Drømmen om en til i familien♡

mamat2prinsesser&4prinser

Forumet er livet
VIP
September 2012
Novemberlykke 2018
Oktoberbarna 2021♡
Novemberfnuggene 2023
✨️Julestjernene2023✨️
Tenkte det kunne være hyggelig med en egen dagbok. Litt for å holde styr på egne tanker og følelser, da det er blitt noen PP nå. Noe som jeg ikke har prøvd førhen, da jeg ellers har blitt fort gravid. Er nå i PP 5 og 3 PP etter kjemisk. Vi prøver nå på bebis nr 5:Heartred

Jeg er da ei dame på 35 år, jeg og samboeren har vært sammen i over 14 år nå, og vi ønsker 1 eller to barn til:rolleyes: Vi har 4 felles barn ifra før i alderen 13 til 2 år:Heartred Blir spennende å se hva framtiden bringer:)

Er nå på CD 4 og snart ferdig med mens håper den blir borte fra neste 9 mnd:p Dette blir 2 måneden med Lady-comp og temping- utrolig fascinerende og spennende:D
 
Last edited:
Gleder meg til og følge deg på veien❤️
 
Tenkte det kunne være hyggelig med en egen dagbok. Litt for å holde styr på egne tanker og følelser, da det er blitt noen PP nå. Noe som jeg ikke har prøvd førhen, da jeg ellers har blitt fort gravid. Er nå i PP 5 og 3 PP etter kjemisk. Vi prøver nå på bebis nr 5:Heartred

Jeg er da ei dame på 35 år, jeg og samboeren har vært sammen i over 14 år nå, og vi ønsker 1 eller to barn til:rolleyes: Vi har 4 felles barn ifra før i alderen 13 til 2 år:Heartred Blir spennende å se hva framtiden bringer:)

Er nå på CD 4 og snart ferdig med mens håper den blir borte fra neste 9 mnd:p Dette blir 2 måneden med Lady-comp og temping- utrolig fascinerende og spennende:D
Åh, så koselig at du har startet dagbok! Her skal jeg følge med:Heartred Håper dette er PP det klaffer, og at vi begge sitter med et etterlengtet nurk i armene igjen om noen måneder:joyful:
 
Åh, så koselig at du har startet dagbok! Her skal jeg følge med:Heartred Håper dette er PP det klaffer, og at vi begge sitter med et etterlengtet nurk i armene igjen om noen måneder:joyful:

Takk, søta:Heartred Tenkte det kunne være like så greit å starte en dagbok, så jeg kan holde litt mer styr på følelser, temping, håp, skuffelser- ja, det meste:rolleyes:

Jaa, som jeg håper vi begge får positive tester denne måneden:smiley-angelic001:Heartred Det ville vært en alle tiders julegave:santa
 
Lykke til denne runden ♥️
 
Da er jeg kommet til CD5, og tanta har så godt som dratt sin vei igjen, kun bittelitt spotting:)
Blir interessant å se om det blir ennå en kort syklus eller om den blir lang:bookworm: Har sykluser på alt fra 29-35 dager:wacky: Forrige PP kom EL på CD15:D Har EL om 10 dager, om det er likt som forrige syklus:)

Idag er det selveste farsdagen. Den er hittil blitt feiret med nykokt kaffe, barnas hjemmelagede farsdags-kort og gaver. Han fikk to kule t-skjorter og en morsom juleboxer:joyful:(legger med bilde av de). Han ønsket seg krumkaker med multebærkrem til dessert, så da får han det:happy:

Chart'n ser sånn ut sålangt:)

20201108_105642.jpg

20201108_103313.jpg

Screenshot_20201108-112456_Gallery.jpg

Screenshot_20201108-112451_Gallery.jpg
 
Last edited:
Jo bare bra! Fikk den etterlengtete tanta så nå er jeg på dag 3! Har veldig stabile sykluser så regner med på dag 14,15 kommer el! Jeg er sykt klar nå:)

Åh, så godt å høre TR har dratt igjen, da ligger vi nesten helt likt. Er på CD5 idag, men jeg kan ha korte og lange sykluser:rolleyes: Forrige PP kom EL på dag 15, så håper det skjer denne gang også:joyful: Skjønner veldig godt at du nå er klar for EL:happy: Håper det blir augustspire på oss begge:Heartred
 
Er nå på CD6 og spotter ennå:shifty: Tempen synker ennå, men er jo i grunn samme det, siden jeg ikke har EL før om tidligst 8 dager:p Er mye å gjøre nå om dagen pga timeavtaler her og der, så tiden får bein å gå på:)
20201109_104850.jpg
 
Herlighet, som jeg gleder meg til å begynne med julebaksten i løpet av uka:santa Vi er en skikkelig julefamilie:greet008 Så hele hagen er nå pyntet med julelys. Julelys på grantrærne som står der hele året, julelys på gjerdet som er formen i buer, stor snømann med lys og pakker med lys, reinsdyrfamilie(en stor hann med slede og to små barn(snart tre), lys på garasjen langs taket og vinskyene. Candy canes opp langs hele innkjørselen. Det meste er bestilt fra USA(mannen er halvt amerikansk). Er så fint å spre litt lys, varme og glede nå i denne mørke tiden, også med tanke på corona:happy119 Er så hyggelig å kunne glede andre:Heartred Mange stopper opp på veien som går nedenfor huset å tar bilder:happy:

Mannen har bestilt 3 store ting til fra USA, til å pynte hagen med, som er på vei:joyful:
Dette blir en dagbok bestående av prøving og ting ellers nå i livet mitt:hilarious: Litt av hært, som vi sier:rolleyes:

Legger med litt bilder:rendeer

20201109_215456.jpg

20201105_164026.jpg

20201105_164045.jpg

20201105_165121.jpg

20201105_164012.jpg

20201103_162318.jpg

20201101_155247.jpg

20201101_155305.jpg

20201101_150939.jpg
 
Last edited:
Herlighet, som jeg gleder meg til å begynne med julebaksten i løpet av uka:santa Vi er en skikkelig julefamilie:greet008 Så hele hagen er nå pyntet med julelys. Julelys på grantrærne som står der hele året, julelys på gjerdet som er formen i buer, stor snømann med lys og pakker med lys, reinsdyrfamilie(en stor hann med slede og to små barn(snart tre), lys på garasjen langs taket og vinskyene. Candy canes opp langs hele innkjørselen. Det meste er bestilt fra USA(mannen er halvt amerikansk). Er så fint å spre litt lys, varme og glede nå i denne mørke tiden, også med tanke på corona:happy119 Er så hyggelig å kunne glede andre:Heartred Mange stopper opp på veien som går nedenfor huset å tar bilder:happy:

Mannen har bestilt 3 store ting til fra USA, til å pynte hagen med, som er på vei:joyful:
Dette blir en dagbok bestående av prøving og ting ellers nå i livet mitt:hilarious: Litt av hært, som vi sier:rolleyes:

Legger med litt bilder:rendeer

Vis vedlegget 340276
Vis vedlegget 340277
Vis vedlegget 340278
Vis vedlegget 340279
Vis vedlegget 340280
Vis vedlegget 340281
Vis vedlegget 340282
Vis vedlegget 340283
Vis vedlegget 340284

Det der er drømmehuset!!:joyful::joyful::joyful: Herlig! Jeg har faktisk et spørsmål rundt dette. Hvordan løser dere det med strøm til allting?:hilarious:
 
Det der er drømmehuset!!:joyful::joyful::joyful: Herlig! Jeg har faktisk et spørsmål rundt dette. Hvordan løser dere det med strøm til allting?:hilarious:

Hahah, glad i jul du og?:D

Vi fikk lagt inn helt ny strøm og sikringsskap da vi flytta inn for 4 år sia:hilarious: Hehe.. blir en del skjøteledninger med grenuttak:p
 
Back
Topp