IKM uke 41

Et lite hjertesukk: :oops:

Guud, kan ikke bare tr komme.. hatt pms symptomer i en uke nå med murringer:smiley-angry017
Helt sikker på at det er tr som melder sin ankomst tidlig denne gang.
Tatt flere tester som viser negativ, er 9dpo.
Meeen, går bare rundt å lurer meg selv med å håpe og ønsker at det et gravidsymptomer. Jeg blir så mentalt sliten og frustrert av det her.
Ser mange har fått positiv test, og unner virkelig alle det. Men samtidig må jeg være ærlig å si det er litt bittersøt følelse.. misforstå meg rett om dere skjønner:wav:Heartbigred:Heartbigred
Heier virkelig på alle prøvere:hello2
Bare håper at på neste pp, klaffer det:love7 Baaahhhlaughing6:love2:love2:love2

Guud, kan ikke bare tr komme.. hatt pms symptomer i en uke nå med murringer:smiley-angry017
Meeen, går bare rundt å lurer meg selv med å håpe og ønsker at det et gravidsymptomer. Jeg blir så mentalt sliten og frustrert av det her.
Ser mange har fått positiv test, og unner virkelig alle det. Men samtidig må jeg være ærlig å si det er litt bittersøt følelse.. misforstå meg rett om dere skjønner:wav:Heartbigred:Heartbigred
Jeg skjønner godt hva du mener <3 9 dpo er fortsatt tidlig da så håpet er jo ikke ute<3

9 DPO er fortsatt veldig tidlig, så tenker det er håp fortsatt! ❤️ Med det sagt, så deler jeg frustrasjonen din. Jeg blir også veldig mentalt utslitt av dette her :oops:
Jeg er 10 DPO i dag, og har mistet troen selv, men ikke håpet ❤️ Krysser fingrene for alle oss her inne, og håper det blir mange fine overraskelser i uka som kommer!

9 dpo er tidlig! Alt håp er ikke ute. ;) med min første gikk jeg i flere uker å var sikker på mensen var ett rundt hjørnet. Hadde skikkelig humørsvingninger, fikk veldig oljete hud og gikk konstant med menssmerter. Men var visst gravid:hilarious:
Er selv 9dpo i dag og negativ vanlig test. Ønsker deg lykke til:happy:

9 dpo er tidlig! Alt håp er ikke ute. ;) med min første gikk jeg i flere uker å var sikker på mensen var ett rundt hjørnet. Hadde skikkelig humørsvingninger, fikk veldig oljete hud og gikk konstant med menssmerter. Men var visst gravid:hilarious:
Er selv 9dpo i dag og negativ vanlig test. Ønsker deg lykke til:happy:

Ja, er ganske sikker på at det er tr. Men takk.

9 dpo er enda tidlig som flere av dere sier. Men er ganske irritabel i dag, og litt oppgitt som dere ser. Hihi.

Håper dere tester positivt alle mann alle. Om ikke, ses vi kanskje i ikm 45

Lykke til!!

Ja, er ganske sikker på at det er tr. Men takk.

9 dpo er enda tidlig som flere av dere sier. Men er ganske irritabel i dag, og litt oppgitt som dere ser. Hihi.

Håper dere tester positivt alle mann alle. Om ikke, ses vi kanskje i ikm 45

Lykke til!!

Ja er virkelig en berg og dal bane å være prøver, trodde det skulle være gøy jeg.. men er bare veldig stressende! Kjenner meg ikke veldig optimistisk selv denne pp:(

12 dpo: så brått ut som en svak rosa strek i dag, men den ble svakere og svakere og nå er det kun en skyggestrek igjen. Livmora kjennes ut som har fått juling, så venter bare på tr. Har en tidligtest igjen, men den tar jeg ikke før evt onsdag om ikke tr er kommet da.

I dag har jeg spent fulgt med på papiret hver gang jeg har vært på do.. Ingen tegn til mensen enda :smiley-bounce012

måtte tiden frem til testing i morgen tidlig gå fort :smiley-bounce022

Last edited:
Back
Topp