Ikm v.46 <3

Hadde også forsinket el sist (mulig pga kjemisk). Gjorde at vi la inn masse aksjer noen dager for tidlig :confused013
Mannen er ikke kjempebegeistret, men «med på en til» så her kan det ikke bli for mye snakk rundt EL osv Selv om han selvfølgelig skjønner hva som er greia når det plutselig blir mye aktivitet :dance018:laughing002
Trur me la inn aksjer for tidlig i forrige pp og :laughing002 og med 2 barn fra før, jobb og ein del som skjer på ettermiddagen så er det ikkje alltid lett å få mannen med på litt action på kveldstid :laughing001 men håpar virkelig me treffer denne gangen. Håpar for dikka og :smiley-angelic001

Dagens tester :) CD 10

Vedlegg

• 752959AA-4E3C-46D7-A8CE-12F80728031E.jpeg
    752959AA-4E3C-46D7-A8CE-12F80728031E.jpeg
    89,9 KB · Visninger: 124
Blir EL testing her også denne PP. Etter MA i August har syklusene vært kortere enn før, så er veldig usikker på EL nå.

Blir EL testing her også denne PP. Etter MA i August har syklusene vært kortere enn før, så er veldig usikker på EL nå.
Mulig det skjer her óg denne gangen :happy: etter SA i august, så vart el 10 dagar forsinka, men no kjem den vel før. Har heldigvis nok av testar heime denne gangen :p

Mulig det skjer her óg denne gangen :happy: etter SA i august, så vart el 10 dagar forsinka, men no kjem den vel før. Har heldigvis nok av testar heime denne gangen :p

Har noen jeg også, fra sist vi prøvde. Tror det skal være nok for denne perioden.
Hvor tidlig begynner dere å teste? Tester dere både morgen og kveld?

Har noen jeg også, fra sist vi prøvde. Tror det skal være nok for denne perioden.
Hvor tidlig begynner dere å teste? Tester dere både morgen og kveld?
Testa først idag, CD 10 og den var sterkare enn eg trudde :) hadde igrunn tenkt å teste ein gang for dagen, så morgon/kveld dagane før el. Ser ut til at eg må teste 2 ganger for dagen allerede :joyful: forventa el 26, men ser ut til at den kan komme før.

Testa først idag, CD 10 og den var sterkare enn eg trudde :) hadde igrunn tenkt å teste ein gang for dagen, så morgon/kveld dagane før el. Ser ut til at eg må teste 2 ganger for dagen allerede :joyful: forventa el 26, men ser ut til at den kan komme før.

Tenkte begynne på CD 10 jeg også. Er på CD5 nå. Tror jeg gjør som deg med en gang om dagen frem til den begynner og bli sterkere, og da to ganger om dagen.

Kan virke som EL ikke er så langt unna hos deg da. Spennende.

Har ventet på at IKM uke 47 skulle bli opprettet, og nå når jeg skulle legge meg inn der så jeg at jeg jo hører til i uke 46 :hilarious:

Advokato - 27 år - PP3 - B2 - EL ca 01.11 - IKM 15.11

Tenkte begynne på CD 10 jeg også. Er på CD5 nå. Tror jeg gjør som deg med en gang om dagen frem til den begynner og bli sterkere, og da to ganger om dagen.

Kan virke som EL ikke er så langt unna hos deg da. Spennende.
Spennande med denne testinga :joyful: eg håpar litt at el kjem før, men samtidig går eg til jobbhelg denne helga med 13t vakter, så håper å få lagt inn aksjer om den dukker opp tidlig :happy: Lykke til til oss, håper på gullegget for oss denne pp :smiley-angelic001

Dagens testar :) kveldens test litt svakare, mulig meir utvanna urin. Spennande å sjå morgodagens testar :joyful: Kjenner må litt små murringer.

Vedlegg

• A7BED63A-9B23-4733-9A42-8978292277F0.jpeg
    A7BED63A-9B23-4733-9A42-8978292277F0.jpeg
    30,5 KB · Visninger: 103
Last edited:
Spennande med denne testinga :joyful: eg håpar litt at el kjem før, men samtidig går eg til jobbhelg denne helga med 13t vakter, så håper å få lagt inn aksjer om den dukker opp tidlig :happy: Lykke til til oss, håper på gullegget for oss denne pp :smiley-angelic001

Skjønner godt det. Ikke bare bare å få lagt inn aksjer med lange jobbdager og barn fra før.
Blir spennende å se hvordan testen din er i dag da.

Back
Topp