K
Kjenner meg så igjen, er livredd for denne runden. Vet det er min siste da vi betaler dyre kroner for dette. Har tenkt på en annen plan enn barn, reise, trene, leve livet på en annen måte....bare må ha en plan kjenner jeg.Kjære Saltvann!
Jeg brukte en hel fredag på å gråte for at det ikke gikk din veiHadde så trua på forsøket ditt, som jeg syntes på en måte tok en så fin vending når du først fikk positive tester. Også fortsatte jeg å gråte for meg selv på lørdagen
jeg var ikke forberedt på at jeg skulle bli så lei meg, og syntes så synd på meg selv. Mest av alt ville jeg vel egentlig bare ha et svar på hvorfor det ble slik, og om jeg kommer til å bli gravid igjen i det hele tatt. Hadde liksom vært så greit å vite
Nå blir det jo et nytt fryseforsøk før jul, men kjenner at jeg er vettskremt for en ny runde. Blir veldig motivert av å lese andre sine innlegg her inne. Jeg føler at det finnes så utrolig mye styrke i alle de flotte damene her, og alle er så gode på å heie på hverandre
Nå er det ikke så mange ukene igjen av dette rare og vanskelige året, men jeg håper med all min styrene og kampvilje at vi får noen oppturer blant oss nå![]()

Når blir oppstart for deg? Masse lykkeønskninger og gode vibber sendes din vei!
Klem fra Vårsol