God ettermiddag alle sammen.
Jeg driver på å lager pepperkakedeig
Hva driver dere med?
Hva driver dere med?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
På vei hjem etter handling og besøkGod ettermiddag alle sammen.
Hva driver dere med?
Nettopp spist ribbe.God ettermiddag alle sammen.
Hva driver dere med?
Tror muligens vi skal ha det på 3. eller 4. søndag i advent.Nettopp spist ribbe.![]()
Frøkna likte ribba. Men nektet å spise når faren prøvde å gi hu av en eller annen grunn?Tror muligens vi skal ha det på 3. eller 4. søndag i advent.
Kanskje på tide at ungene får smake norsk tradisjonsjulemat også![]()
Mine unger liker også ribbe, der har de gjort fra de var små. En smak som er litt "enklere" enn pinnekjøtt, som er vår julemat... Men de eldste liker det også nåFrøkna likte ribba. Men nektet å spise når faren prøvde å gi hu av en eller annen grunn?
Han prøvde med søtpotet først, kanskje derfor.
Det er jo godt. Men du lager mye annen god julemat du da!Tror muligens vi skal ha det på 3. eller 4. søndag i advent.
Kanskje på tide at ungene får smake norsk tradisjonsjulemat også![]()
Søtpotet til, det var ukjent for meg. Vi bruker vanlige poteter.Det er jul.
Vi spiser ribbe med søtpoteter, grønnsaker, brun saus, Omnomnom
Set meste som sto på planen i går, vi ble borte noen timer så da var det mye vi ikke rakk.God morgen, andre søndag i advent
Hva står på planen? Her skal det i alle fall bakes julemenn, forhåpentligvis endelig lage syltaflesk (sylte) og kanskje tennbriketter av avispapir og stearin, med ungene. Besteforeldre liker å få det i julegave.
Min er ikke glad i kjøtt sånn egentlig, så vi burde kanskje hatt noe annet men han får spise seg mett på tilbehørMine unger liker også ribbe, der har de gjort fra de var små. En smak som er litt "enklere" enn pinnekjøtt, som er vår julemat... Men de eldste liker det også nå
Min er ikke glad i kjøtt sånn egentlig, så vi burde kanskje hatt noe annet men han får spise seg mett på tilbehør
Vi har både medisterkaker og pølser, han er heldigvis glad i medisterkakerMine unger er glad i kjøtt, i alle fall eldste og yngste. (mellomste erukie glad i middag. Hun er derimot glad i brød, men hun spiser kjøtt)
Men fast har vi svinemør, det liker de også, men fra ungene var små har vi også hatt småpølser. Nissepølser var de solgt som noen år, men det har de sluttet med. Smårettpølse selges de vel som året rundt. Mini - grillpølser.
Alle skal i alle fall bli mett. Å, nå gleder jeg meg til julemat!
Da lider han jo ingen nød.Vi har både medisterkaker og pølser, han er heldigvis glad i medisterkaker