Oss testetøser imellom

Hmm, det gjør ikke jeg :facepalm::angelic::nailbiting: Men kanskje det er noe der uansett. Har en tidlig test igjen, så skal ta den i morgen tidlig.


Hehe kan være øyet mitt ser noe uansett haha, jeg har sett så mye på tester her inne og tester jeg har tatt selv så har vel strek øyner :facepalm::facepalm::woot:
 
Dere ass, spør om hjelp her jeg:

Jeg er på IKM i dag, og håper såklart. Har testet med billige-tester sine tidligtester flere dager, blenda. I går og i dag også testet med RFSU test ofte. Også blendahvitt.

En del symptomer som jeg kan kjenne igjen fra tidligere svangerskap, og jeg vet jeg produserer HCG sent.

Hvilke tester anbefaler du? Fortrinnsvis en jeg kan få tak i på apoteket :)
Ååå som jeg håper for deg! :smiley-angelic001Jeg syntes rfsu sine strimler er bra, jeg har ikke fått skyggestreker på dem og har brukt opp 2 pakker :D jeg tok tidligtest og rfsu samme dag og jeg følte jeg fikk lik strek på begge. Den på tidligtesten var ubersvak (Så ut som skygge) morgenen samme dag og på kvelden fikk jeg ganske positiv vanligtest. Krysser fingrene!
 
Merkelig at Make sure 25 mlU gir like sterk farge som Clearblue 10 mlU :wideyed:.

De to nederste testene er tatt fra samme urin. (Dårlig kvalitet på bildene, i know)
Har tatt både tidlig og vanlig jeg også og fikk lik strek føler jeg. Så jeg mistenker at når man først produserer hcg så er det ofte nok til å vise på 25mlU. Gratulerer! :Heartred
 
Noen erfaringer med positiv test med 10 mlu sensitivitet, å negativ på 25mlu?
Den første er vitusapotek sin egen tidlig test, har god erfaring med den fra før. Vises ikke så godt på bildet, men er helt klart rosa og positiv, å streken kom med en gang.
Den andre er tatt 3 timer etterpå, rfsu sin "vanlige" test.
Når kan jeg evt forvente at den på 25 blir positiv?
Har ingen anelse om dpo, fikk bare en følelse av å teste!
Jeg skimter strek på den vanlige også :) Vitusapotek sine tidligtester gir ofte skygger, men er den rosa er det ikke skygge :D
 
Jeg skimter strek på den vanlige også :) Vitusapotek sine tidligtester gir ofte skygger, men er den rosa er det ikke skygge :D
Har brukt apoteket sin flere ganger, både når jet har vært gravid og ikke vært gravid å det har aldri vært noe tull :)
Jeg ser ingenting på den vanlige, så får vente å se i morgen tidlig om tidligtesten fortsatt er positiv :)
 
Hei, testetøser!

Lite spm. Når dere snakker om murring og stikkinger, hvor stikker det da? :smiley-ashamed004 Jeg er bare 6-7 dpo, men har rett og slett vondt helt nederst i magen, samtidig som det kiler litt! Samme stikkefølelse som el, men mer... rund? Gir det mening haha? Men det er liksom heeelt nederst, bak skambeinet omtrent, det er vel for langt nede til å ha noe med livmoren å gjøre?

Har vært gravid to ganger før men da prøvde vi ikke så jeg var ikke like var symptomene haha!

Edit: kan legge til at det stråler litt nedover lårene også. Er sååå redd for at det er noe galt?! Eller urinveisinfeksjon eller noe
 
Last edited:
Hei, testetøser!

Lite spm. Når dere snakker om murring og stikkinger, hvor stikker det da? :smiley-ashamed004 Jeg er bare 6-7 dpo, men har rett og slett vondt helt nederst i magen, samtidig som det kiler litt! Samme stikkefølelse som el, men mer... rund? Gir det mening haha? Men det er liksom heeelt nederst, bak skambeinet omtrent, det er vel for langt nede til å ha noe med livmoren å gjøre?

Har vært gravid to ganger før men da prøvde vi ikke så jeg var ikke like var symptomene haha!

Edit: kan legge til at det stråler litt nedover lårene også. Er sååå redd for at det er noe galt?! Eller urinveisinfeksjon eller noe
For meg er det ganske likt mensen og eggløsningssmerter, men man kan sikkert oppleve disse smertene forskjellig :) Har du tatt en test?
 
Hei! Vi har jo hatt mange kjemiske i år, og er selvsagt ganske nervøse denne pp med første bruk av progesteronstøtte. Har hatt økende strek i flere dager nå, men av gammel vane leter jeg etter nye symptomer på kjemisk.

Dere som har fått positiv test. Hvor sterk strek fikk dere etterhvert? Får dere opp tydelig strek, før testen har tørket en stund? Har fortsatt tydelig strek når testen tørker noen min, men jeg venter liksom på den umiddelbare knallsterke streken, som er lik kontrollstteken. Får dere andre den eller?

samling av økning på øverste. Nederste fra i dag tidlig. Streken er der, men vil så gjerne at den skal bli knall sterk. Kan det hende at den ikke blir sterkere?

3BC6852E-7DA0-460B-A919-B6F2F42963F3.jpeg BF1D01BD-2A60-49F3-BFBB-1B801B193781.jpeg
 
Hei! Vi har jo hatt mange kjemiske i år, og er selvsagt ganske nervøse denne pp med første bruk av progesteronstøtte. Har hatt økende strek i flere dager nå, men av gammel vane leter jeg etter nye symptomer på kjemisk.

Dere som har fått positiv test. Hvor sterk strek fikk dere etterhvert? Får dere opp tydelig strek, før testen har tørket en stund? Har fortsatt tydelig strek når testen tørker noen min, men jeg venter liksom på den umiddelbare knallsterke streken, som er lik kontrollstteken. Får dere andre den eller?

samling av økning på øverste. Nederste fra i dag tidlig. Streken er der, men vil så gjerne at den skal bli knall sterk. Kan det hende at den ikke blir sterkere?

Vis vedlegget 341924 Vis vedlegget 341925

Hvor langt er du på vei? Jeg hadde relativt svake streker, selv noen dager etter ikm og jeg hadde fått 2-3 uker på digital. Testet igjen i går (5+0) og først da var teststreken nærmere kontrollstreken i styrke! Høres tøft ut med så mange kjemiske :( håper denne spiren holder seg fast og at vi kanskje sees i august-gruppa da! ❤️
 
Hvor langt er du på vei? Jeg hadde relativt svake streker, selv noen dager etter ikm og jeg hadde fått 2-3 uker på digital. Testet igjen i går (5+0) og først da var teststreken nærmere kontrollstreken i styrke! Høres tøft ut med så mange kjemiske :( håper denne spiren holder seg fast og at vi kanskje sees i august-gruppa da! ❤️

Takk for svar❤️
IKM i morgen, så er ikke så langt avsted enda. Håper og tror at det skal gå denne gangen, men hører jo at en del mister på den første pp med progesteron, så er forberedt på det. Det blir man jo på en måte uansett etter mange kjemiske. Men tar det som et godt tegn at det stiger og ikke stagnerer. :) Jeg krysser fingrene for at august blir termingruppa vår ;-) Har allerede en augustgutt, så er nok praktisk å ha to i samme mnd ;-)
 
Har blitt helt hekta på å teste nå som jeg syns jeg ser en skygge, bare håper det ikke er kun en skygge. Ser dere streken? Når tror dere en vanlig clearblue vil slå ut hvis jeg er gravid? Er 10dpo idag og fikk en sånn her skygge igår, idag tidlig og nå 4 timer siden sist. :nailbiting:
 

Vedlegg

  • F5FD93B5-6A70-4113-9F3E-452FA7494151.jpeg
    F5FD93B5-6A70-4113-9F3E-452FA7494151.jpeg
    29,5 KB · Visninger: 107
  • 889EA14F-DF82-4D3E-8DFF-C1793CBEE636.jpeg
    889EA14F-DF82-4D3E-8DFF-C1793CBEE636.jpeg
    28,7 KB · Visninger: 112
Har blitt helt hekta på å teste nå som jeg syns jeg ser en skygge, bare håper det ikke er kun en skygge. Ser dere streken? Når tror dere en vanlig clearblue vil slå ut hvis jeg er gravid? Er 10dpo idag og fikk en sånn her skygge igår, idag tidlig og nå 4 timer siden sist. :nailbiting:[/QUOTE
CB digital slå ut på meg med en strek som ligner din. Streken var såpass svak (8DPO) at det var vanskelig å se om den var rosa eller grå, men rosa ble den :)
 
Har blitt helt hekta på å teste nå som jeg syns jeg ser en skygge, bare håper det ikke er kun en skygge. Ser dere streken? Når tror dere en vanlig clearblue vil slå ut hvis jeg er gravid? Er 10dpo idag og fikk en sånn her skygge igår, idag tidlig og nå 4 timer siden sist. :nailbiting:
CB digital slo ut på meg med en strek som ligner din. Streken var såpass svak (8DPO) at det var vanskelig å se om den var rosa eller grå, men rosa ble den :)
 
CB digital slo ut på meg med en strek som ligner din. Streken var såpass svak (8DPO) at det var vanskelig å se om den var rosa eller grå, men rosa ble den :)
Får vel kjøpe en CB hvis det er en antydning til strek imorgen også :p hatt skygge på strekene i 3 dager nå, men syns den er noe sterkere idag altså.
 
Noen med erfaring med Metode sin test? (Apotek1)
Føler meg meget gravid, men dårlig med streker på den jeg tok i dag. Ikm i dag.
Hadde svaaaake streker på babydan for 3 dager siden..
 
Hei! Vi har jo hatt mange kjemiske i år, og er selvsagt ganske nervøse denne pp med første bruk av progesteronstøtte. Har hatt økende strek i flere dager nå, men av gammel vane leter jeg etter nye symptomer på kjemisk.

Dere som har fått positiv test. Hvor sterk strek fikk dere etterhvert? Får dere opp tydelig strek, før testen har tørket en stund? Har fortsatt tydelig strek når testen tørker noen min, men jeg venter liksom på den umiddelbare knallsterke streken, som er lik kontrollstteken. Får dere andre den eller?

samling av økning på øverste. Nederste fra i dag tidlig. Streken er der, men vil så gjerne at den skal bli knall sterk. Kan det hende at den ikke blir sterkere?

Vis vedlegget 341924 Vis vedlegget 341925
Hvis du søker på forumet etter hcg økning så fant jeg en tråd der ei posta normal stigning og la ved bilde av tester. Der viste det ganske svak stigning på testene og at dette var helt normalt :)
 
Sniker meg inn her:angelic:

Er en smule redd for at det er lite stigning fra 14-16.. Noen som har noen tanker?:Heartred
 

Vedlegg

  • C49163FA-DAFD-497D-AA7A-4609277C18A6.jpeg
    C49163FA-DAFD-497D-AA7A-4609277C18A6.jpeg
    27,3 KB · Visninger: 96
Back
Topp