IKM uke 41

Visste ikke at man kunne få positiv test bare 9 dpo. Nesten så det er litt vanskelig å tro på ;)

Også så sterk da! :D

Skal ta samme test i morgen 9dpo. Føler det er make it or break it i morgen selvom det er veldig tidlig..:hilarious:

God morgen :) Drømte i natt om negativ test.. :(
Så var et nervepirrende minutt før den kom <3

Vedlegg

• IMG_20201004_063247.jpg
    IMG_20201004_063247.jpg
    9,1 KB · Visninger: 155
Spennende :D

Hadde den samme drømmen om og om igjen i hele natt, våknet, tok en test som hadde to streker, våknet igjen å det var en drøm, gikk for å teste, to streker, våknet og det var en drøm, osv osv. Skikkelig dårlig søvn:hilarious: og testen i dag var såklart blenda etter alle de strekene i drømmene:shifty:

Spennende :D

Hadde den samme drømmen om og om igjen i hele natt, våknet, tok en test som hadde to streker, våknet igjen å det var en drøm, gikk for å teste, to streker, våknet og det var en drøm, osv osv. Skikkelig dårlig søvn:hilarious: og testen i dag var såklart blenda etter alle de strekene i drømmene:shifty:
Ååå det var dumt med blenda test :(

12 DPO i dag. Jeg ville, men turte ikke å teste :hilarious:

jeg har ikke spottet mer nå. I første pp fikk jeg mens på det som skulle være 12 DPO. Ingen tegn enda, så håper det forblir slik.

tester i morgen. Men tempen holder seg på etter eggløsningsnivå - det må vel love litt godt, eller?

14dpo. Jeg pleier aldri komme til 14dpo. Pleier være 12dpo, og så cd1 dagen etter. Men, antar det har noe med Wild yam å gjøre. Blenda tester og litt rosa på papiret, så. :)

Ser :D Spennende! Kjedelig med sånne drømmer. Jeg drømte jeg tok tester som var blenda og kasta dem i søpla, men tok dem opp igjen og så var det strek :hilarious: om og om igjen! Og jeg har ikke begynt prøvingen ennå, blir pp1 etter neste mensen som forhåpentligvis kommer til tiden om 9 dager :angelic:

Ser :D Spennende! Kjedelig med sånne drømmer. Jeg drømte jeg tok tester som var blenda og kasta dem i søpla, men tok dem opp igjen og så var det strek :hilarious: om og om igjen! Og jeg har ikke begynt prøvingen ennå, blir pp1 etter neste mensen som forhåpentligvis kommer til tiden om 9 dager :angelic:
Så spennende! Håper du er sanndrømt da :D Lykke til <3

Back
Topp