Ååh, Gratulerer ❤Var ikke så lett å få ut bilde.. haha
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ååh, Gratulerer ❤Var ikke så lett å få ut bilde.. haha
Visste ikke at man kunne få positiv test bare 9 dpo. Nesten så det er litt vanskelig å tro på![]()

Lykke til , spennendeOgså så sterk da!
Skal ta samme test i morgen 9dpo. Føler det er make it or break it i morgen selvom det er veldig tidlig..![]()
Herlig <3 Jeg bruker make sure tidlig strimlerTakk
Jeg synes den er enda sterkere i virkeligheten. Jeg har brukt babyplan sin vanlige , ikke tidlig test. Hva med deg?![]()
SpennendeGod morgenDrømte i natt om negativ test..
Så var et nervepirrende minutt før den kom <3
og testen i dag var såklart blenda etter alle de strekene i drømmene
Sterk strek og rosa også - jeg tror dette må være baby jegVar ikke så lett å få ut bilde.. haha

Ååå det var dumt med blenda testSpennende
Hadde den samme drømmen om og om igjen i hele natt, våknet, tok en test som hadde to streker, våknet igjen å det var en drøm, gikk for å teste, to streker, våknet og det var en drøm, osv osv. Skikkelig dårlig søvnog testen i dag var såklart blenda etter alle de strekene i drømmene
![]()

Gratulerer med fin babystrekVar ikke så lett å få ut bilde.. haha
Lengre lutealfase er jo fint det også14dpo. Jeg pleier aldri komme til 14dpo. Pleier være 12dpo, og så cd1 dagen etter. Men, antar det har noe med Wild yam å gjøre. Blenda tester og litt rosa på papiret, så.![]()

God morgenDrømte i natt om negativ test..
Så var et nervepirrende minutt før den kom <3
om og om igjen! Og jeg har ikke begynt prøvingen ennå, blir pp1 etter neste mensen som forhåpentligvis kommer til tiden om 9 dager 
Tok denne nå![]()

Så spennende! Håper du er sanndrømt daSerSpennende! Kjedelig med sånne drømmer. Jeg drømte jeg tok tester som var blenda og kasta dem i søpla, men tok dem opp igjen og så var det strek
om og om igjen! Og jeg har ikke begynt prøvingen ennå, blir pp1 etter neste mensen som forhåpentligvis kommer til tiden om 9 dager
![]()
GratulererTok denne nå![]()
Tusen takk <3Gratulerer![]()
GratulererTok denne nå![]()