Huff, livet byr på mange vidunderlege stunder, men også mange aldeles jævlige. Stakkars søstera di og sambuaren.Takk for detDen rare smaken er borte og mensmurringer både her og der. Bind kommer med kolonial imorgen. Ikke så positiv til denne insemineringen akkurat, men positiv til neste Danmarkstur. Med innsett!! Så nå skal jeg knaske q10 tabletter som ble levert igår. Jeg vurderer å kjøpe flere typer vitaminer. Så skal det trenes! Det har vært lite trening det siste halve året. Jeg skal spise egg og avokado hver dag, og snop kun en dag i uken. Ja, så det var kommet ut episode om tragedien i Tromsø. Jeg vet rett og slett ikke om jeg orker å se den. HELT FORFERDELIG. Faren til samboeren til søsteren min døde idag i Australia. Samboeren kastet seg på et rådyrt fly på onsdag, og satt mange krefter i sving for å unnslippe karantenehotell. Han tok farvel via facetime på hotellet i Brisbane idag, mens søsteren min satt på facetime på jobb. Livet ass....
Vi skal snart spise nybakt brød, drikke kakao og se siste episode av "Livstid". Små gleder som betyr så mye
Håper kvelden din er fin
![]()
Heiar for øvrig masse på deg og oss alle her!! Skitt, for ein utruleg seig og kronglete og knalltøff veg me har mot ønskebarnet, men me SKAL koma i mål til slutt på ein eller annan måte! Her hos meg skal me både ha UL-kontroll og samtale hos Hausken + konsultasjon med OLGA denne veka, så det blir veldig spennande. Håpar me får litt fleire svar etter denne veka som kan hjelpa oss på vegen vidare. Skal halda dykk oppdaterte! Kryssar fingrane for at det er murringar pga spire i magen og ikkje mens!!!
Vi skal snart spise nybakt brød, drikke kakao og se siste episode av "Livstid". Små gleder som betyr så mye
Overtenker fortsatt, men må bare ta meg i det og fokusere på andre ting, eller så blir jeg spist helt opp og alt blir så mye verre. Tar dag for dag, uke for uke, finner positive holdepunkt, ser fremover, tenk imorgen er jeg halvveis allerede, det går så fort!! Har vært aktiv denne siste uken med venninnetreff, besøk, kino, turer, rebusløp, restaurantbesøk...må utnytte dagene der formen har vært fin. Det har gitt så mye påfyll og god energi, så jeg er klar for fortsettelsen og ser enden på det hele nå
Håper du har det bedre nå etter forholdene. Så oppløftende å se at dere skal inn på samtale i det private snart, du er så tøff du og!
, men den klumpet seg like mye som ved de andre forsøkene hvor jeg var litt mer avslappet.

OLGA-klinikken, får Google litt, lærer så mye nytt her inne