mamat2prinsesser&4prinser
2007♡ 2009♡ 2012♡ 2018♡ 2021♡ 2023♡
VIP
Vi som prøver :)
September 2012
Novemberlykke 2018
Oktoberbarna 2021♡
Novemberfnuggene 2023
✨️Julestjernene2023✨️
Tenkte det kunne være hyggelig med en egen dagbok. Litt for å holde styr på egne tanker og følelser, da det er blitt noen PP nå
*OPPDATERT November'25*
Forrige barn nr 6 brukte vi 5PP på å få til(3 av PP mistet vi)
Jeg er da blitt ei dame på 40 år, jeg og samboeren har vært sammen i over 18 år nå(straks 19 år), og vi ønsker 1 barn til
Vi har 6 felles barn ifra før i alderen 18år, 15 år, 12 år, 6år, 3år og 19 mnd
Blir spennende å se hva framtiden bringer
Skulle egentlig vært gravid nå med en septemberspire, men mistet i januar- håper sårt på en regnbuebaby
Så mistet vi spiren i juli også, så skulle hatt termin i mars. Og mistet spiren nå i PP5 også️
Håper på terminspire i PP6

Nr 7 ble konstatert MA I uke 8+2. Er nå 8+4 og ingenting er skjedd ennå. Enden på visa ble MA 9+5(da aborten ble gjennomført). Gikk med det i 8 dager uten noe skjedde av seg selv, før jeg fikk mifegyne og cytotec 2 dager etter for å fullføre aborten. Føler på en stor sorg over den lille vi mistet

*OPPDATERT November'25*
Forrige barn nr 6 brukte vi 5PP på å få til(3 av PP mistet vi)
Jeg er da blitt ei dame på 40 år, jeg og samboeren har vært sammen i over 18 år nå(straks 19 år), og vi ønsker 1 barn til
Vi har 6 felles barn ifra før i alderen 18år, 15 år, 12 år, 6år, 3år og 19 mndSkulle egentlig vært gravid nå med en septemberspire, men mistet i januar- håper sårt på en regnbuebaby

Så mistet vi spiren i juli også, så skulle hatt termin i mars. Og mistet spiren nå i PP5 også️Håper på terminspire i PP6

Nr 7 ble konstatert MA I uke 8+2. Er nå 8+4 og ingenting er skjedd ennå. Enden på visa ble MA 9+5(da aborten ble gjennomført). Gikk med det i 8 dager uten noe skjedde av seg selv, før jeg fikk mifegyne og cytotec 2 dager etter for å fullføre aborten. Føler på en stor sorg over den lille vi mistet

Last edited:

Lykke til med pp5

Har sykluser på alt fra 29-35 dager
Forrige PP kom EL på CD15
Tempen synker ennå, men er jo i grunn samme det, siden jeg ikke har EL før om tidligst 8 dager
Så hele hagen er nå pyntet med julelys. Julelys på grantrærne som står der hele året, julelys på gjerdet som er formen i buer, stor snømann med lys og pakker med lys, reinsdyrfamilie(en stor hann med slede og to små barn(snart tre), lys på garasjen langs taket og vinskyene. Candy canes opp langs hele innkjørselen. Det meste er bestilt fra USA(mannen er halvt amerikansk). Er så fint å spre litt lys, varme og glede nå i denne mørke tiden, også med tanke på corona
Er så hyggelig å kunne glede andre
Litt av hært, som vi sier