Salamander
Forelsket i forumet
Ny kontroll på torsdag. Spent på om det har utviklet seg. Var på kontroll på fredag å det var ikke mye å skryte av, ikke skjed noe som helst økt dosen på menopur nå
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvor lenge har du gått på Menopur nå siden det ikke har utviklet seg noe? Lykke til på ny kontrollNy kontroll på torsdag. Spent på om det har utviklet seg. Var på kontroll på fredag å det var ikke mye å skryte av, ikke skjed noe som helst økt dosen på menopur nå
Ny kontroll på torsdag. Spent på om det har utviklet seg. Var på kontroll på fredag å det var ikke mye å skryte av, ikke skjed noe som helst økt dosen på menopur nå
Har gått 8 dager idag. 6 dager på kontrollen. Økte dosen samme dag som kontroll så håper det har gjort susen. Tusen tusen takk for detHvor lenge har du gått på Menopur nå siden det ikke har utviklet seg noe? Lykke til på ny kontroll![]()
Lykke til på ny kontroll, håper økt dose gjør susenNy kontroll på torsdag. Spent på om det har utviklet seg. Var på kontroll på fredag å det var ikke mye å skryte av, ikke skjed noe som helst økt dosen på menopur nå
Venter på klarsignal til uttak: Salamander-28 år- st.olavs-barn.1-1.ivf forsøk-kort protokoll, menopur 150ie, bemfola 150ie, fyremadel
Hvordan går det her? Har du fått innsett?Flere gode fangster på uttak, ser jeg!
Her venter jeg på første kontroll i fryseforsøk. Hadde ømme pupper 1 uke før mensen. Ømheten borte i noen dager ifm mensen, men nå er det jo tilbake pga progynova... De er litt større enn vanlig - jeg som har en A-cup til vanlig klager ikke
Kontroll mandag 12.okt for å se hvordan livmorslimhinnen har respondert på progynova! Krysser fingrene for at den har respondert bedre enn forrige gang, mtp at jeg har høyere dose medisiner nå.
Jeg har også endometriose og AMH 2. Skal ha mitt første uttak i morgen.Kan skrive meg opp så prøverer jg.Venter på klarsignal til uttak: Salamander-28 år- st.olavs-barn.1-1.ivf forsøk-kort protokoll, menopur 150ie, bemfola 150ie, fyremadel
Har Endometriose og lave eggreservarier, så en artig sak kan du si![]()
Jeg har også endometriose og AMH 2. Skal ha mitt første uttak i morgen.
Lykke til! Håper du lykkes![]()
Håper uttaket ditt går fint å at det blir gode egg ut
har du stimulert lenge?Kan skrive meg opp så prøverer jg.Venter på klarsignal til uttak: Salamander-28 år- st.olavs-barn.1-1.ivf forsøk-kort protokoll, menopur 150ie, bemfola 150ie, fyremadel
Har Endometriose og lave eggreservarier, så en artig sak kan du si![]()
Jeg har også endometriose og AMH 2. Skal ha mitt første uttak i morgen.
Lykke til! Håper du lykkes![]()
Hvordan går det med deg? Når tenker du å teste?Gratulerer![]()
8 dager bare, respondere bra denne gangen (avbrutt sist). Har 3 eggposer, 1 stor nok og en som sannsynligvis blir stor nok. Så håper på kvalitet framfor kvantitettusen takk!Håper uttaket ditt går fint å at det blir gode egg ut
har du stimulert lenge?

Så bra! Deilig når det endelig blir bra respons. Absolutt kvalitet fremfor kvanitet8 dager bare, respondere bra denne gangen (avbrutt sist). Har 3 eggposer, 1 stor nok og en som sannsynligvis blir stor nok. Så håper på kvalitet framfor kvantitet![]()

Jeg testet både i går ettermiddag og i dag tidlig. Men ikke noe positiv test. Husker selvfølgelig ikke fra sist jeg ble gravid, om når jeg testet positivt eller om jeg hadde noen symptomer. Husker at jeg var kvalm fra dag to, men sånn jeg har skjønt det nå kan det ha vært Crinonen. Jeg fryser fryktelig mye, og det er liksom et av mine tegn på at mensen kommerHvordan går det med deg? Når tenker du å teste?![]()
Dagene fra 10dpo synes jeg er aller verst. Kjenner så igjen det du skriver.. Hvor mange dpo er du nå? Håper det bare er tidlig ennåHei
Akkurat nå holder jeg å gå på veggen. Jeg kjenner etter symptomer, googler de igjen og igjen.Jeg testet både i går ettermiddag og i dag tidlig. Men ikke noe positiv test. Husker selvfølgelig ikke fra sist jeg ble gravid, om når jeg testet positivt eller om jeg hadde noen symptomer. Husker at jeg var kvalm fra dag to, men sånn jeg har skjønt det nå kan det ha vært Crinonen. Jeg fryser fryktelig mye, og det er liksom et av mine tegn på at mensen kommer
Denne ventingen er skikkelig kjip.
[/QUOTE]Ja jeg er på 10 dpo i dag, så har fortsatt noen dager å gå på. Har testdag på torsdag, men ville så gjerne være en som fikk positivtest tidlig
QUOTE="☆Starlight☆, post: 26531463, member: 22618"]Dagene fra 10dpo synes jeg er aller verst. Kjenner så igjen det du skriver.. Hvor mange dpo er du nå? Håper det bare er tidlig ennåJeg tok 6 klikk Ovitrelle i går, så jeg har blitt klok av erfaring sist, så her blir det ingen test før testdato
![]()
Ja, har innsett i morgen!Hvordan går det her? Har du fått innsett?![]()
3-dagers! Alt så bra ut på kontrollen - ingen cyster (som jeg har hatt før), og bra tykkelse på livmorslimhinnen. Skal prøve å oppdatere meg litt nå på hvordan det går med alle, siden jeg blir en større del av "bobla" i morgen, haha!Herlig! Masse lykke til i morgenJa, har innsett i morgen!3-dagers! Alt så bra ut på kontrollen - ingen cyster (som jeg har hatt før), og bra tykkelse på livmorslimhinnen. Skal prøve å oppdatere meg litt nå på hvordan det går med alle, siden jeg blir en større del av "bobla" i morgen, haha!
Ååh, så spennende! Masse lykke til med innsett i morgenJa, har innsett i morgen!3-dagers! Alt så bra ut på kontrollen - ingen cyster (som jeg har hatt før), og bra tykkelse på livmorslimhinnen. Skal prøve å oppdatere meg litt nå på hvordan det går med alle, siden jeg blir en større del av "bobla" i morgen, haha!