Presentasjonstråd

Hei! Jeg er 34 år, og jeg har vært sammen med samboeren min i femten år. Dette er min fjerde graviditet på tre år, men vi har dessverre ingen levende barn.

I 2018 hadde jeg en SA i uke 11. I 2019 fikk vi en dødfødt jente i uke 41, hun døde på grunn av en infeksjon. Tidligere i år hadde jeg en komplett blæremola. Det er en slags morkakesvulst uten foster som kunne begynne å vokse igjen og bli til kreft, så jeg fikk forbud mot ny graviditet de neste seks månedene.

Men nå, i andre prøveperiode etter karantenen, har det klaffet igjen! Jeg håper så inderlig at det går bra denne gangen. Vi har hatt så utrolig mye uflaks så langt, både dødfødsel og mola er heldigvis veldig sjeldent.

Kondolerer :Heartred Håper og ber at alt går bra denne gangen, et nytt barn er verdens beste medisin mot sorgen man føler når man har mistet et barn :Heartred
 
Kondolerer :Heartred Håper og ber at alt går bra denne gangen, et nytt barn er verdens beste medisin mot sorgen man føler når man har mistet et barn :Heartred
Tusen takk! Ja, de sier det. Så det var et slag i trynet da ultralyden i vinter sendte meg rett til utskrapning, og jeg måtte gå på p-piller et halvt år etterpå. Det var jo stikk i strid med det vi ville! Men slik måtte det jo bli. Molaen kunne jo komme tilbake. Heldigvis gikk det bra!
 
Tusen takk! Ja, de sier det. Så det var et slag i trynet da ultralyden i vinter sendte meg rett til utskrapning, og jeg måtte gå på p-piller et halvt år etterpå. Det var jo stikk i strid med det vi ville! Men slik måtte det jo bli. Molaen kunne jo komme tilbake. Heldigvis gikk det bra!

Ja, huff, det må være en helt forferdelig beskjed å få etter alt dere har vært igjennom, dere har virkelig vært uheldige på denne fronten. Nå håper vi virkelig at dette er gangen og at det ikke blir mer venting nå enn de vanlige 9 månedene :Heartbigred
 
Jeg er 31 år og har vært sammen med min samboer i 10 år. Vi har en gutt på 6 år som jeg fikk under studiet.

Jobber som logoped og har nylig fått meg fast jobb etter flere vikariat :thumleft
 
Sniker meg inn her

Jeg er 35 år, mamma til en på 13 og ei på snart 2,5 år. Bor i Nordland . Separerte meg i januar etter 10 år. Har en historie med 5 SA hvor jeg på det lengste var i uke 15 når jeg mistet. Møtte kjærligheten på ny i en tidligere arbeidskollega som er 31 år Vi ble kjærester og samboere. Hadde en SA for 2 mnd siden. Hadde ikke helt troen, så da testen viste positiv idag, så ble vi igrunn sjokkerte begge to
 
Hei, jeg fyller straks 30 år og har vært sammen med samboer i 4 år. Vi har en gutt fra før som kom i juli i fjor så dette blir tett. Kjenner jeg stresser meg ihjel, og på toppen er vi begge studenter :nailbiting:
 
Er 28 år mamma til en på 18 mnd April baby.
Kjæreste/samboer i 10 år.
jobber som kokk
Mistet i sommer
håper denne kan spire❤️
Håper dette går bra!
 
Jeg er 30 år ung, bor i Buskerud. Vært sammen med kjæresten min i 3 år, og dette blir vårt første barn sammen:love017 Han har ingen barn, men jeg har to fra før av, på 7 og 10 år. Blir rart, spennende og veldig koselig å starte på nytt igjen nå:rolleyes:
 
Hei, jeg fyller straks 30 år og har vært sammen med samboer i 4 år. Vi har en gutt fra før som kom i juli i fjor så dette blir tett. Kjenner jeg stresser meg ihjel, og på toppen er vi begge studenter :nailbiting:
Har 20 mnd mellom de to jeg har fra før, og de har så mye glede av hverandre! Det kommer til å bli så fint :Heartred
 
Jeg er 30 år ung, bor i Buskerud. Vært sammen med kjæresten min i 3 år, og dette blir vårt første barn sammen:love017 Han har ingen barn, men jeg har to fra før av, på 7 og 10 år. Blir rart, spennende og veldig koselig å starte på nytt igjen nå:rolleyes:
Er 28 år mamma til en på 18 mnd April baby.
Kjæreste/samboer i 10 år.
jobber som kokk
Mistet i sommer
håper denne kan spire❤️
Håper dette går bra!
Hei, jeg fyller straks 30 år og har vært sammen med samboer i 4 år. Vi har en gutt fra før som kom i juli i fjor så dette blir tett. Kjenner jeg stresser meg ihjel, og på toppen er vi begge studenter :nailbiting:
Det er så fint å se at gruppen vår vokser :) Velkommen hit, ser frem til å bli kjent med dere :) Skriv dere gjerne opp på terminlista så kan jeg sette dere opp der ❤️
 
Hei:Heartred Jeg er 30 år, og har vært sammen med min samboer i 13 år. Vi skulle gifte oss i år, men grunnet Covid-19 ble bryllupet utsatt. Planen var hele tiden å prøve å få barn på høstparten etter bryllupet. Grunnet PCOS har jeg brukt noen år på å få menstruasjon, så vi så ingen grunn til å vente da vi ikke visste hvor lang tid dette ville ta. Vi begynte med hormonbehandling i september, har fått svake streker på babyplan tidligtest strimler og fikk digital positiv test idag:love2 Er så overlykkelig og gleder meg til mannen kommer hjem fra jobb så jeg kan overraske han med den digitale testen:Heartred

821F1ACE-7B2F-45A3-B52F-7D56C821E8BB.jpeg
 
Hei:Heartred Jeg er 30 år, og har vært sammen med min samboer i 13 år. Vi skulle gifte oss i år, men grunnet Covid-19 ble bryllupet utsatt. Planen var hele tiden å prøve å få barn på høstparten etter bryllupet. Grunnet PCOS har jeg brukt noen år på å få menstruasjon, så vi så ingen grunn til å vente da vi ikke visste hvor lang tid dette ville ta. Vi begynte med hormonbehandling i september, har fått svake streker på babyplan tidligtest strimler og fikk digital positiv test idag:love2 Er så overlykkelig og gleder meg til mannen kommer hjem fra jobb så jeg kan overraske han med den digitale testen:Heartred

Vis vedlegget 339368
Gratulerer! ❤️ Så fin overraskelse å komme hjem til ❤️
 
Jeg er 29 og har en liten jente som ble ett år gammel i september. Vi har vært sammen 3 år og jobber i industribransjen
 
Jeg er 31 år og venter nå nr 4. Barna vi har fra før er 5, 3.5 og 1. Har vært sammen med mannen i 12 år.
 
Hei dere.
Jeg våger meg forsiktig inn hit. Jeg er 13 DPO i dag, eller 3+4. Testet nettopp positivt :happy:

jeg er (straks) 32 år, samboer med barnefar og vært kjærester i 16 år. Vi har to barn fra før, født 2011 og 2018.

jeg gleder meg til å bli kjent med dere :happy:
 
Hei alle sammen

Jeg er 34 år, vært sammen med min kjære i straks 4 år

Ingen barn fra før på noen av oss, men jeg har vagt prøvd i andre forhold. Aldri klaffet, sånn heldigvis egentlig

Har vært diagnostisert med pcos siden jeg var 16 år, og vært åpen om dette fra dag 1.

Min kjære og jeg har prøvd i snart 3 år, hvorav 2 har vært med forholdsvis dårlig oppfølging fra både lege og sykehus. Vi flyttet på oss i fjor, kom inn under ny fastlege og sykehus, og til tross for corona'en har jeg nå vært igjennom ovariedrilling i august, og vi har vært på vår første samtale i Porsgrunn (fertilitetsklinikken).

Første samtale endte med at jeg skulle komme tilbake 4 dager senere, for ny UL, for å se om jeg skulle sette Ovitrelle. Her var det bare å kjøre på, og etter ei helg med rare fornemmelser tok jeg test på tirsdag.

Min aller første positive❤

Så nå er vi i lykkerus

Jobber som avløser, men for øyeblikket drifter jeg gården pga sykdom hos bonden. Det er også bare ett tidsspørsmål før jeg blir heltidsbonde, da samboer er odelsgutt
 
Jeg er 27 år, har tre unger, ei på fem og en på to, og en som skulle vært tre, men som er hos Jesus i himmelen allerede :Heartblue

Gleder meg til ny baby og krysser fingrene for ingen SAer i denne gruppa! :Heartred
 
Jeg er 39 år og venter barn nr 4. samboeren min sin nr 2. Fra før har jeg to jenter på 13 og snart 12 og vår felles sønn som ble født i juli i sommer. Nå blir det nok et juli barn til om alt går bra. ;):yuck:
Vi har vært sammen i ca 5 år. Har mistet 3 ganger i sa/ma så tar det ikke forgitt at alt går bra, men krysser flngrene :)
 
Eg blir 35 år no i november, bur litt utanfor Bergen i lag med min samboer som eg har vært sammen med i 8 år.
Me har ei datter på 4 år og har prøvd siden januar på nr 2.
Hadde ein SA i juli, og siden samboer jobber 5 uker borte og kun hjemme i 4 uker har det ikke vert enkelt å få det til å klaffe igjen! Denne gangen håper eg spira sitter til termin 16.juli.
 
Jeg er 31 år, og bor i Vestfold/Telemark. Jeg er kiropraktor - og elsker det! Mannen og jeg ble sammen mens jeg studerte, og også forlovet, gift og foreldre (langt studie ;) ). Eldstemann er 5 1/2, midterste er 3 og minsten er 1 1/2 :happy: gleder oss til sistemann er på plass, men veien denne gangen har vært litt krøkete.. de tre tidligere graviditetene har ikke vært planlagte, og denne gangen når vi prøvde så har vi opplevd en SA i uke 5, og så to kjemiske på rappen nå før positiv test denne gangen.. så jeg er glad for at jeg er gravid, men kjenner meg meget usikker på om det varer. Men håper så inderlig! :happy:
 
Back
Topp