hovedretten dessuten ble endret til pinnekjøtt.
Vi foretrekker søtpoteterSøtpotet til, det var ukjent for meg. Vi bruker vanlige poteter.
Jeg har først nå begynt å like det. Jeg mener jeg har kunnet spise det, men ikke vært veldig glad i det.Mine unger liker også ribbe, der har de gjort fra de var små. En smak som er litt "enklere" enn pinnekjøtt, som er vår julemat... Men de eldste liker det også nå
Mmmm medisterkaker er godt detVi har både medisterkaker og pølser, han er heldigvis glad i medisterkaker
Gutta mine synes hverfall detMmmm medisterkaker er godt det
Så kjedeligUtrolig koselig med peppekakebaking med barna, men nå har jeg så vondt i ryggen at jeg er kvalm