Fødebag

Dere som har mye klær med t bebyen. Trenger man d? Er ni år siden sist jeg fødte og kan ikke huske at jeg hadde med så mye beby klær.. Bare de til å reise hjem i som jeg husker o_O har med et musselinteppe jeg hadde planer om å svøpe den lille i :Heartbigred
Og sist ble jeg sendt hjem etter 1 dag. Å tenker jeg ikke har lyst å være der så lenge denne gangen heller xsmile9
 
Dere som har mye klær med t bebyen. Trenger man d? Er ni år siden sist jeg fødte og kan ikke huske at jeg hadde med så mye beby klær.. Bare de til å reise hjem i som jeg husker o_O har med et musselinteppe jeg hadde planer om å svøpe den lille i :Heartbigred
Og sist ble jeg sendt hjem etter 1 dag. Å tenker jeg ikke har lyst å være der så lenge denne gangen heller xsmile9
Når jeg fødte for 2 år siden, fikk vi ikke noe annet å ha på babyen enn en genser :bag: Da hadde vi blitt fortalt på forhånd at klær til babyen fikk vi låne på sykehuset, men klær til hjemreisen måtte vi selvfølgelig ha med selv. Så denne gangen har vi med flere plagg til babyen i tillegg til klær til hjemreisen ettersom jeg ikke gidder å risikere at det eneste vi får låne er en genser.
 
Begynte på fødebagen i går, eller det ble en liten koffert. Fornøyd med å starte, samboer har mast noen dager nå 36 uker så trolig noen uker igjen
 
Jeg har også omsider begynt på min! Uke 34+5.
Noen ting må jeg vente med ennå, da det er ting jeg bruker i det daglige.
Må også kjøpe inn litt mer snacks o.l. :D
 
Fra noen som sitter og kjeder seg litt på barsel : Ha med data og lader slik at du kan se serier! Snop og god drikke er også perfekt :) Har ikke brukt noen av klærne til meg og mini da vi ikke får gå ut av rommet. Bruker sykehusklær, og har det komfortabelt med det. Eneste jeg har hatt bruk for er toalettsakene og slippersene mine, pluss data og godis
 
Da har jeg vært på Normal! ;) Alltid litt slitsomt i butikker man ikke er kjent, men der var det mye rart, ja! Fått ordnet småprodukter, så nå er i alle fall slike ting på plass! Takk for tipset:)
Så bra :)
Må innom igjen jeg og - kom på at sånt stæsj er perfekt i julekalenderen til ungene :D
 
36+0 i dag, endelig satt meg ned for å skrive liste til denne bagen:joyful: må kanskje begynne å vaske litt klær for lillebror og nå, så vi vet hva vi har og hva vi trenger :rolleyes:
 
Så bra :)
Må innom igjen jeg og - kom på at sånt stæsj er perfekt i julekalenderen til ungene :D

Ja, det tenkte jeg på da jeg var der -mye kjekke kalendergaver! :) Men tror vi går for lego friends-kalender el.l. til storesøster og en Disney-kalender (små bøker) til henne og lillebror sammen i år. Rampenissen kommer fort vekk, også..
 
Ja, det tenkte jeg på da jeg var der -mye kjekke kalendergaver! :) Men tror vi går for lego friends-kalender el.l. til storesøster og en Disney-kalender (små bøker) til henne og lillebror sammen i år. Rampenissen kommer fort vekk, også..
Jeg har «skjemt bort» mine med pakkekalender siden de var små så de velger alltid det :) Eldste er 14 så det er ikke så lett alltid å finne noe. Prøvde med bare flax-lodd i fjor men det ville han ikke ha i år.. :bag:
 
Jeg har «skjemt bort» mine med pakkekalender siden de var små så de velger alltid det :) Eldste er 14 så det er ikke så lett alltid å finne noe. Prøvde med bare flax-lodd i fjor men det ville han ikke ha i år.. :bag:

Er jo koselig, da:) Hadde det i fjor, da var hun 4, så ikke etablert som fast, enda. Kanskje jeg tar feil, men tenker det må være ekstra vanskelig til gutt..
 
Er jo koselig, da:) Hadde det i fjor, da var hun 4, så ikke etablert som fast, enda. Kanskje jeg tar feil, men tenker det må være ekstra vanskelig til gutt..
Det er iallfall enklere til ei jente på 8 :D
Selv om man _kan_ få for mange neglelakker også... :bag::hilarious:
 
Jeg er 36+0 i dag. Har smått begynt å finne frem ting, men tenker jeg pakker i helgen. Må en tur på Normal jeg også å kjøpe småting. Redd for å pakke ned snacks; tviler på at det overlever i bagen frem til fødsel. :hilarious::hilarious:
 
Jeg er 36+0 i dag. Har smått begynt å finne frem ting, men tenker jeg pakker i helgen. Må en tur på Normal jeg også å kjøpe småting. Redd for å pakke ned snacks; tviler på at det overlever i bagen frem til fødsel. :hilarious::hilarious:
Man må bare passe på å kjøpe nok ;)
 
Fått kjøpt den «berømte» Cubus-buksen:) Og Multi Mam-kompress. Nå må jeg bare få vasket litt babytøy og litt ammetøy til å ta med. Og noen ammeinnlegg må jeg kanskje ha. Og så trenger jeg slipperser eller liknende som tåler vann..
 
Back
Topp