Introduksjonstråd

Haha! Så ikke det selv :joyful: men enig, tall er gøy. Synes hele det her prøveperioden og gravidtingene er så vanskelig å kontrollere... og jeg har en tendens til å ønske å kontrollere alt! Men nå kan man vel ikke gjøre annet enn å leve relativt sunt og håpe på det beste:rolleyes:

Ja e ein balansegang her som er vanskelig å få til.. det er det nok mange som skriver under på :happy: har egentlig ikkje særlig kontroll behov, men skulle virkelig virkelig ønska å ha det når det kommer til dette :Heartpink
 
Hei ! Var ikke forberedt på å komme inn her igjen , men sånn gikk det da , bokstavelig talt 33 år , bor i indre østfold og har 3 gutter fra før med min eksmann og har en liten huleboer i magen med min samboer som har holdt ut med meg i 6 år som også har 3 barn fra forrige forhold , så her ventes nr fire for oss begge ❤️ Ikke helt klart å gå opp for meg da dette ikke helt var planlagt men såklart kjært velkommen ❤️
 
Hei
Lister meg forsiktig inn hos dere.

Jeg er 40 år, langtidsprøver (5år) som omsider har positiv test. Mistet i uke 6 i 2017. Jeg har foreløpig termin 12.06.2021, men stor sjanse for at jeg havner i mai gruppa om dette går veien, venter 2-egga tvillinger.

Hadde insett av 2 tredagersegg 17.09.
 
Hei
Lister meg forsiktig inn hos dere.

Jeg er 40 år, langtidsprøver (5år) som omsider har positiv test. Mistet i uke 6 i 2017. Jeg har foreløpig termin 12.06.2021, men stor sjanse for at jeg havner i mai gruppa om dette går veien, venter 2-egga tvillinger.

Hadde insett av 2 tredagersegg 17.09.
Fantastisk! ❤️ Gratulerer så masse og velkommen skal du være!
 
28 år og bor i innlandet. Har en gutt på 2 fra før med min samboer. Ble gravid i pp1 men mistet, og ble så gravid igjen pp etter og håper spiren sitter hele veien nå :shy: litt usikker på nøyaktig termin men har satt den til 21 juni som utgangspunkt før TUL. Sist gikk jeg 12 dager på overtid så mye mulig det blir ett til julibarn:hilarious:
 
Hei
Lister meg forsiktig inn hos dere.

Jeg er 40 år, langtidsprøver (5år) som omsider har positiv test. Mistet i uke 6 i 2017. Jeg har foreløpig termin 12.06.2021, men stor sjanse for at jeg havner i mai gruppa om dette går veien, venter 2-egga tvillinger.

Hadde insett av 2 tredagersegg 17.09.


Gratulere så masse:) har vært en lang vei førr dæ, men nu krysse vi alt vi har før at det går fint hele veien me begge spiran <3
 
Hei! Jeg er ei dame på 29 år. Har ei jente på 7 år fra før og to bonusbarn på 7 og 5 år. Bor i Drammen.5+2
 
Hei. Jeg er 36år fra Vestlandet. Vi var egentlig ferdig med barn men ble uplanlagt gravid i sommer da spiralen tydeligvis hadde falt ut. Denne mistet vi dessverre i begynnelsen av august. Etter en del samtaler ble jeg og mannen enige om at vi kansje ille var helt ferdige allikevel og ville prøve. Det gikk fortere enn antatt og vi er nå, 6+1 idag med termin 23juni. Jobber på sjukeheimen og to hjemmeboende barn. Vi har to barn hver fra tidligere forhold som ikke bor med oss.
 
Hei!
25 år, og fra Vestfold. Nygift (september 2020) og vi venter vårt første barn. Foreløpig termin 21. juni 2021.
 
Hei!
31 år, bor i Trondheim med samboeren min! Er ny i byen etter jeg flyttet fra Oslo i sommer ☺️ Første barnet! Termin er foreløpig 16.juni
 
God ettermiddag og god helg til alle sammen :joyful:

Jeg er 23år gammel, bor i vest-finnmark med samboeren. Dette blir vårt første barn, så litt nervøs og redd er man :nailbiting: Foreløpig termin er 21.juni, så venter i spenning på hva den blir etter UL ;)
 
Hei alle sammen :) Jeg har holdt meg i juligruppen til nå, men ble satt frem tre dager på tul i dag til 30.juni så da sniker jeg meg inn hit :)

Jeg er 31 år gammel (i et par uker til), har vært sammen med samboeren min i 15 år og sammen har vi et barn på 20 mnd :) Gleder oss veldig til å få et lillesøsken i vår lille familie ❤️ Jeg hadde en MA i august, så å få se fin hcg-stigning samt tul i dag med en fin hjertelyd har vært veldig betryggende og vi håper at alt går fint denne gangen :)
 
Jeg er 31 år, ingen barn fra før av,første ønskebarn dette❤️ vært sammen med kjæresten i 5 år. Prøver i nesten fire år, vært gjennom prøverør uten å lykkes med det. Men klarte bli gravid på egenhånd plutselig da vi hadde gitt opp hele familie planlegginga.
Er student, deltidsjobb på siden. Termin 6 juni.
 
Jeg er 28 år og bor i Oslo. Venter barn sammen med mannen min. Vårt første barn,ingen av oss har barn fra før så dette er veldig ønsket. Er litt nervøs og spent på om alt går bra. Tidlig UL i slutten av denne uka, så håper det gir meg litt mer ro. Foreløpig termin 27 juni:).
 
Hei :) 37 år, gift og bor i Follo. Venter vårt første barn etter 2+ års prøving og 2. IVF forsøk :)
 
Hei☺️
37 år, samboer ✨ Bor i Finnmark ❄️ Venter vårt 3.barn. Har ei datter på snart 4 fra før og en bitteliten englegutt som kom så alt for tidlig til verden sommeren 2020. Naturlig nok mye tanker og følelser, litt nervøsitet og redsel i blandt. Men håper det skal gå bra denne gangen Har termin 26.06 ☺️
 
Hei
31 år bor i Bergen, venter enda et mirakel sammen med samboeren min❤️ Har en sønn på nesten 4 år fra før som gleder seg til å bli storebror
 
Back
Topp